بوشهر پر از دیدنی و زیبایی است و مسافران آن چندان دغدغه‌ای برای اقامت ندارند پس با ما همراه باشید و درباره پرطرفدارترین هتل‌ها و بومگردی‌های بوشهر بیشتر بدانید.

پرطرفدارترین بومگردی و هتل‌های بوشهر

سلام نو _ سرویس گردشگری: علی‌رغم همه جذابیت‌های گردشگری بوشهر، نمی‌توان در آن هتل‌های لوکس و پرستاره یافت. بهترین هتل های بوشهر اغلب سه ستاره بوده و البته از امکانات مطلوبی برخوردارند. گفتنی است علاوه بر هتل‌ها برای اقامت می‌توان بر اقامتگاه‌های بومگردی بوشهر نیز حساب کرد، چرا که نه تنها از کیفیت مناسبی برخوردار هستند بلکه حس و حال فضایی خاصی را به کاربر انتقال می‌دهند از این رو در ادامه به تعدادی از هتل‌ها و بومگردی های بوشهر که پرطرفدارتر هستند می‌پردازیم.

هتل‌های بوشهر، پرطرفدار و خوش مسیر

هتل جهانگردی دلوار

هتل سه ستاره جهانگردی دلوار بهترین هتل بوشهر و بسیار پرطرفدار است. این هتل در مجاورت خلیج فارس قرار داشته و همچنین دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی، بافت سنتی و مراکز خرید بوشهر دارد. تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توان به سواحل دریا رسید و ده دقیقه زمان کافی است تا به بازار اصلی بوشهر بروید. واحدهای اقامتی هتل جهانگردی دلوار بوشهر پنج طبقه مجهز بوده و از امکانات عمومی هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، پارکینگ، سالن بیلیارد، سالن اجتماعات، فضای سبز، خشکشویی، روم سرویس و… اشاره کرد. هتل جهانگردی بوشهر در میدان دلیران تنگستان، بلوار رییس علی دلوار قرار دارد.

پرطرفدارترین بومگردی و هتل‌های بوشهر

هتل ناکو

هتل سه ستاره، در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد. این هتل که یکی از بهترین هتل های بوشهر است، چشم‌انداز زیبایی به خلیج زیبای فارس و فاصله کمی تا ساحل دارد. این هتل در خیابان ساحلی، رو به روی اسکله جلالی قرار داشته و در موقعیت مکانی مناسبی برای دسترسی داشتن به بازار اصلی و بافت سنتی بوشهر است. در هتل ناکو بوشهر ۶ طبقه ۲۰ واحد اقامتی زیبا، شیک و مجهز وجود دارد. جالب است بدانید که واحدهای اقامتی هتل دارای آشپزخانه هستند و البته رستوران زیبای هتل نیز آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. علاوه بر رستوران از دیگر امکانات این هتل باید به کافی‌شاپ، اینترنت، سالن همایش، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، اینترنت، سالن بیلیارد، خودپرداز، پارکینگ، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن اجتماعات، رمپ ویژه ویلچر معلولین و… اشاره کرد.

هتل سیراف بوشهر

بهترین هتل بوشهر در میان هتل‌های دو ستاره، هتل سیراف است. از مزایای این هتل می‌توان به موقعیت مکانی خوب آن اشاره کرد که علاوه بر نزدیکی به دریا، دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی شهر و همچنین فرودگاه دارد. هتل سیراف بوشهر در خیابان امام خمینی، جنب سازمان انتقال خون واقع شده است.

پرطرفدارترین بومگردی و هتل‌های بوشهر

این هتل سه طبقه دارای ۳۹ واحد اقامتی بوده و از امکاناتی چون رستوران، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت، شبکه پخش فیلم، خدمات cip، خدمات باربری و خدمات تهیه بلیط برخوردار است.

هتل پرواز

یکی دیگر از بهترین هتل های بوشهر هتل سه ستاره پرواز است. این هتل نیز در مجاورت ساحل قرار داشته و به همین علت چشم‌انداز زیبایی دارد. این هتل ساحلی در یک محوطه بزرگ واقع شده و دارای ۳۲ واحد اقامتی است. از امکانات هتل پرواز بوشهر می‌توان به پارکینگ، روم سرویس، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، اینترنت پرسرعت، لاندری، نمازخانه و… اشاره کرد.

هتل پرواز در خیابان ساحلی، روبه‌روی پارک مرجان قرار دارد و از نکات مثبت آن می‌توان به داشتن دسترسی ساده به فرودگاه بوشهر اشاره کرد. همچنین این هتل در نزدیکی مکان‌های دیدنی مانند مدرسه سعادت، پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک جنگلی چاه کوتاه و موزه دریا و دریانوردی قرار دارد.

بوم گردی شوریده، مناسب برای گشت و گرد در بوشهر

اقامتگاه بوم گردی شوریده در استان بوشهر، بندر تجاری بوالخیر، جنب گمرک قدیم واقع شده است و آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران عزیز می باشد.

پرطرفدارترین بومگردی و هتل‌های بوشهر

اقامتگاه بوم گردی شوریده دارای ۶ باب اتاق کف خواب به صورت ۱ اتاق ۲ نفره، ۲ اتاق ۴ نفره، ۱ اتاق ۶ نفره، ۱ اتاق ۹ تا ۱۲ نفره و ۱ اتاق ۲۵ نفره می باشد و در مجموع امکان اسکان و پذیرایی از حداکثر ۵۰ گردشگر را دارد.

اتاق ۲ نفره این بوم گردی دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می باشد و ما بقی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و توالت فرنگی) و حمام اختصاصی هستند و مسافرین محترم باید از سرویس بهداشتی (۲ توالت ایرانی و توالت فرنگی) و ۳ حمام داخل محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند. این بوم گردی زیبا در دل بندر ساحلی بوالخیر محیطی دنج و آرام را برای گردشگران و مهمانان عزیز فراهم کرده است تا در کنار گشت و گذار در بندر بتوانند اقامتی متفاوت را تجربه کنند.

در اقامتگاه بوم گردی شوریده انواع غذاهای محلی و سنتی نظیر ماهی شوریده، گمنه، کبه، قلیه میگو، قلیه ماهی و میگو پلو طبخ می شود و مسافرین محترم می توانند با هماهنگی با مسئول اقامتگاه غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و از طعم متفاوت و بی نظیر آن لذت ببرند.

از جمله زیبایی ها و دیدنی های این دیار که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند می توان به سواحل زیبا، نخلستان ها، قلعه خورموج دشتی، قلعه نصوری، کوه نمک دشتی، عمارت ملک، عمارت کازرونی، مدرسه سعادت، موزه رئیس علی دلواری، رافائل، سی نیز، منطقه شکار ممنوع کوه سیاه، کلیسای مسیح مقدس، آب انبار قوام، پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک شغاب، چشمه بید خون، چشمه آبگرم میانلو و آسیاب های کنگان اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید