ترلان پروانه از آن چهره‌های آشنا برای دوربین است، زنی که از خردسالی و همزمان با راه افتادن جلوی دوربین رفت و به بازیگری مشغول شد.

ترلان پروانه از عمل زیبایی تا شایعه ازدواج با بازیگرها و فوتبالیست‌ها

ترلان پروانه هنرپیشه‌ای است که در کودکی و با تبلیغات تلویزیونی به عرصه بازیگری وارد شد و مردم با چهره او آشنا شد. پروانه که متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز است کار خود را با حضور در تیزهای تبلیغاتی- از جمله تیزر محصولاتی مثل شامپو و صابون- آغاز کرد و بعد وارد عرصه سریال‌های تلویزیونی شد.

به جز کارهای دوران کودکی وی که شامل آثاری مثل جایزه بزرگ مهران مدیری می‌شود، پروانه سابقه بازی در فیلم و سریال هایی همچون مردن به وقت شهریور، شیفت شب، گشت ۲، فراری، رقص روی شیشه، جاده قدیم، امشو، تا ابد و سیاوش را دارد.

ترلان پروانه چطور بازیگر شد؟

پروانه درباره چگونگی ورودش به دنیای تصویر می‌گوید: اولین بار سال ۱۳۸۰ در ۳ سالگی خانمی در فرودگاه من را دید و به مادرم پیشنهاد بازیم در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادرم با علاقه قبول کرد. مادرم قبل از ازدواج زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت هنری داشت و از این جهت علاقه داشت من هم وارد عرصه هنر و تصویر شوم.

ترلان در مدت هفت ماه حضور خود در عرصه تبلیغاتی در ۱۱۴ تیزر جلوی دوربین رفت تا اینکه به برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک دعوت شد و به صورت جدی‌تری مشغول به کار شد.

ترلان پروانه از عمل زیبایی تا شایعه ازدواج با بازیگرها و فوتبالیست‌ها

اما گام بعدی پروانه در شش سالگی برداشته شد جایی که او وقتی شش ساله بود با «سریال ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها‏» جلوی دوربین رفت. بعد حضور در این سریال بود که در جایزه بزرگ مهران مدیری حاضر و بیش از پیش شناخته شد.

او درباره علاقه‌اش به بازیگری و تلاشش در این زمینه می‌گوید: من برای ارتقای کار بازیگری ام خیلی تلاش کردم و انواع هنرها و فن‌ ها از جمله فن بیان ، زبان بدن ، موسیقی ، هنرهای رزمی و سوارکاری را یاد گرفتم. البته همه این تلاش ها برای یادگیری درحالی بود که درس و مدرسه همیشه کنار کارم بوده است.

او درباره افق مطلوب بازیگری خود می‌گوید: افق بازیگریم افقی است پهناور ، نامحدود و بدون مرز ؛ در واقع باید گفت اهداف من به‌عنوان یک بازیگر پرتعداد هستند که سعی می ‌کنم آنها را دسته ‌بندی کنم.

ترلان پروانه از عمل زیبایی تا شایعه ازدواج با بازیگرها و فوتبالیست‌ها

پروانه درباره دیگر حوزه‌های هنری مورد علاقه خود گفته است: کلاس‌ های باله در آب را به اتمام رسانده‌ ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل مشغله‌ هایی که دارم نتوانستم آن را ادامه دهم.

آیا ترلان پروانه عمل زیبایی انجام داده؟+کلیپ

ترلان پروانه درباره عمل بینی خود می‌گوید: من دوست ندارم که شعار بدهم، به نظرم گاهی عمل جراحی زیبایی برای برخی مهم است، رفع اشکال و نقص در صورت یک فرد می تواند در روابط اجتماعی او موثر باشد.

او البته با اشاره به این که بینی‌اش یک بار آسیب دیده گفت: بینی من در اسکیت شکست. با وجود اینکه نفر اول در سطح استان در سرعت شده بودم، اما یک لحظه برخورد من با یک مانع منجر به شکستگی گونه و بینی ام شد، به طوری که بینی ام از سه جا شکست و برای جا انداختن بینی ام خیلی اذیت شدم.

از ازدواج با ارسلان قاسم تا ازدواج با سعید عزت‌الله؛ تمام جنجال‌های ترلان پروانه

یکی از شایعات درباره ترلان پروانه ازدواج او با ارسلان قاسمی است، خبری که هر دو آن را تکذیب کردند. پروانه در این رابطه می‌گوید: شایعه به این دلیل پیش آمد که ما تقریبا تنها دختر و پسری بودیم که از کودکی کار کردیم و به طور مستمراین فعالیت را ادامه می دادیم و در کارهای مختلفی با هم بازی کردیم واین زیاد دیده می شد، که سبب شد این شایعه ایجاد شود.

ترلان پروانه از عمل زیبایی تا شایعه ازدواج با بازیگرها و فوتبالیست‌ها

ارسلان قاسمی هم در این رابطه گفت: عاشق یک نفر دیگر هستم الان هم در زندگی ام هست و اصلا نمی‌خواهم اسمم را خارج از کار کنار ترلان پروانه ببینم.

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت: من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

ترلان پروانه از عمل زیبایی تا شایعه ازدواج با بازیگرها و فوتبالیست‌ها

عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد: من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم.افرادی که این کار می کنند اسم خودشان را می گذارند بچه زرنگ.

او در یک مصاحبه دیگر با هفت صبح می‌گوید: شاید اگر در این خصوص از خود مردم سؤال کنید، بهتر باشد. متأسفانه فقط بعضی آمدند و خواستند برای من حاشیه ایجاد کنند، اما خودشان هم فهمیدند که کار اشتباهی انجام داده‌اند.راستش را بخواهید ناراحت نشدم، اما این که بعضی‌ها بخواهند توهینی داشته باشند، مطمئناً آدم ناراحت می‌شود.

ترلان پروانه و پژمان جمشیدی در علف زار

«علف‌زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی برای اولین بار در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد و در ۱۳ رشته نامزد دریافت سیمرغ شد و ۴ سیمرغ بلورین و یک دیپلم افتخار را از این رویداد سینمایی دریافت کرد.

موضوع ملتهب و جنجالی «علف‌زار» از نکات قابل توجه این فیلم سینمایی است که پیش بینی می‌شود مخاطبان بسیاری را به سالن‌ های سینمایی بکشاند. ترلان پروانه در این فیلم نقش متفاوتی بر عهده دارد که می‌تواند سکوی پرش او باشد.

ترلان پروانه از عمل زیبایی تا شایعه ازدواج با بازیگرها و فوتبالیست‌ها

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید