کرمان زیبا و دیدنی است و شماری از مسافران آن تمایل دارند درباره ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمان بدانند، به همین جهت با ما همراه باشید و از اقامتی مقرون به صرفه بدانید.

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمان

سلام نو _ سرویس گردشگری: یکی از شهرهای بزرگ ایران که دارای قدمتی طولانی بوده و دارای تاریخچه‌ای جذاب و خواندنی است شهر کرمان می باشد. شهر کرمان که به عنوان یکی از شهرهای جنوب شرقی ایران شناخته شده است. این شهر که به عنوان یکی از کلان شهرهای بزرگ ایران محسوب می شود در ایران باستان به نام کارمانیا یا کارمانا معروف بوده است. شهر کرمان علاوه بر آن که جزء پنج شهر تاریخی ایران محسوب میشود به عنوان دومین استان پهناور ایران شناخته شده است و هتل های کرمان میزبان گردشگران و تاریخ دوستان هستند. با توجه به آن که شهر کرمان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و سفر محسوب میشود به همین دلیل لازم است که با هتل های ارزان کرمان آشنا شوید.

هتل‌های دو ستاره و ارزان در کرمان

هتل اخوان کرمان

هتل اخوان هتلی ۲ ستاره است. این هتل خدماتی بیش از یک هتل دو ستاره را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. تأسیس هتل اخوان کرمان به سال ۱۳۶۳ باز می‌گردد. این هتل یک بار در سال ۱۳۸۵ به‌صورت کامل بازسازی شد.

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمان

ظاهر بیرونی و داخلی هتل شیک و زیباست و از حضور در آن لذت خواهید برد. هتل اخوان در میدان آزادی کرمان قرار دارد و به همین خاطر دارای دسترسی مناسب به خانه هرندی کرمان و فرودگاه است. با این توضیح اگر قصد خرید بلیط هواپیما کرمان را دارید، این هتل انتخاب خوبی برایتان است. کادر هتل را افرادی باتجربه تشکیل می‌دهند و به‌خوبی از مسافران پذیرایی می‌کنند. این هتل ۲ طبقه دارای ۴۰ اتاق و سوئیت است. همچنین روبه‌روی هتل، فضای پارک اختصاصی مسافران محسوب می‌شود. در ضمن رستوران اختصاصی داخل هتل باعث می‌شود از رستوران‌های کرمان بی‌نیاز شوید.

آدرس: کرمان، بلوار شهید صدوقی، نرسیده به چهار راه فیروزه، جنب بانک رسالت.

هتل امین کرمان

هتل امین جزو ارزان ترین هتل های کرمان است. این هتل ۲ ستاره در خیابان شهید چمران و روبه‌روی قنادی لادن قرار دارد. هتل امین در ساختمانی قدیمی و ۲طبقه واقع شده است. این هتل مجموعاً با ۱۸ باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. فضای داخلی و بیرونی هتل چنگی به دل نمی‌زند. گویا سال‌ها از آخرین بازسازی هتل می‌گذرد.

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمان

با وجود این، هتل امین برای افرادی که قصد کاهش هزینه‌های سفرشان را دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که این هتل فاقد پارکینگ و آسانسور است. فقط باید گفت که هتل امین در بافت قدیمی شهر کرمان قرار دارد و همین موضوع دسترسی به جاهای دیدنی تاریخی کرمان را ساده می‌کند.

آدرس: کرمان، خیابان شهید چمران(سه‌راه شمال جنوبی) ، روبه‌روی قنادی لادن.

هتل ناز

از بهترین هتل های کرمان در رنج هتل‌های دو ستاره، هتل ناز کرمان است. این اقامتگاه در سه طبقه ساخته شده و دارای ۲۸ واحد اقامتی است که در سال ۱۳۶۰ آغاز به فعالیت کرد. هتل ناز از هتل‌های باسابقه شهر کرمانی‌ها شناخته می‌شود که با هدف بهبود خدمات و امکانات هتل در سال ۱۳۸۰ نوسازی شد.

این هتل از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی آسانی برای مسافران هتل ناز ایجاد کرده، تا جایی که جاذبه‌های تاریخی و تفریحی کرمان در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند. توجه داشته باشید، هتل ناز فاقد رستوران و آسانسور است؛ همچنین ورودی هتل چندین پله دارد، چنانچه ناراحتی کمر و پا دارید، در یکی دیگر از هتل های کرمان اقامت کنید.

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمان

هتل ناز در خور مهمانان خدمات و امکاناتی چون کافی‌شاپ، خدمات رفاهی در اتاق‌ها، خدمات خانه‌داری، سیستم گرمایش و سرمایش، پارکینگ، اینترنت در لابی، تلفن در لابی، نمازخانه، کافی‌نت، اتاق چمدان، روزنامه، پله اضطراری، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات بیدار باش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و اتاق‌ها و لاندری (خشکشویی) در اختیار مسافران این هتل قرار داده است.

آدرس هتل ناز کرمان

کرمان، میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی، نبش چهارراه فیروزه

هتل آپارتمان‌های ارزان و مطلوب در کرمان

هتل آپارتمان هیوا

از نوسازترین هتل‌ها یا به قول خودمانی جوان‌ترین هتل آپارتمان ‌های کرمان، هتل آپارتمان هیوا است. این هتل در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده و ۱۷ واحد اقامتی دارد که در ۵ طبقه قرار گرفته‌اند. از نقاط قوت این هتل آپارتمان تک و دو خوابه‌بودن واحدهای هتل است که متناسب با تعداد نفرات می‌توانید یکی از واحدهای هتل هیوا کرمان را اجاره کنید.

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمان

با اقامت در این هتل از خدمات و امکانات متنوع هتل هیوا ازجمله رستوران، صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق، خدمات رفاهی مجهز در واحدها، خدمات خانه‌داری، مینی‌بار با هزینه، کافی‌نت، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، تلفن در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، آسانسور، پله اضطراری، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، اتاق تلفن (اپراتور) و خدمات تور می‌توانید بهره ببرید.

آدرس هتل آپارتمان هیوا کرمان

کرمان، میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی، بعد از کوچه ۱

هتل آپارتمان آسام

هتل آپارتمان همیشه از گزینه‌های محبوب خانواده‌ها به حساب می‌آید و دلیل آن هم کاملا مشخص است! با اقامت در هتل آپارتمان‌ها، یک واحد تمام‌وکمال در اختیارتان خواهد بود؛ اگر علاقه به خوردن غذاهای رستورانی ندارید، در هتل آپارتمان آسام به راحتی می‌توانید پخت‌وپز کنید. هتل آسام در سال ۱۳۹۶ ساخته شد و ۱۶ واحد اقامتی دارد که در ۴ طبقه گنجانده شده است. آسام از بهترین هتل های کرمان به حساب می‌آید که با ارائه خدمات رفاهی ضروری، توسط پرسنل مجرب و میهمان‌نواز از مسافران هتل آسام پذیرایی می‌شود.

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمان

از خدمات و امکانات هتل آپارتمان آسام پارکینگ، اینترنت در لابی، روم سرویس، خدمات رفاهی در سوئیت‌ها، خدمات خانه‌داری، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در اتاق، صندوق امانات، پارک کودک، آشپزخانه، آسانسور، پله اضطراری، مینی‌بار با هزینه، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، لاندری است.

آدرس هتل آپارتمان آسام کرمان

کرمان، خیابان شهید بهشتی، کوچه ۵

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید