سرهنگ یدالله جهان‌تاب رییس پلیس راه مازندران وضعیت تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی این استان در زمان حاضر را به صورت مقطعی در برخی مسیر پرحجم و روان اعلام کرد.

ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های مازندران

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا؛ سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ترافیک خودرو در محدوده سه راهی چلاو جاده هراز به علت انجام عملیات لکه گیری پرحجم و در محور کندوان و کیاسر عادی و روان گزارش شده است.
وی وضعیت تردد خوروها در دیگر جاده‌های ارتباطی مازندران را عادی و روان و سطح جاده ها در محورهای کندوان و هراز را نیز خشک اعلام کرد و با اشاره به تعطیلی امروز، از مسافران و گردشگران خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.
وی با اشاره به اعلام هواشناسی مازندران مبنی بر استقرار شرایط پایدار جوی و تثبیت دما تا پایان روز جاری، از احتمال افزایش ترددخودرویی در جاده‌های این استان خبر داد و با بیان اینکه میل سفر به این خطه شمالی کشور در روزهای پایانی هر هفته قوت می‌گیرد، اظهار داشت: رانندگان در هنگام سفر، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باید از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
رییس پلیس راه مازندران همچنین با اشاره به افزایش سفر در هفته های آینده به دلیل تعدادی روز تعطیل مناسبتی در بهمن ماه، افزود: با توجه به افت فشار گاز، در ارتباط با سفرهای مردم و نحوه ورود مسافران و گردشگران به این استان نیز در روزهای آینده تصمیم‌گیری و از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی خواهد شد.
سرهنگ جهان‌تاب در عین حال از آمادگی پلیس راه مازندران برای اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات سفرهای بهمن ماه خبر داد و گفت: در ماه پیش رو همانند سال‌های گذشته ماموران پلیس علاوه بر مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه ، کیاسر و گلوگاه و در مجموع در ۵۷ نقطه ورودی استان مستقر خواهند شد.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید