سرزمین کراسنودار مقصد گردشگری بسیاری است که با هدف بازدید از جاذبه‌های گردشگری، اماکن تاریخی و دیدنی رای آنجا می‌شوند.

ورزشگاه المپیک فیشت سوچی

سلام نو-سرویس گردشگری: سرزمین کراسنودار کشور روسیه در غربی‌ترین بخش از ناحیه فدرالی جنوبی واقع شده است. این سرزمین از شمال به دریای آزوف و از غرب به دریای سیاه محدود شده‌ است. طبق آخرین سرشماری در سال ۲۰۱۴ میلادی جمعیتی بالغ بر پنج میلیون نفر در این سرزمین زندگی می‌کنند. سرزمین کراسنودار مقصد گردشگری بسیاری است که با هدف بازدید از جاذبه‌های گردشگری، اماکن تاریخی و دیدنی رای آنجا می‌شوند. برای کسب اطلاعات راجع به جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار همراه ما باشید.

ورزشگاه المپیک فیشت سوچی

جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار

ورزشگاه المپیک فیشت سوچی ازجاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار است که برای برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی، به عنوان ورزشگاه اصلی مسابقات مورد استفاده قرار گرفت. پس از پایان مسابقات، این ورزشگاه نیز تعطیل شده و به قصد ایجاد تغییرات و متحرک کردن سقف آن، تحت بازسازی قرارگرفته ‌است. نکته جالب اینجاست که شهر سوچی، هیچگاه تیم فوتبالی در لیگ برتر روسیه نداشته و درواقع این ورزشگاه غیر از زمان برگزاری جام جهانی، بلا استفاده است.

دره دروازه شیطان

جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار

دره دروازه شیطان یکی از جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودا است که برای گردشگران جذابیت فراوانی به همراه دارد. دره دروازه شیطان منطقه‌ای توریستی پرآب، سرسبز و بسیار زیبا است که ساعت‌ها می‌توان در آن به تفریح و خوشگذرانی پرداخت. فاصله این دره تا رستوران ۲۴ دقیقه به صورت پیاده راه است که جایی جالب برای صرف ناهار و شام است.

موزه تاریخ سوچی

جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار

موزه تاریخ سوچی از دیگر جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار است که یکی از قدیمی‌ترین دیدنی‌های فرهنگی شهر به شمار می‌رود که از سال ۱۹۲۰ مشغول به کار است. در موزه تاریخی سوچی می‌توانید با تاریخ سوچی، آثار باستانی، طبیعت و شخصیت‌های مشهور این شهر آشنا شوید.

موزه هنر سوچی

جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار

موزه هنر سوچی یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار است که در یکی از زیباترین ساختمان‌های سوچی قرار گرفته و عمرش به سال ۱۹۳۶ میلادی بازمی‌گردد. مجموعه‌ آثار هنری موجود در این موزه بزرگ‌ترین مجموعه‌ هنری ساحل دریای سیاه است و بیش از ۵۰۰۰ اثر هنری از دوره‌ها و سبک‌های مختلف را می‌توانید در آن بازدید کنید.

باغ گیاه شناسی سوچی

جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار

باغ گیاه شناسی سوچی یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار است که با نام پارک دندراری نیز شناخته می‌شود و شامل بیش از دو هزار گونه از گیاهان کمیاب و حتی غیربومی می‌شود. همچنین در باغ گیاه شناسی سوچی می‌توانید گونه‌های نادری از پرندگان و سایر حیوانات وحشی را نیز ببینید. هر قسمت از باغ شامل نمایشگاه‌هایی است که هر کدام یکی از مناطق مختلف جغرافیایی را به نمایش گذاشته شده است و می‌توانید گیاهان منطقه‌ قفقاز و مدیترانه را با گیاهانی از دیار آمریکا، شرق آسیا، استرالیا و نیوزلند مقایسه کنید. دریاچه‌هایی همراه با آبشارهای کوچک، نمایشگاه گل، تراموای برقی و چشم‌اندازهای فوق‌العاده زیبای کوهستانی و دریا در بالاترین نقطه‌ی آن، این باغ را به یکی از جذاب‌ترین نقاط شهر سوچی و مکانی عالی برای لذت بردن از یک روز آفتابی تبدیل کرده است.

بندر سوچی

جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسنودار

بندر سوچی از دیگر جاذبه‌های گردشگری سرزمین کراسوندار است که معماری آن با ستون‌ها و گنبدهای مجلل، مورد توجه گردشگران خارجی و داخلی قرار می‌گیرد. علاوه بر زیبایی‌های معماری، تندیس‌های متعددی از شخصیت‌های محبوب منطقه در این مکان قرار گرفته‌اند. بندر سوچی، نقطه‌ شروع خیابان زیبای پریمورسکایا است که جاذبه‌های زیادی را در خود جای داده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید