پیروی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت‌کننده با آنها که با هدایت خارج از کشور قصد ایجاد ناامنی در جنوب‌شرق کشور را در ماه‌های اخیر داشتند، منهدم شدند.

 ۲ تیم وابسته به داعش در سیستان و بلوچستان منهدم شدند

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فراجا عناصر وابسته به شبکه عبری، غربی و عربی در جنوب شرق زیر ضربه قرار گرفتند و عناصر وابسته به آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

پیروی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت‌کننده با آنها که با هدایت خارج از کشور قصد ایجاد ناامنی در جنوب شرق کشور را در ماه‌های اخیر داشتند با عنایت خداوند متعال شناسایی شد و زیر ضربه قرار گرفتند و منهدم شدند.

یکی از اهداف این تیم‌ها گروگانگیری اتباع خارجی و تجار در چابهار بوده است. اعترافات اعضای گروه‌ها که میان آنها اتباع افغانستانی و تاجیکستانی نیز وجود دارد، نشان می‌دهد طراحی‌های گسترده‌ای برای ایجاد فضای ناامنی در جنوب شرق کشور داشته‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید