۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۲
کد خبر: 55414411

کلیسای سنت آندرو از جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی است که اولین‌ بار در سال ۱۵۷۰ میلادی ساخته و با جشن‌های پرشکوه افتتاح شد. در سال ۱۵۷۸ میلادی، بنای کلیسا توسط سربازان آدیل شاه به شدت آسیب دید و بنای امروزی آن ترکیبی از بازسازی‌هایی است که از سال ۱۵۹۴ روی آن انجام شده است. سبک نئوگوتیک برجسته‌ترین عنصر معماری است که در حال حاضر می‌توان در بنای کلیسا مشاهده کرد.

کلیسای سنت فرانسیس آسیسی

سلام نو سرویس گردشگری: گوا جنوبی بخشی از ایالت گوا کشور هند است که دارای زیبایی‌های جذابی برای بازدید است. گوا جنوبی هند شامل جاذبه‌های گردشگری، اماکن دیدنی و تاریخی است که سالیانه میزبان گردشگران خارجی بسیاری است. اگر شما نیز در فکر سفر به گوا جنوبی کشور هند هستید، برای اینکه بتوانید سفری تفریحی جذابی را بدون دردسر تجربه کنید باید راجع به جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی اطلاعات مفیدی به دست آورید. در ادامه همراه ما با انواع جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی آشنا شوید.

کلیسای سنت آندرو

جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی

کلیسای سنت آندرو از جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی است که اولین‌ بار در سال ۱۵۷۰ میلادی ساخته و با جشن‌های پرشکوه افتتاح شد. در سال ۱۵۷۸ میلادی، بنای کلیسا توسط سربازان آدیل شاه به شدت آسیب دید و بنای امروزی آن ترکیبی از بازسازی‌هایی است که از سال ۱۵۹۴ روی آن انجام شده است. سبک نئوگوتیک برجسته‌ترین عنصر معماری است که در حال حاضر می‌توان در بنای کلیسا مشاهده کرد. فضای داخلی کلیسای سنت آندرو تماما سفید رنگ است و غارمانندهای داخل آن توسط ته رنگ طلایی زیبا آراسته شده‌اند. همچنین، این کلیسا میزبان مجسمه‌ای مرمری و درخشان از بانو فاطیما است. بازدید از کلیسای کهن و زیبا برای تمامی گردشگران داخلی و خارجی رایگان است.

کلیسای سنت فرانسیس آسیسی

جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی

کلیسای سنت فرانسیس آسیسی از دیگر جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی هند است که بازدید از آن گردشگران را با تاریخ و فرهنگ مذهبی منطقه آشنا می‌کند. کلیسای مقدس فرانسیس آسیسی در میدان اصلی گوای قدیم، در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر پانجی قرار دارد و در سال ۱۶۶۱ میلادی، توسط استعمارگران پرتغالی ساخته شد. کلیسای فرانسیس در سال ۱۶۶۵ میلادی تحت بازسازی قرار گرفت و امروزه می‌توان ترکیبی از سبک‌های گوناگون معماری را در بنای آن مشاهده کرد. علاوه بر این، صومعه مجاور کلیسا نیز به موزه باستان‌شناسی تغییر کاربری داده است که در آن می‌توان از اشیایی با ارزش و باستانی دیدن کرد.

آبشار دودهساگار

جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی

آبشار دودهساگار از دیگر جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی است که زیبایی‌های آن گردشگران را به هیجان وا می‌دارد. این آبشار معروف با معنای لغوی دریای شیر، چهارمین آبشار بلند در کشور هندوستان به ‌شمار می‌رود و در ۴۶ کیلومتری از شهر مادگائون قرار دارد. آبشار دودهساگار پس از فصل بارندگی به اوج شکوه و زیبایی خود می‌رسد. یک پل خط آهن نیز در این منطقه کشیده شده است که از مقابل آبشار می‌گذرد. آبشار دودهساگار از لحاظ موقعیت مکانی بین ایالت‌های مهم کارانتاکا و گوا هند قرار گرفته است. این آبشار جذاب و دیدنی با جنگل‌های زیبا و سرسبزی احاطه شده است که مأمن گونه‌های مختلفی از پرندگان، حشرات، گیاهان و حیوانات مختلف هستند. آبشار دودهساگار با چهار لایه در مجموع ۳۱۰ متر ارتفاع و ۳۰ متر عرض دارد. کوه‌پیمایی در اطراف این آبشار یکی از فعالیت‌های تفریحی مورد علاقه‌ گردشگران داخلی و خارجی است.

ساحل آگوندا

جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی

ساحل آگوندا از دیگر جاذبه‌های گردشگری گوا جنوبی است که در روستایی با همین نام قرار دارد. ساحل آگوندا با محیطی آرام و ردیفی از درختان مرتفع نارگیل در امتداد ساحل، مقصدی عالی برای فعالیت‌های تفریحی از جمله استراحت، شنا و حمام آفتاب است. منطقه ساحل در ماه سپتامبر میزبان لاک‌پشت‌های زیبایی است که برای فرآیند تخم‌گذاری به ساحل می‌آیند. برای اقامت شبانه گردشگران نیز در محدوده ساحل کلبه‌های ساحلی در نظر گرفته شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید