رستوران‌گردی آن هم در چابهار این بهشت دیدنی بسیار هیجان‌انگیز است، با ما همراه باشید و درباره بهترین رستوران‌های چابهار که باید رفت بدانید.

بهترین رستوران‌های چابهار که باید در آنها غذا خورد

سلام نو _ سرویس گردشگری: خوشمزه‌ترین و جذاب‌ترین بخش هر سفر شکم گردی است. تجربه غذاها و خوراکی‌های جدید و جذاب هر شهر حتما خاطرات دلچسبی از سفر برایتان می‌سازند. چابهار یا چهار بهار از جمله بنادر دیدنی و قشنگ ایران است که به واسطه موقعیت جغرافیایی خاص خود آب و هوای عالی دارد. چابهار در جنوب استان سیستان و در نزدیکی سواحل دریای عمان قرار گرفته است. مردم چابهار مانند دیگر ساکنین شهرهای بندری با ماهی و میگو غذاهای محلی متنوع و خوشمزه‌ای می‌پزند که بهتر است حتما امتحان کنید. اما برای اینکه بتوانید از طعم دلچسب غذاهای محلی چابهار بهره‌مند شوید باید با رستوران‌های این شهر آشنا باشید.

جذاب‌ترین و بهترین رستوران‌ها در چابهار

رستوران بام چابهار

اگر از علاقه‌مندان به غذاهای دریایی هستید و می‌خواهید انواع میگو و ماهی را با طعم‌های خاص و متفاوت و کیفیت عالی نوش جان کنید، این رستوران را انتخاب کنید. اجرای موسیقی زنده، برخورد گرم و صمیمانه‌ی کارکنان و موقعیت جغرافیایی رستوران باعث شده که یکی از رستوران‌های محبوب شهر باشد. در این رستوران، حین غذا خوردن، چشم‌اندازهای زیبایی از دریا و بندر چابهار را تماشا خواهید کرد.

بهترین رستوران‌های چابهار که باید رفت

همه‌ی این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا رستوران بام چابهار، انتخاب اول بسیاری از گردشگران این شهر باشد.

آدرس رستوران: چابهار بالاتر از مجتمع تجاری صدف، روبه‌روی مجتمع تجاری پردیس

رستوران بلوچ

اگر اهل خوردن غذاهای محلی باشید، از هرکسی که بپرسید، رستوران بلوچ را به شما می‌کند. بهترین غذاهای محلی و بهترین قلیه ‌ماهی‌ها را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. غیر از قلیه ماهی، سایر غذاهای محلی چابهار مثل بریانی ماهی، کراهی ماهی و میگو، بتو ماش، شودوده، بتوهواری و کورک در منوی این رستوران دیده می‌شود.

اگر به‌دنبال غذاهای محلی و خوشمزه‌ی چابهاری می‌شد و نمی‌دانید کدام‌یک از رستوران‌های چابهار برای خوردن غذاهای محلی بهترین گزینه است، پیشنهاد ما به شما رستوران بلوچ است. رستورانی با بهترین غذاهای بومی و خوشمزه‌ترین قلیه ماهی‌ها. این رستوران به خاطر غذاهای اصیل و عطر و طعم ادویه‌های خاص‌اش، نه فقط در بین گردشگران، بلکه در میان اهالی شهر هم بسیار محبوب است. از هرکدام از اهالی شهر که بپرسید، این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنند و همیشه پیشنهاد اهالی شهر، بهترین پیشنهاد برای انتخاب رستوران است.

آدرس: چابهار، بلوار امام، مقابل پمپ بنزین

بهترین رستوران‌های چابهار که باید رفت

شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های چابهار

رستوران مُکران

اگر می‌خواهید در یک رستوران ساحلی غذای عالی نوش جان کنید و از دیدن مناظر غروب خورشید در افق ساحل لذت ببرید، این رستوران بهترین گزینه است. موقعیت مکانی رستوران مکران، باعث تمایز آن از سایر رستوران‌های شهر شده است. در کنار چشم‌انداز بی‌نظیر، کیفیت غذاهای رستوران مکران قابل‌توجه است و خاطره‌ای خوش از غذا خوردن در کنار ساحل برای شما رقم می‌زند.

این رستوران بیش از ۵۰ سال سابقه دارد و با چهار نوع سرویس، پذیرای اهالی شهر و مهمانان چابهار است؛ فست فود، رستوران، کافی شاپ، غذاهای محلی و قهوه‌خانه. برای تهیه‌ی غذاها در این رستوران، از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. بعضی از میز و صندلی‌های ساحلی این رستوران زیر آلاچیق قرار گرفته‌اند. یکی از غذاهای محبوب منوی این رستوران، ماهی کنجدی است که عطر و طعم متفاوتی دارد. معمولا در این رستوران موسیقی پخش می‌شود اما گاهی اجرای موسیقی زنده، حال و هوای آن را عوض می‌کند و اگر خوش‌شانس باشید و هنگام اجرای موسیقی زنده به این رستوران سر بزنید، با تجربه‌ای متفاوت از آن خارج می‌شوید.

بهترین رستوران‌های چابهار که باید رفت

رستوران مکران یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های چابهار است، بنابراین تعجبی ندارد که بسیار شلوغ باشد و سرویس‌دهی در این رستوران با تاخیر انجام شود. اما جای نگرانی نیست و محیط دلپذیر و غذاهای عالی، باعث می‌شود که لحظات انتظار را فراموش کنید.

آدرس: انتهای خیابان امام خمینی، جنب هتل بین المللی لاله

رستوران شیش محل

رستوران شیش محل یک رستوران بسیار خاص است که غذاهای محلی شهرهای دیگر را در کنار غذاهای سنتی بلوچی سرو می‌کند. البته ناگفته نماند که طعم غذاهای بلوچی این رستوران از طعم غذاهای دیگر آن‌ها بهتر است. جای تعجب هم نیست، خب به چابهار آمده‌اید تا طعم غذاهای محلی این شهر را بچشید! این رستوران کیفیت غذاهای بسیار خوبی دارد. همچنین قیمت منصفانه‌ای ارائه می‌دهد.

شماره تماس: ۰۵۴۳۵۳۲۲۴۶۸

ساعت کاری: ظهر ۱۲:۴۵-۱۵:۳۰ و شب از ۱۹:۰۰ تا ۱۲ بامداد

رستوران ساحلی خلیج چابهار

هر وقت از امتحان کردن غذاهای دریایی چابهار خسته شدید و هوس سایر غذاهای ایرانی کردید به رستوران ساحلی خلیج سر بزنید. رستوران ساحلی خلیج چابهار که در نزدیکی ساحل زیبای بریس قرار دارد از نورپردازی خیره کننده و انواع گل و گیاهان در طراحی دکوراسیون خودش بهره گرفته است.

بهترین رستوران‌های چابهار که باید رفت

رستوران ساحلی خلیج از جمله رستوران‌های لاکچری چابهار محسوب می‌شود و باید انتظار قیمت های بالا داشته باشید. میگوی سوخاری و کراهی میگو از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران هستند.

آدرس : چابهار – میدان شیلات خیابان دریا.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید