سفر به کرمان پر از هیجان است و ماندن در این دیار بدون شک رضایت به ارمغان می‌آورد، به همین جهت با ما همراه باشید تا بدانیم بهترین هتل‌های کرمان کجاست.

بهترین هتل‌های کرمان کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: در سفر به کرمان می‌توانید به سراغ هتل‌های لوکس و شیک با امکانات و خدمات عالی بروید و اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه نمایید. اگر قصد اقامت در هتل‌های ۵ ستاره کرمان را دارید به شما هتل پارس را که تنها هتل ۵ ستاره کرمان محسوب می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم. همچنین می‌توانید برای رزرو هتل در کرمان هتل‌های خوب دیگری مانند هتل ۴ ستاره جهانگردی را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی بهترین هتل‌ها در کرمان می‌پردازیم.

هتل های ۴ و ۵ ستاره از بهترین هتل‌های کرمان

هتل پارس کرمان

هتل ۵ ستاره و بین‌المللی پارس کرمان با ۸ طبقه و ۱۹۷ واحد اقامتی در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل که جزو مجهزترین و زیباترین هتل‌های این منطقه و ایران به شمار می‌رود، دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است و می‌تواند اقامتی راحت و آرامش بخش را برای مهمانان فراهم آورد. اتاق‌های هتل پارس کرمان شامل دو تخته دبل معمولی، دو تخته دبل رو به باغ، دو تخته توئین، دو تخته پارس، سوئیت ارگ سه نفره و سوئیت پارس یک خوابه می‌شود.

بهترین هتل‌های کرمان کجاست؟

موقعیت مکانی خوب این هتل باعث دسترسی راحت مسافران آن به مرکز شهر، ایستگاه راه آهن، فرودگاه و جاذبه‌ها و جاهای دیدنی همچون مجموعه گنجعلی خان، موزه آکواریوم و … شده است. چند رستوران با فضایی شیک و دلنشین، کافی شاپ، مجموعه آبی، سالن ورزشی، فضای سبز و باغ، سالن همایش و موسیقی زنده از مهمترین امکانات هتل ۵ ستاره پارس کرمان می‌باشند.

آدرس هتل پارس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان.

هتل جهانگردی کرمان

یکی دیگر از هتل‌های لوکس کرمان هتل ۴ ستاره جهانگردی است که دارای ۲ طبقه و ۶۱ واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته، سه تخته، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره می‌باشد. هتل جهانگردی کرمان در سال ۱۳۵۳ تاسیس شده و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای موقعیت مکانی مناسبی می‌باشد و فاصله کمی با اماکن دیدنی کرمان مانند بازار سنتی، مسجد جامع، حمام و کاروانسرای گنجعلی خان دارد.

از امکانات این هتل شیک می‌توان به چند رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی با کیفیت، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت و … اشاره نمود.

آدرس هتل جهانگردی: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهار راه شفا.

بهترین هتل‌های کرمان کجاست؟

اقامتی مقرون به صرفه در بهترین هتل‌های کرمان

هتل هزار

از بهترین هتل های کرمان که از هتل‌های همه‌چیزتمام این دیار شناخته می‌شود، هتل هزار است. هتل هزار در پنج طبقه بنا شده و ۴۲ اتاق اقامتی لوکس دارد؛ این هتل در سال ۱۳۷۲ آغاز به فعالیت کرد و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و به‌روزشدن نمای خارجی و داخلی هتل در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد. این هتل هم مانند دو هتل قبلی از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است؛ هتل هزار در قلب شهر جای گرفته و به مراکز اداری، تجاری، دیدنی و پارک نشاط (قدیمی‌ترین پارک کرمان) فاصله کمی دارد.

هتل هزار از بهترین هتل های ۳ ستاره کرمان به شمار می‌آید؛ شک ندارم با اجاره اتاق در هتل هزار، اقامتی راحت و به‌یادماندنی در این هتل سپری می‌کنید. فضای هتل کاملا مدرن است و با دکوراسیون امروزی و شیک هتل، حس‌وحال خوبی در مدت‌زمان اقامت در هتل هزار کرمان سپری می‌کنید. این هتل دارای واحدهای اقامتی متفاوتی است که بسته به خواسته و تعداد نفرات‌تان می‌توانید اتاق رزرو کنید.

بهترین هتل‌های کرمان کجاست؟

از خدمات و امکانات هتل هزار کرمان ازجمله رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، کافی‌نت، روم سرویس، مینی‌بار با هزینه، خدمات خانه‌داری، سالن ورزشی، اتاق ماساژ، آسانسور، تاکسی سرویس، فضای سبز، اتاق چمدان، اتاق سیگار، نمازخانه، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات بیدار باش، خدمات تور، خدمات باربری، خدمات ویژه معلولین، اینترنت و تلوزیون در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، تلفن در لابی، سیستم اعلام حریق و تلفن در اتاق است.

آدرس هتل هزار کرمان

کرمان، پارک نشاط، کوچه شماره ۵، خیابان سعدی

هتل پویا

در صورتی که دنبال بهترین هتل های کرمان هستید، هتل پویا را در فهرست خود بگذارید. هتل پویا از مجلل‌ترین هتل‌های شهر به حساب می‌آید که با امکانات لاکچری و سطح کیفی خدمات فوق‌العاده در میان مسافران شهرت بالایی دارد. جالب است بدانید، هتل پویا فقط یک هتل نیست، بلکه دارای یک تالارمجلل و لاکچری، رستوران و کافه است که همگی در نوع خودشان بهترین هستند. هتل پویا ۴۰ اتاق معمولی و ۱۶ اتاق VIP دارد که این واحدها در ۸ طبقه متمرکز شده‌اند. مطمئن هستم با اقامت در این هتل حس خاص‌بودن را به بهترین شکل ممکن تجربه می‌کنید.

بهترین هتل‌های کرمان کجاست؟

با برگزاری جشن عروسی و دیگر مناسبت‌های خاص، بهترین روز زندگی خود را به زیبایی و شکوه هرچه تمام‌تر در تالار هتل پویا برگزار کنید. با اجرای عروسی در تالار این هتل، هتل پویا یک سوپرایز ویژه برای تازه داماد و عروس‌ها در نظر گرفته و یک شب اقامت در اتاق‌های VIP به آن‌ها هدیه می‌دهد.

از دیگر خدمات و امکانات فوق‌العاده هتل پویا، کافه و رستوران این هتل محسوب می‌شود. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر،امتحان‌کردن طعم غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم است؛ رستوران هتل پویا از بهترین رستوران های کرمان شناخته می‌شود و طعم غذاهای ناب ایرانی را می‌توانید در این رستوران بچشید.

در این هتل تا سرتان را بچرخانید، هر قسمت از هتل خدمات و امکانات فوق‌العاده هتل پویا را می‌بینید. از خدمات و امکانات این هتل تالار، رستوران، کافه، روف گاردن، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ، لابی و… است.

آدرس هتل پویا کرمان

کرمان، بلوار مهدیه، بین مهدیه ۱ و ۳

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید