سحر قریشی بی‌تردید یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران زن یک دهه اخیر سینما و تلویزیون ایران است. در این مطلب نگاهی داریم به حواشی جنجالی او از امید علومی تا امیر تتلو.

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ

بازیگران ایرانی هیچ وقت بی‌حاشیه نبودند و از حاشیه‌های عشقی تا حاشیه‌های پلیسی، اجتماعی، اقتصاد و سیاسی همیشه حرفی برای گرفتن داشتند، اما در این میان سحر قریشی چهره متفاوتی است. سحر قریشی که با سریال دلنوازان حسین سهیلی‌زاده به شهرت زیادی رسید به سرعت درگیر حواشی مختلف شد و بیشتر با حواشی جذاب و شبه هالیوودی خود در خاطر مردم ماند تا کارها سینمایی و تلویزیونی.

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ است و بازیگری را به طور رسمی از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد. درست در همان سال بود که در دلنوازان حضور پیدا کرد و راه صد ساله را یک شبه طی کرد.

احتمالا بپرسید تحصیلات دانشگاهی سحر قریشی چیست؟ واقعا پاسخی برای این پرسش نداریم. تا جایی که مشخص است سحر قریشی دیپلم دارد. آن چنان هم که از سوابق و گفته‌هایش به نظر می‌رسد ظاهرا دوره بازیگری خاصی نیز شرکت نکرده است.

ازدواج در ۱۷ سالگی و ورود عجیب سحر قریشی به دنیای بازیگری

از دوران کودکی عاشق تماشای فیلم‌های کودک و بازی کردن نقش شخصیت‌های کارتونی بود. سحر قریشی در سن ۱۷ سالگی و پیش از اتمام تحصیلات متوسطه خود ازدواج می‌کند و همین ازدواج سبب می‌شود تا قدم به دنیای هنر بگذارد. در سال ۱۳۸۸ یکی از آشنایان همسر سحر قریشی که متوجه می‌شود او به بازیگری بسیار علاقمند است، او را به شرکت در یک تست بازیگری معرفی می‌کند و همین امر باعث می‌شود که سحر قریشی در سن ۲۰ سالگی در تست فیلم «لج و لج بازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی پذیرفته شود و به این ترتیب اولین حضور خود را در سینما و به عنوان یک بازیگر تجربه می‌کند.

یلدای دلنوازان و شهرت زیادی که سحر قریشی پیدا کرد

سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» معرفی و برای بازی در نقش «یلدا» انتخاب شد. حضور در سریال پُرمخاطب دلنوازان به عنوان یک شخصیت اصلی داستان، به سرعت سحر قریشی را به عنوان یک بازیگر در میان مخاطبان و منتقدان مطرح کرد.

بعد از دلنوازان هر چند قریشی حضور در چند فیلم قابل تامل مثل طبقه وسط را در کارنامه کاری خود دارد، اما بیشتر وقت خود را صرف بازی در کمدی‌های ضعیف و زرد کرد که در بسیاری از موارد حتی مورد استقبال نسبی تماشاگران هم قرار نمی‌گرفتند.

از نظر عجیب سحر قریشی درباره ورود زنان به ورزشگاه تا توهین به رفتگران

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ

این نظر موجب انتقادهای گسترده‌ای به ویژه در فضای مجازی شد. افرادی مانند مهناز افشار، مسیح علی‌نژاد، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند. قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست.

توهین به رفتگر و واکنش‌های تند مردمی

در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ویدئویی منتشر شد که در آن سحر قریشی با خنده، کنار رفتگری می‌رود و به دوستانش می‌گوید: لباسم را با او سِت کرده‌ام. پاکبان به این کار او واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید: برو خانم و قریشی به دوستانش می‌گوید: همین مونده بود این به من بگه برو.

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ

پخش این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌هایی را در پی داشت و کاربران و مسئولان مختلف به آن پرداختند. مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاق گفت: «درصورت عدم عذرخواهی رسمی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود.

سام درخشانی با انتشار متنی در حساب کاربری اینستاگرامش با انتقاد از این حرکت قریشی، او را از «هنربندانی» نامید که با زد و بند در سینمای ایران مطرح شده‌اند. وی نوشت: «داستان از اونجایی شروع می‌شه که آدمای هنربند که با زد و بنداشون بالا اومدن، توهم هنرمند بودن برشون می‌داره… نصف فحش‌هایی که جامعه  هنری می‌خوره از سر ندونم‌کاری امثال شماست.

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با این پاکبان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ‌وقت گذشته خودمو فراموش نمی‌کنم.» او ادامه داد

گفت‌وگوی جنجالی سحر قریشی با رضا رشیدپور در دید در شب+ ویدئو کامل

اولین حضور پرحاشیه و جالب توجه سحر قریشی را باید حضورش در برنامه دید در شب ریز رشیدپور دانست. این برنامه که هفت سال پیش به صورت اینترنتی از آپارت پخش می‌شد حسابی مورد توجه قرار گرفت، به خصوص با توجه به پاسخ‌های سحر قریشی به سوالات در زمینه بازیگری، روابط عاطفی و البته شناختش نسبت به مدیران سیاسی آن زمان ایران.

او در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی، چهره‌ای که آن روزها به عنوان نامزدش مشهور بود، گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

او در برنامه دید در شب تصاویر کوئنتین تارانتینو و فرانسیس فورد کاپولا از هنرمندان مشهور را نشناخت. چهره‌های سیاسی مثل محمد سرافراز، رییس وقت صدا و سیما و یوکیو آمانو، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را نیز تشخیص نداد.

نسخه کامل دید در شب را در ادامه ببینید.

نامزدی سحر قریشی با امید علومی

آن چنان که سحر قریشی در دید در شب گفت مدتی با امید علومی، خواننده و بازیگر، نامزد بود. گفته می‌شود که این دو بعد از بازی در فیلم دریا کنار و آشنایی بیشتر با هم نامزد کرده اند. این شایعه وجود دارد که سحر قریشی باعث ورود امید علومی به دنیای بازیگری شده است که هر دوی آن‌ها این موضوع را رد نموده اند.

سحر قریشی و امید علومی یک تک آهنگ به نام «احوال بارون» نیز منتشر کرده اند که در ابتدای آن دکلمه ‌ای با صدای سحر قریشی ضبط شده است. نامزدی سحر قریشی و امید علومی به ازدواج ختم نشد و این دو از یکدیگر جدا شدند.

سحر قریشی و مهدی طارمی+ کلیپ توضیحات طارمی

در سال ۱۳۹۶ خبر رابطه و ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی منتشر شد. درست دو ماه قبل از انتشار خبر ازدواج این دو سحر قریشی به همراه یکی از دوستان خود بنام شیما شهریور ۹۶ در کشور امارات بازی پرسپولیس و الاهلی را با حضور مهدی طارمی از نزدیک دیدند. بعدتر هم یک ویدئو از طارمی و قریشی در امارات منتشر شد.

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ

این حواشی پس از مدتی سکوت و بی‌خبری با انتشار یک سری عکس صمیمی‌ای آتیله‌ای از این دو نفر در سال ۹۸ دوباره به اوج خود رسید.

توضیحات طارمی درباره رابطه با سحر قریشی و اتمام آن

حاشیه رابطه سحر قریشی و امیر مقاره

انتشارعکس هایی از امیر مقاره و سحر قریشی که تفاوت سنی ۸ سال دارند در فضای مجازی منتشر شد که شایعاتی درپی داشت. در این عکس ها امیر مقاره و سحر قریشی لباس های ست و یکدستی از مارک های خاص به تن داشتند.

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ

به باور برخی این لباس‌های مشترک را می توان به اسپانسر مشترکشان نسبت داد اما خبر ازدواج آنها خبر جعلی بوده است.

سحر قریشی و تتلو وقتی پادشاه و ملکه حاشیه به هم می‌رسند

اما اوج حواشی سحر قریشی را باید ارتباط با امیر تتلو دانست، چهره‌ی بی‌رقیب حاشیه ایران که می‌تواند هفته‌ای هفت اقدام جنجالی انجام دهد و باز هم داستان و ماجرا داشته باشد.

در سال ۱۴۰۰ انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر مهاجرت قریشی به ترکیه و وجود ارتباط عاطفی با امیر تتلو فصل جدیدی در زندگی جنجالی قریشی باز کرد. قریشی و تتلو وجود ارتباط عاطفی بین خود را به اشکال مختلفی تأیید کردن و تتلو در ویدئوهای خود او را «حاج خانم» خطاب کرد.

تحلیل‌گران این ارتباط را به تبلیغ شبکه‌های شرط‌بندی خارج از کشور پیوند می‌دهند و معتقدند که شبکهٔ‌های قمار با طراحی این جنجال در پی افزایش بازدیدکنندگان و سودآوری برای سایت‌های خود می‌باشند. آن‌ها ارتباط تتلو و قریشی را پروژه‌ای شبیه رابطه دنیا جهانبخت و مهرداد جم می‌دانند.

در تاریخ بهمن سال ۱۴۰۰ کلیپ و تصاویری از سحر قریشی در ترکیه منتشر شد و یکی از این کلیپ ها، حضور او در ویلای شخصی امیر تتلو را نشان می داد. این جا نقطه آغاز رابطه سحر و تتلو بود، رابطه‌ای که البته تا به حال چندین بار به پایان رسیده است.

سحر قریشی و امیر تتلو  چندنین بار دعوای خود را به سطح فضای مجازی آوردند.

ماجرا از پست های امیر تتلو در کانال یوتیوبش خطاب به سحر قریشی آغاز شد. او که ظاهراً از برخی رفتارهای قریشی در کنسرت اخیر خود دلخور بوده، با جملاتی تند به او تاخت.

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ

سحر قریشی در ادامه یک متن عذرخواهی در کانال یوتیوب خود منتشر کرد.

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ

تتلو رضایت نداد و خواست تا این متن در اینستاگرام قریشی هم منتشر شود.

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ

قریشی نیز متن عذرخواهی خود را در قالب یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد.

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ

 مجموعه عکس سحر قریشی

در ادامه با هم نگاهی داریم به مجموعه عکس سحر قریشی که نگاهی تصویری به کارنامه، بعضی آثار، حواشی و زندگی او در سیزده سال گذشته است؛ از زمانی که با یلداری دلنوازان مشهور شد تا وقتی که به امیر تتلو رسید.

سحر قریشی در دلنوازان
سحر قریشی در دلنوازان

سحر قریشی  و شاهرخ استخری در دلنوازان
سحر قریشی  و شاهرخ استخری در دلنوازان

سحر قریشی با حمید گودرزی
سحر قریشی و حمید گودرزی

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ

همه چیز درباره سحر قریشی ملکه حاشیه بازیگران ایرانی+ تصاویر و کلیپ
از تازه‌ترین تصاویر سحر قریشی در دی ماه ۱۴۰۱

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید