زن جوان که از مادرشوهرش کینه قدیمی داشت به فکر انتقام جویی و سرقت از منزلش پرداخت و در حسن سرقت عروس عصبانی با کوبیدن مجسمه به سر مادر شوهرش او را به کما برد.

انتقام جویی خونین عروس از مادرشوهرش در تهران!

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، زن جوان که از حمله خونین به مادرشوهرش، تصور می‌کرد او را به قتل رسانده، از تهران گریخت و در همه این مدت با عذاب وجدان زندگی می‌کرد تا اینکه از سوی پلیس دستگیر شد.

چندی قبل مردی جوان راهی اداره پلیس تهران شد و گفت سارقی به مادرش حمله کرده و او را به کما فرستاده است. وی توضیح داد: پس از فوت پدرم، مادرم به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد اما امروز (روز حادثه) که برای سر زدن به او به خانه‌اش رفتم با پیکر نیمه جان مادرم مواجه شدم. سر و صورتش خون آلود و از هوش رفته بود. او را به بیمارستان رساندم اما پزشکان گفتند که وی به‌دلیل ضربه سنگینی که به سرش اصابت کرده به کما رفته است. پس از بررسی خانه متوجه شدم که طلاهای مادرم سرقت شده و ظاهرا سارقی وارد خانه او شده و بعد از ضرب و شتم مادرم دست به سرقت از آنجا زده است.

با اظهارات این مرد، پرونده‌ای در شعبه پنجم دادسرای ناحیه۳۴ تهران تشکیل و تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی سارق آغاز شد. درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت زن سالخورده به طرز معجزه آسایی به هوش آمد و از خطر مرگ نجات یافت. او در تحقیقات اسرار سرقت خونین از خانه‌اش را فاش کرد و گفت که سارق، عروسش بوده است. وی توضیح داد: روز حادثه عروسم که از سال‌ها قبل با او اختلاف داشتم به خانه‌ام آمد. بحث اختلافات قدیمی را پیش کشید و مشاجره‌مان شد و او مرا کتک زد و در آخر با مجسمه ضربه‌ای به سرم زد که از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و فهمیدم حدود ۳هفته در کما بوده‌ام. عروسم پس از این ماجرا طلاهایم را سرقت کرده و با قیچی النگوهایم را بریده و فرار کرده بود.

با اظهارات این زن، عروس وی تحت تعقیب قرار گرفت. او اما فراری شده و به یکی از شهرستان‌ها گریخته بود که در ادامه مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. او تصور می‌کرد که مادرشوهرش را به قتل رسانده و برای همین پا به فرار گذاشته بود. وی پس از دستگیری گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف ازدواج من و پسرش بود و خیلی مرا اذیت می‌کرد. حتی یک‌بار مرا کتک زد و باعث شد به‌شدت مصدوم شوم. برای همین از او کینه به دل داشتم تا اینکه روز حادثه برای انتقام‌جویی به خانه‌اش رفتم. آن روز مادرشوهرم را به باد کتک گرفتم و طلاهایش را سرقت کردم و وقتی از خانه‌اش خارج شدم فکر می‌کردم که او را کشته‌ام. به همین دلیل با شوهرم یک دعوای صوری راه انداختم و به حالت قهر خانه را ترک کردم و به یکی ازشهرها گریختم و در این مدت تصور می‌کردم قاتل هستم و عذاب وجدان داشتم تا اینکه دستگیر شدم و فهمیدم او زنده است.

براساس این گزارش، عروس انتقام‌جو با قرار قانونی بازداشت شده و در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید