علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که علاقه زیادی به ترکاندن بمب دارد گویا بزودی یکی دیگر از این بمب ها را در باشگاه استقلال به صدا در خواهد آورد.

انفجار بمب نقل‌وانتقالات در باشگاه استقلال بزودی

به گزارش سلام نو، علی کریمی، هافبک تیم کایسری اسپور چند روز قبل و با اوج‌گیری شایعه بازگشتش به استقلال اعلام کرد هیچ مذاکره‌ای با باشگاه استقلال نداشته است، اما همچنان خبر مذاکرات باشگاه استقلال با این بازیکن نقل محافل استقلالی‌ها است.

برخی معتقدند که کریمی برای اینکه موضوع بازگشتش به استقلال با انتشار خبرهای مربوط به آن لو نرود این استراتژی را در پیش گرفته و قصد دارد تا حصول نتیجه نهایی چراغ خاموش حرکت کند. برخی هم از داخل باشگاه استقلال خبر داده‌اند که مدیرعامل این باشگاه از طریق یکی از معاونان سابق با کریمی درحال مذاکره است و قصد دارد هرطور شده این بازیکن را به خدمت بگیرد.

ظاهراً ماجرای مذاکرات باشگاه استقلال با کریمی صحت دارد و این‌طور نیست که اساساً هیچ گفتمانی میان دو طرف انجام نشده باشد. معمولاً در نقل و انتقالات دو طرف سعی می‌کنند موضوع را مسکوت نگه دارند تا نتیجه نهایی حاصل شود. البته باید این نکته بسیار مهم را نیز در نظر داشت که بازگشت علی کریمی به استقلال منوط به بازشدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه است که تاکنون مدیران استقلال موفق به بازگشایی پنجره نقل و انتقالات نشده‌اند و کشمکش درباره این ماجرا ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید