غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک انبار احتکار روغن و مواد شوینده در شهرستان بندرعباس خبر داد.

کشف انبار احتکار روغن و مواد شوینده در هرمزگان

به گزارش سلام نو؛ سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۳۰ دی ماه) در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با احتکار کالا بویژه کالاهای اساسی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک انبار احتکار کالا های اساسی در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با همکاری و حضور کارشناس سازمان صمت استان ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر۴ هزارو ۴۰۴ لیتر روغن خوراکی و رغن موتور و مواد شوینده احتکار شده کشف کردند. این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل وبه سازمان تعزیرات استان ارسال شد، ارزش این محموله های احتکاری کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید