در سفر به بوشهر اقامت اهمیت زیادی دارد، به همین جهت با ما همراه باشید تا بدانیم بهترین هتل‌های بوشهر کجاست.

بهترین هتل‌های بوشهر کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: اقامت در بهترین هتل بوشهر و سپری کردن لحظات خوش در مجاورت خلیج نیلگون همیشه فارس می‌تواند سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای هرکسی به شمار رود. بوشهر یکی از استان‌های زیبای کشور است که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد و ارزشمندی بوده و هرساله میزبان مسافرین زیادی می‌باشد. اگر شما نیز قصد سفر به بندر بوشهر را دارید و برایتان این سوال پیش آمده که بهترین هتل بوشهر کجاست؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

باکیفیت‌ترین و بهترین هتل‌های بوشهر

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

هتل ۳ ستاره دلوار که به عنوان بهترین هتل بوشهر نیز شناخته می‌شود، با معماری زیبای ایرانی جنوبی در نزدیکی ساحل قرار دارد و با مدیریت و پرسنل مجرب و حرفه‌ای از گردشگران و مهمانان میزبانی می‌کند. موقعیت مکانی خوب این هتل باعث شده است مهمانان آن دسترسی خوبی به دریا داشته باشند و بتوانند اقامتی به یادماندنی را تجربه نمایند. همچنین فاصله هتل جهانگردی دلوار بوشهر که در مجاورت شهرداری و خانه فرهنگ شهر بوشهر واقع شده است، تا بازار اصلی بوشهر ۱۰ دقیقه و تا بافت سنتی این شهر ۱۵ دقیقه می‌باشد.

بهترین هتل‌های بوشهر کجاست؟

این هتل ۶ طبقه از ۶۵ واحد اقامتی در قالب اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه برخوردار است. تمام واحدهای اقامتی هتل ۳ ستاره دلوار بوشهر طراحی و چیدمان بسیار زیبایی دارند و امکانات مناسبی برای رفاه حال مسافران در این واحدها در نظر گرفته شده‌ است.

از مهمترین امکانات و خدمات هتل ۳ ستاره دلوار که بهترین هتل بوشهر می‌باشد، می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، کافی‌نت، اتاق چمدان، لاندری، فضای سبز، سالن بیلیارد، خدمات خانه داری و باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، فروشگاه و پارکینگ اشاره نمود.

آدرس: بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری.

هتل ناکو

اگر قصد دارید هتلی نوساز و تازه تاسیس را برای اقامت خود در بوشهر انتخاب کنید، حتما هتل ناکو را بررسی کنید. هتل ناکو بوشهر در سال ۱۳۹۸ در ساختمانی ۶ طبقه با اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته فعالیت خود را آغاز کرد. بهترین هتل در بوشهر در نزدیکی ساحل قرار دارد و بعضی از اتاق‌ها با چشم انداز دریا قابل رزرو هستند.

بهترین هتل‌های بوشهر کجاست؟

ناکو ۳ ستاره با موقعیت مکانی مناسب خود در نزدیکی اسکله جلالی و آب‌های خلیج فارس، بازار سنتی صفا، آب انبار قوام، پارک جنگلی چاهکوتاه، خانه دهدشتی، خانه کازرونی، عمارت گلشن، بازار قدیم، جزیره شیف و بندر سیراف گزینه بسیار ایده‌آلی در سفر به بوشهر زیبا به شمار می‌آید.

هتل‌های خوب و بهتر بوشهر

هتل پرواز

هتل پرواز بوشهر از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در بوشهر آغاز کرده است. پرواز ۳ ستاره با ۳۲ واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سوئیت دو خوابه پنج تخته و شش تخته آماده پذیرایی از میهمانان است. این بهترین هتل بوشهر با امکاناتی همچون لابی، کافی‌شاپ، خدمات آژانس مسافرتی، رستوران، اینترنت در لابی و اتاق، تاکسی سرویس، خشک‌شویی، آسانسور، خود پرداز بانکی، یخچال، تلوزیون، مینی‌بار در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تلفن و... به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

جالب است بدانید به آسانی می‌توانید از هتل به فرودگاه، ترمینال مسافربری، موزه دریا و دریا نوردی و آب انبار قوام دسترسی پیدا کنید.

بهترین هتل‌های بوشهر کجاست؟

هتل پلاس بوشهر

یکی دیگر از بهترین هتل‌های بوشهر هتل ۳ ستاره پلاس است که دارای ۵ طبقه و ۵۸ واحد اقامتی بسیار تمیز و شیک می‌باشد. این هتل که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده با توجه به موقعیت منحصر به فردی که دارد موجب دسترسی راحت مسافران عزیز به مراکز تجاری و اداری شهر و همچنین ساحل زیبای خلیج فارس گردیده است. اتاق‌های دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، سوئیت های دو نفره و دو خوابه چهار نفره هتل سه ستاره پلاس بوشهر دارای روم سرویس، صبحانه، پاور سوئیچ، مبلمان و تخت باکیفیت، چای ساز، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، اینترنت و سایر امکانات و خدمات رفاهی مناسب و استانداردی می‌باشند.

برای هتل پلاس بوشهر که یکی از بهترین هتل‌های بوشهر به شمار می‌رود نظرات مثبتی از سوی مسافران درباره کادر مجرب و آموزش دیده آن، نظافت و تمیزی عالی، اتاق‌های شیک، موقعیت مکانی مناسب و فاصله کم تا دریا و کیفیت بالای رستوران و کافی شاپ ثبت شده است.

رستوران، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری و باربری، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و اینترنت رایگان از مهمترین امکانات هتل ۳ ستاره پلاس بوشهر به شمار می‌روند.

بهترین هتل‌های بوشهر کجاست؟

آدرس: بوشهر، خیابان نواب صفوی، چهارراه کشتیرانی، روبروی اداره راهنمایی و رانندگی.

هتل پاسارگاد

هتل پاسارگاد بوشهر با ۳ ستاره در ساختمانی ۶ طبقه با ۳۰ واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، سوئیت یک خوابه دو تخته و سوئیت دو خوابه چهار تخته با امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی (برخی از واحدهای اقامتی)، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ، مناسب برای اقامت‌های فردی و خانوادگی است.

این بهترین هتل بوشهر هم دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. در مدت زمان کوتاهی می‌توانید از اماکنی همچون موزه دریانوردی، سواحل ماسه‌ای، ساحل ریشهر، عمارت ملک و موزه رئیس علی دلواری بازدید کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید