۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷
کد خبر: 55414466

بدون شک سفر به کرمان با اقامت در هتل‌های بی‌نظیرش فراموش نشدنی می‌شود به همین جهت به چند هتل سنتی و خاص در کرمان می‌پردازیم.

چند هتل سنتی و خاص در کرمان

سلام نو _ سرویس گردشگری: کرمان، پهناورترین استان ایران با جاذبه‌های متعدد تاریخی خود همچون مجموعه گنجعلی خان، گنبد جبلیه، مسجد جامع و... جزو ۵ شهر برتر تاریخی ایران است. از سوی دیگر جاذبه‌های ناب طبیعی این شهر و لذت کویرگردی را نباید از دست داد. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر زیبا هستید، با ما همراه شوید تا درباره تعدادی از هتل‌های سنتی و خاص کرمان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

زیباترین هتل‌های سنتی در کرمان

بزرگترین استان کشور دارای تاریخ و قدمتی دیرینه می‌باشد و به دلیل کویری بودن دارای ساختمان‌هایی با معماری بسیار خاص و زیبا است. برای تجربه زندگی سنتی مردم محلی کرمان می‌توانید در سفر خود به سراغ هتل‌های بومگردی کرمان و اقامتگاه‌های سنتی آن بروید.

هتل شهباز کرمان

یکی از هتل‌های بومگردی کرمان اقامتگاه سنتی شهباز می‌باشد که در خانه‌ای تاریخی با قدمتی مربوط به دوران قاجار قرار دارد و در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل شهباز کرمان سنتی دارای حیاطی زیبا و فضای دلنشینی می‌باشد و اتاق‌های آن به صورت سنتی طراحی و تجهیز شده‌اند.

چند هتل سنتی و خاص در کرمان

هتل شهباز کرمان دسترسی خوبی به اماکن دیدنی از جمله بازار بزرگ، حمام گنجعلی خان، کاروانسرای وکیل و باغ هرندی دارد. از مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره نمود.

آدرس هتل شهباز: کرمان، بلوار فردوسی، کوچه شماره ۷.

هتل سنتی ایوان کرمان

این هتل سنتی در ماهان و ۳۸ کیلومتری جنوب شرقی کرمان قرار دارد و قدمت ساختمان آن به دوران قاجار باز می‌گردد. طی سالیان مختلف در دوران پهلوی و چندین سال اخیر بنای تاریخی هتل سنتی ایوان ماهان مورد بازسازی قرار گرفته است و از سال ۹۶ با خدمات بهتر و امکانات کامل‌تر با ۱۵ اتاق و سوئیت فعالیت خود را آغاز نمود.

دکوراسیون و طراحی سنتی و امکانات و تجهیزات رفاهی کامل واحدهای اقامتی این هتل سنتی و همچنین دسترسی راحت به اماکن دیدنی مانند باغ شازده، مقبره شاه نعمت الله ولی و خانه شترگلو موجب شده است هتل سنتی ایوان کرمان میزبان مسافران زیادی باشد.

آدرس هتل سنتی ایوان: کرمان، ماهان، خیابان امام، جنب آستانه شاه نعمت الله ولی.

چند هتل سنتی و خاص در کرمان

هتل سنتی متولی باشی کرمان

باغ تاریخی متولی‌باشی که در زمان حکومت محمد شاه قاجار ساخته شد، یکی دیگر از اماکن تاریخی کرمان می‌باشد که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این باغ تاریخی در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت و با ۸ واحد اقامتی به عنوان هتل سنتی فعالیت خود را آغاز نمود.

از مزایای این اقامتگاه سنتی داشتن چشم‌انداز زیبا به آستانه حضرت شاه ولی و باغی سرسبز محسوب می‌شود. امکانات هتل سنتی متولی‌باشی کرمان شامل رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، تالار پذیرایی، اینترنت و … می‌باشد.

آدرس هتل سنتی متولی باشی: کرمان، خیابان ولیعصر، چهار راه متولی باشی.

چند هتل سنتی و خاص در کرمان

دو هتل خاص در کرمان

هتل پارس

هتل پارس نه‌تنها بهترین هتل کرمان به حساب می‌آید، بلکه یکی از لاکچری‌ترین و مدرن‌ترین هتل های ایران شناخته می‌شود. هتل بین‌المللی پارس در سال ۱۳۸۰ در یکی از بهترین منطقه از شهر کرمان افتتاح شد. مساحت کلی هتل پارس ۳۲۰۰ مترمربع است که از این متراژ، ۲۴۰۰ مترمربع مختص به زیربنای هتل محسوب می‌شود. هتل پارس از لوکس‌ترین هتل های ۵ ستاره کرمان به شمار می‌آید که با اقامت در این هتل روزهای خاطره‌انگیزی زیر سقف آسمان کرمان تجربه می‌کنید.

۱۹۷ واحد اقامتی (اتاق، سوئیت و واحد آپارتمانی) مجهز و لاکچری در شش طبقه گنجانده شده که با توجه به نیاز و بودجه می‌توانید در یکی از واحدها اقامت کنید. این هتل عضو گروه هتل های پارس است و مانند دیگر هتل‌های برند پارس محبوبیت و شهرت بالایی دارد. از اتاق‌های لاکچری گرفته تا میزهای شاهانه رستوران‌های هتل پارس کرمان با زیبایی خیره‌کننده و چیدمانی منحصربه‌فرد تزیین شده است.

چند هتل سنتی و خاص در کرمان

از خدمات و امکانات مدرن هتل پارس ازقبیل رستوران آیینه، رستوران ستاره، رستوران باغ تابستانی، کافی‌شاپ، باغ چشم‌نواز هتل، مجموعه آبی لاکچری (استخر، سونا و جکوزی)، سالن‌های همایش و پذیرایی، صرافی و بانک، فروشگاه، سالن ورزشی، سالن ماساژ، خدمات ویژه معلولین، اجرای موسیقی زنده در لابی، روم سرویس، خدمات خانه‌داری، امکان پخت‌وپز (در برخی از واحدها)، نمازخانه، صندوق امانات، آسانسور، لاندری (خشکشویی) و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات.

همچنین آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات تهیه بلیط، کافی‌نت، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، روزنامه، اتاق بازی، آرایشگاه، آتلیه، خدمات تور، مینی‌بار با هزینه، اینترنت در لابی، کرایه اتومبیل بدون راننده، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، اتاق تلفن (اپراتور)، تلفن در لابی، پله اضطراری و… از دیگر خدمات این هتل به شمار می‌آیند.

آدرس هتل پارس کرمان

کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

هتل جهانگردی

در سال ۱۳۷۹ خبر افتتاح هتل جهانگردی در شهر کرمان پیچید. این هتل دو طبقه و ۶۱ اتاق اقامتی دارد که امکانات گوناگونی با قیمت‌های متنوعی در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌دهد.

چند هتل سنتی و خاص در کرمان

بنابراین هنگام رزرو باید به خدمات و امکانات اتاق‌ها توجه کنید. هتل جهانگردی زیر مجموعه گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی است و توانسته خدمات رفاهی خوبی در اختیار مسافران این هتل قرار دهد. این هتل از بهترین هتل های ۴ ستاره کرمان و از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید.

در سال ۱۳۹۷ برای ارتقا سطح کیفی خدمات، هتل جهانگردی کرمان مورد بازسازی قرار گرفت و با سیمایی جدید بر ابهت خودش اضافه کرد. این هتل با برخورداری از موقعیت خوب بیشتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته و با اقامت در هتل ۴ ستاره جهانگردی دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و مهم کرمان از قبیل دانشگاه علوم پزشکی، بازار کرمان، باغ موزه هرندی، موزه آکواریوم، یخدان مویدی، حمام و کاروانسرای گنجعلی‌خان خواهید داشت.

چند هتل سنتی و خاص در کرمان

از خدمات و امکانات فوق‌العاده این هتل می‌توانم به وجود رستوران، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، زمین ورزشی، سالن بدن‌سازی، زمین تنیس، تاکسی سرویس، کافی‌نت، مرکز خرید، فروشگاه، لابی، آسانسور، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات نگهداری کودک، خدمات برای معلولین، خدمات تور، خدمات باربری، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، خودپرداز، آژانس مسافرتی، نمازخانه، کتابخانه، ترانسفر رفت‌وبرگشت (با هزینه)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خدمات بیدار باش، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق تلفن (اپراتور) اشاره کنم.

آدرس هتل جهانگردی کرمان

کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهارراه شفا

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید