سفر به کرمان برای هر گردشگری پر از تجربه و لذت است اگر می‌خواهید بدانید هتل سه ستاره در کرمان کجا بریم، با ما همراه باشید.

هتل سه ستاره در کرمان کجا بریم؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: کرمان مرکز یکی از استان‌ بزرگ و پهناور کرمان در جنوب‌شرقی ایران است. این شهر مرکز صنعتی، سیاسی، فرهنگی و علمی جنوب‌شرق کشور و دارای آب و هوایی کویری است. شهر کرمان جاذبه‌های تاریخی فراوانی دارد به همین دلیل از جمله پنج شهر تاریخی ایران به‌شمار می‌رود. برای اقامت در کرمان هتل‌های تمیز و شیک زیادی برای مسافران و گردشگران وجود دارد که در اینجا تمیزترین و مناسب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

چند هتل خوب و با کیفیت سه ستاره در کرمان

هتل گواشیر

شمار هتل های ۳ ستاره در کرمان به قدری است که انتخاب را برای شما سخت کند. نگران نباشید، من اینجا هستم تا تک‌تک بهترین هتل های ۳ تاره کرمان را به شما معرفی می‌کنم. هتل سه ستاره بعدی، هتل گواشیر است که از هتل‌های قدیمی کرمان به شمار می‌آید. هتل گواشیر در سال ۱۳۷۰ در ۴ طبقه و ۸۰ واحد اقامتی متولد شد؛ در سال ۱۳۸۳ هتل گواشیر برای به‌روزکردن خدمات و چیدمان هتل مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل سه ستاره در کرمان کجا بریم؟

این هتل از هتل های اقتصادی کرمان به حساب می‌آید که در قبال قیمت مناسب، خدمات خوبی برای رفاه حال مسافران فراهم کرده است. از خدمات و امکانات هتل گواشیر ازقبیل پارکینگ، نمازخانه، خدمات رفاهی مجهز در واحدهای اقامتی، خدمات خانه‌داری، سرویس فرنگی و ایرانی، خدمات باربری، تاکسی سرویس، فضای سبز، آسانسور، کافی‌نت، سالن بیلیارد، لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، تلفن در لابی، سیستم اعلام حریق، تلوزیون و اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق‌ها، پله اضطراری و سیستم گرمایش و سرمایش است.

از معایب اقامت در این هتل می‌توان به نبود رستوران و فروشگاه اشاره کرد. اگر مایل هستید، وعده‌های غذایی را در رستوران میل کنید، در یکی دیگر از هتل های کرمان اقامت گزینید.

آدرس هتل گواشیر کرمان

کرمان، بزرگراه امام خمینی، نبش بلوار امام حسین

هتل سه ستاره هزار

از بهترین هتل های کرمان که از هتل‌های همه‌چیزتمام این دیار شناخته می‌شود، هتل هزار است. هتل هزار در پنج طبقه بنا شده و ۴۲ اتاق اقامتی لوکس دارد؛ این هتل در سال ۱۳۷۲ آغاز به فعالیت کرد و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و به‌روزشدن نمای خارجی و داخلی هتل در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد.

هتل سه ستاره در کرمان کجا بریم؟

این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است؛ هتل هزار در قلب شهر جای گرفته و به مراکز اداری، تجاری، دیدنی و پارک نشاط (قدیمی‌ترین پارک کرمان) فاصله کمی دارد. هتل هزار از بهترین هتل های ۳ ستاره کرمان به شمار می‌آید؛ شک ندارم با اجاره اتاق در هتل هزار، اقامتی راحت و به‌یادماندنی در این هتل سپری می‌کنید. فضای هتل کاملا مدرن است و با دکوراسیون امروزی و شیک هتل، حس‌وحال خوبی در مدت‌زمان اقامت در هتل هزار کرمان سپری می‌کنید.

این هتل دارای واحدهای اقامتی متفاوتی است که بسته به خواسته و تعداد نفرات‌تان می‌توانید اتاق رزرو کنید. از خدمات و امکانات هتل هزار کرمان ازجمله رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، کافی‌نت، روم سرویس، مینی‌بار با هزینه، خدمات خانه‌داری، سالن ورزشی، اتاق ماساژ، آسانسور، تاکسی سرویس، فضای سبز، اتاق چمدان، اتاق سیگار، نمازخانه، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات بیدار باش، خدمات تور، خدمات باربری، خدمات ویژه معلولین، اینترنت و تلوزیون در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، تلفن در لابی، سیستم اعلام حریق و تلفن در اتاق است.

آدرس هتل هزار کرمان

کرمان، پارک نشاط، کوچه شماره ۵، خیابان سعدی

هتل سه ستاره در کرمان کجا بریم؟

هتل‌های سه ستاره مطلوب در کرمان

هتل هیوا کرمان

از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان مراکز گردشگری از جمله حمام گنجعلی خان، آتشکده زرتشتیان، بازار تاریخی کرمان، گنبد جبلیه کرمان با فاصله زمانی ۲۰ دقیقه‌ای اشاره نمود. هتل هیوا کرمان در ۴ طبقه مثبت و یک طبقه منفی با ۴۵ واحد اقامتی در سال ۱۴۰۱ افتتاح گردیده‌است. قابل توجه مهمانان گرامی، هتل در بخش وروردی دارای چند پله می‌باشد.

آدرس: کرمان ، کرمان بلوار کشاورز - بین کوچه ۱۶ و ۱۸

تلفن جهت رزرو: ۰۲۱-۴۷۶۲۳۳۰۰

هتل پویا کرمان

هتل سه ستاره پویا در محله چمران و در خیابان مهدیه کرمان واقع شده‌است. ایستگاه اتوبوس سه راه شمال جنوبی دسترسی به این هتل را آسان‌تر می‌کند. نزدیک بودن ایستگاه حمل و نقل عمومی به هتل موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز خواهد شد. همچنین از مزیت‌های موقعیت مکانی هتل پویا کرمان می‌توان به نزدیکی این هتل به آتشکده، موزه مردم شناسی، مسجد جامع، بازار بزرگ کرمان و گنبد جبلیه اشاره نمود. هتل پویا یکی از هتل‌های محبوب کرمان است. این هتل با داشتن ۴۰ اتاق معمولی و ۱۶ اتاق ویژه (VIP) به یکی از هتل‌های خوب کرمان تبدیل شده‌است.

هتل سه ستاره در کرمان کجا بریم؟

هتل پویا تمام امکانات لازم برای یک اقامت دلپذیر و بی‌نقص را برای شما فراهم خواهد نمود. هتل پویا به واسطه ارائه خدمات متنوع، در کنار امکانات ویژه و پرسنل مجرب و آموزش دیده، در حال حاضر یک گزینه ایده‌آل برای اقامت در شهر کرمان می‌باشد. هتل پویا دارای هشت طبقه است. در طبقه فوقانی هتل روف گاردن واقع شده که فضایی آرام و دلپذیر را برای لحظات ناب شما فراهم می‌آورد. در لابی هتل یک فروشگاه صنایع دستی واقع شده‌است که سوغات هنری کرمان را می‌توانید از آن جا تهیه کنید و به عنوان یک هدیه کم‌نظیر از سفری خاطره‌انگیز با خود به شهرتان ببرید. قابل توجه مهمانان گرامی، هتل در بخش ورودی دارای تعدادی پله می‌باشد.

آدرس: کرمان، کرمان چهار راه ابوحامد - خیابان مهدیه - جنب کوچه شماره ۱ جنب کوچه شماره ۱

تلفن جهت رزرو: ۰۲۱-۴۷۶۲۳۳۰۰

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید