۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
کد خبر: 55414044

بوشهر برای یک سفر اقتصادی و اقامتی خوب بسیار مناسب است به همین دلیل با ما همراه باشید و درباره چند هتل ارزان در بوشهر بیشتر بدانید.

چند هتل ارزان در بوشهر

سلام نو _ سرویس گردشگری: اگر قصد دارید سفری کم هزینه به بوشهر داشته باشید می‌توانید برای اقامت هتل‌های ارزان و قیمت مناسب بوشهر را انتخاب نمایید. این هتل‌ها با توجه به قیمت متعادل دارای امکانات و خدمات خوبی نیز می‌باشند و می‌توانند اقامت و سفری اقتصادی را برای مسافران رقم بزنند.

ارزان‌ترین هتل‌های بوشهر

هتل دریاکنار بوشهر

هتل دریاکنار بوشهر که یکی از هتل‌های جدید این شهر به شمار می‌رود در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده و دارای ۵ طبقه و ۱۷ واحد اقامتی تمیز و شیک در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته معمولی و VIP می‌باشد. هتل دریاکنار که به عنوان هتل ارزان بوشهر نیز شناخته می‌شود موقعیت مکانی مناسبی دارد و از دسترسی آسانی به دریا و ساحل زیبای خلیج فارس و جاذبه تاریخی از جمله عمارت گلشن و عمارت دهدشتی برخوردار است.

قیمت ارزان، خدمات و امکانات مناسب، پرسنل مجرب و آموزش دیده و موقعیت مکانی خوب از عواملی محسوب می‌شوند که هتل دریاکنار بوشهر را برای اقامتی اقتصادی و داشتن سفری کم هزینه به بهترین گزینه تبدیل می‌نمایند.

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، سه راه انقلاب، رو به روی پارک تی وی.

چند هتل ارزان در بوشهر

هتل سیراف بوشهر

یکی دیگر از هتل‌های ارزان بوشهر هتل سیراف بوشهر می‌باشد که در خیابان امام خمینی واقع گردیده و از مزایای آن می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس اشاره نمود. این هتل ۳ طبقه دارای ۳۹ اتاق شیک و تمیز می‌باشد که از امکانات خوبی برخوردارند و می‌توانند اقامتی دلنشین را برای مسافران فراهم نمایند.

رستوران، کافی شاپ، خدمات باربری، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، سیستم اعلام و اطفا حریق و روم سرویس از مهمترین امکانات و خدمات هتل ۲ ستاره سیراف بوشهر محسوب می‌شوند.

آدرس: بوشهر، خیابان امام خمینی، جنب انتقال خون.

هتل آسمان ۲

هتل آسمان ۲ یکی از هتل‌های میان‌رده و تک‌ستاره خوب شهر بوشهر است. واقع شدن هتل در مرکز شهر، دسترسی به مراکز تفریحی و گردشگری را برای مسافران و میهمانان آسان ساخته است. از دیگر مزیت‌های این هتل می‌توان به فاصله اندک آن تا ساحل دریا، فرودگاه بین‌المللی، آب‌انبار قوام و موزه دریا و دریانوردی اشاره کرد. امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، نمازخانه، خشکشویی، اینترنت، رستوران، سیستم اعلام حریق، خودپرداز

آدرس: بوشهر، خیابان نواب صفوی

چند هتل ارزان در بوشهر

هتل آپارتمان‌های ارزان در بوشهر

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر

یکی دیگر از بهترین هتل‌های بوشهر هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر می‌باشد که در سال ۱۳۸۹ در قلب شهر بوشهر افتتاح گردید. این هتل آپارتمان شیک با ۵ طبقه بنا و ۶۸ واحد اقامتی و کادری مجرب و آموزش دیده از مهمانان و گردشگران میزبانی می‌کند.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر موجب شده است مسافران با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به فرودگاه بین‌المللی بوشهر و اسکله صیادی جفره و دیگر اماکن و مراکز مهم شهر داشته باشند. از مهمترین خدمات و امکانات هتل آپارتمان پاسارگاد که به عنوان بهترین هتل آپارتمان بوشهر نیز شناخته می‌شود، می‌توان به مواردی همچون رستوران، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویش، خدمات معلولین، اینترنت، سیستم اطفا حریق و … اشاره نمود.

آدرس: بوشهر ،خیابان امام خمینی (سنگی)، نرسیده به میدان ساعت.

هتل آپارتمان یاس بوشهر

هتل آپارتمان یاس بوشهر در سال ۱۳۹۰ با ساختمانی ۴ طبقه و ۲۳ واحد اقامتی شیک و زیبا تاسیس شد و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت.

چند هتل ارزان در بوشهر

این هتل آپارتمان که در لیست بهترین هتل بوشهر نیز می‌تواند قرار بگیرد از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و به اماکن گردشگری از جمله موزه دریانوردی، مسجد شیخ سعدون و مراکز مهم شهر و همچنین فرودگاه دسترسی خوبی دارد.

اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت های دو خوابه پنج نفره معمولی و VIP هتل آپارتمان یاس بوشهر دارای فضایی دلباز، طراحی و دکوراسیون شیک و زیبا و امکانات و خدمات بسیار خوبی می‌باشند و بهترین گزینه برای اقامت خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه محسوب می‌گردند.

آدرس: بوشهر، خیابان عاشوری، جنب بانک سپه.

هتل آپارتمان جزیره

هتل آپارتمان جزیره، هتلی ساده و صمیمی است که در بهترین قسمت شهر قرار دارد. در این هتل که اقامت کنید، نگران هزینه‌های خود نخواهید بود و با خیالی راحت، کوله‌بارتان را درون هتل گذاشته و به سیروسیاحت در شهر می‌پردازید. هتل آپارتمان جزیره در فاصله ۲ کیلومتری از اسکله جفره قرار دارد و می‌توانید قدم‌زنان به‌سوی آن بروید. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر هم حدود ۳.۵ کیلومتر است و با خودرو تنها ۱۰ دقیقه زمان می‌برد که به فرودگاه برسید.

آدرس: بوشهر، بلوار رییسعلی دلواری، پشت اداره دارایی، کوچه سوم سمت چپ

هتل آپارتمان هیرون

هتل آپارتمان هیرون یکی از هتل آپارتمان‌های میان‌رده و دو ستاره شهر بوشهر است که در خیابان ولی‌عصر و نزدیک به ساحل خلیج‌فارس واقع شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و سوئیت‌های مجهز و کاملی است.

رستوران هتل نیز انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی را برای میهمانان هتل سرو می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این هتل می‌توان نزدیکی به بافت سنتی شهر، بازار اصلی، فرودگاه و دریا اشاره کرد. امکانات: رستوران، لابی، پارکینگ، اینترنت

آدرس: بوشهر، خیابان ولی‌عصر، چهارراه نادر، روبه‌روی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید