کرمان علاوه بر جاذبه های فراوان، هتل‌های بسیاری دارد به همین دلیل با ما همراه باشید و درباره چند هتل مقرون به صرفه در کرمان بدانید.

چند هتل مقرون به صرفه در کرمان

سلام نو _ سرویس گردشگری: اگر قصد دارید با هزینه کمی به شهر کرمان سفر کنید، باید هتل‌های ۲ ستاره، هتل‌آپارتمان‌ها یا خانه‌های مسافر را انتخاب کنید، چون رفت‌وآمد به کرمان به‌خودی خود هزینه زیادی دارد؛ مگراینکه از شهرهای اطراف کرمان به آن سفر کنید. در شهر کرمان علاوه بر هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره می توان به هتل های ۱ و ۲ ستاره هم مراجعه نمود. این موارد دارای قیمت مناسبتری هستند، ولی از نظر امکانات نسبت به دیگر هتل های کرمان پایینتر می باشند .

هتل‌های ارزان و اقتصادی در کرمان

هتل کرمانیا کرمان: این هتل دو ستاره در بلوار جمهوری و دارای ۱۴ اتاق می باشد همچنین این هتل تازه تاسیس بوده و در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردید. از امکانات هتل می توان به سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، صندوق امانات، اینترنت، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، پارکینگ، خدمات بیدارباش، نمازخانه، تلفن و... است.

هتل ناز کرمان: این هتل یکی از هتل های اقامتی کرمان با قیمت مناسب است که دارای امکانات مناسبی نظیر اینترنت، تلویزیون، یخچال، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی و ... می باشد.

چند هتل مقرون به صرفه در کرمان

هتل هزار کرمان: این هتل دو ستاره در سال ۱۳۷۲ مورد بهره برداری قرار گرفت و تا کنون پابرجا است. امکانات هتل شامل روم سرویس، اینترنت، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، کافی شاپ، تاکسی سرویس، یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و... می باشد.

هتل اخوان کرمان: از هتل های قدیمی و دو ستاره کرمان که در سال ۱۳۶۳ افتتاح شد و در سال ۱۳۸۵ بازسازی گردید. از امکانات هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه، پارکینگ، یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و... می باشد.

هتل کرمان در کرمان: خوشبختانه هتل کرمان یکی از هتل ها دو ستاره است که در منطقه ای آرام و دنجی قرار گرفته است. به دلیل نزدیکی به بزرگراه های اصلی دارای دسترسی عالی به فرودگاه و جاذبه های گردشی و تاریخی است. از جمله امکانات هتل می توان به رم سرویس، کمک اتاق، اینترنت، سرویس بهداشتی، حمام، صبحانه، تلویزیون، یخچال، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خشکشویی، نمازخانه، خدمات خانه داری و... اشاره نمود.

چند هتل مقرون به صرفه در کرمان

خانه مسافر مشتاق کرمان: خانه مسافر جزو آن دسته از هتل های اقامتی کرمان است که دو ستاره بوده و در چهار راه ناصریه کرمان قرار دارد. دارای امکاناتی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی، پارکینگ، اینترنت، تلویزیون ، یخچال، حمام و... می باشد.

هتل آپارتمان آسام کرمان: از جمله هتل آپارتمان های ۱ ستاره شهر کرمان است که دارای امکاناتی نظیر دستگاه واکس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، خدمات خانه داری، مینی بار، سرویس بهداشتی، پارکینگ، تلویزیون، صبحانه، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز، حمام و... می باشد.

خانه مسافر فانوس کرمان: فانوس خوشبختانه یکی از هتل های کرمان است که تازه تاسیس بوده و می توان به راحتی پخت و پز نمود و دارای ۱ ستاره می باشد. از امکانات آن می توان به یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی بار، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته و... اشاره نمود.

هتل امین کرمان: این هتل به دلیل آن که در مرکز شهر کرمان بنا شده از نظر دسترسی به جاذبه های تاریخی و گردشی دارای دسترسی مناسبی است. از جمله خدمات آن شامل رستوران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، نمازخانه و لابی است.

چند هتل مقرون به صرفه در کرمان

دو هتل ارزان در کرمان

هتل ناز

از بهترین هتل های کرمان در رنج هتل‌های دو ستاره، هتل ناز کرمان است. این اقامتگاه در سه طبقه ساخته شده و دارای ۲۸ واحد اقامتی است که در سال ۱۳۶۰ آغاز به فعالیت کرد. هتل ناز از هتل‌های باسابقه شهر کرمانی‌ها شناخته می‌شود که با هدف بهبود خدمات و امکانات هتل در سال ۱۳۸۰ نوسازی شد.

این هتل از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی آسانی برای مسافران هتل ناز ایجاد کرده، تا جایی که جاذبه‌های تاریخی و تفریحی کرمان در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند. توجه داشته باشید، هتل ناز فاقد رستوران و آسانسور است؛ همچنین ورودی هتل چندین پله دارد، چنانچه ناراحتی کمر و پا دارید، در یکی دیگر از هتل های کرمان اقامت کنید.

هتل ناز در خور مهمانان خدمات و امکاناتی چون کافی‌شاپ، خدمات رفاهی در اتاق‌ها، خدمات خانه‌داری، سیستم گرمایش و سرمایش، پارکینگ، اینترنت در لابی، تلفن در لابی، نمازخانه، کافی‌نت، اتاق چمدان، روزنامه، پله اضطراری، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات بیدار باش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و اتاق‌ها و لاندری (خشکشویی) در اختیار مسافران این هتل قرار داده است.

چند هتل مقرون به صرفه در کرمان

آدرس هتل ناز کرمان

کرمان، میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی، نبش چهارراه فیروزه

هتل آپارتمان آسام

هتل آپارتمان همیشه از گزینه‌های محبوب خانواده‌ها به حساب می‌آید و دلیل آن هم کاملا مشخص است! با اقامت در هتل آپارتمان‌ها، یک واحد تمام‌وکمال در اختیارتان خواهد بود؛ اگر علاقه به خوردن غذاهای رستورانی ندارید، در هتل آپارتمان آسام به راحتی می‌توانید پخت‌وپز کنید. هتل آسام در سال ۱۳۹۶ ساخته شد و ۱۶ واحد اقامتی دارد که در ۴ طبقه گنجانده شده است.

آسام از بهترین هتل های کرمان به حساب می‌آید که با ارائه خدمات رفاهی ضروری، توسط پرسنل مجرب و میهمان‌نواز از مسافران هتل آسام پذیرایی می‌شود. از خدمات و امکانات هتل آپارتمان آسام پارکینگ، اینترنت در لابی، روم سرویس، خدمات رفاهی در سوئیت‌ها، خدمات خانه‌داری، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در اتاق، صندوق امانات، پارک کودک، آشپزخانه، آسانسور، پله اضطراری، مینی‌بار با هزینه، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، لاندری است.

آدرس هتل آپارتمان آسام کرمان

کرمان، خیابان شهید بهشتی، کوچه ۵

چند هتل مقرون به صرفه در کرمان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید