مجری طرح کالابرگ الکترونیک گفت: هم‌اکنون خانوارهایی که یارانه‌بگیر هستند و حساب یارانه آنها در استان هرمزگان افتتاح شده، مشمول این طرح می‌شوند.

طرح کالابرگ الکترونیک چگونه اجرا می شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از صداوسیما، حمید فرداد مجری طرح کالابرگ الکترونیک با حضور در برنامه «میز اقتصاد» با اشاره به نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیکی گفت: بعد از مصوبه مجلس نسبت به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در صورت حذف ارز ترجیحی، ریاست جمهوری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کردند، بدون هیچ‌گونه شتابزدگی طرح اجرا شود.

وی افزود: امروز شبکه ملی ارتباطات در کشور ایجاد شده و این امکان به‌وجود آمده که هر مقدار کالای اعتباری برای کدملی‌های مختلف آحاد جامعه تخصیص داده شود.

فرداد بیان کرد: هم‌اکنون خانوارهایی که یارانه‌بگیر هستند و حساب یارانه آنها در استان هرمزگان افتتاح شده است، مشمول این طرح می‌شوند.

مجری طرح کالابرگ الکترونیک گفت: خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای مشاهده‌ میزان اعتبار و اقلام کالایی مصوب با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کنند و یا مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir از میزان اعتبار خود مطلع شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید