۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
کد خبر: 55413986

رسانه‌های پاکستانی از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در مرکز و بخش وسیعی از مناطق شمالی این کشور خبر دادند.

وقوع زلزله شدید در پاکستان

به گزارش سلام نو به نقل از صدا و سیما؛ رسانه‌های پاکستانی از وقوع زلزله در مرکز و بخش وسیعی از مناطق به نقل شبکه خبری "دنیا نیوز"، این زلزله که شدت آن ۵.۶ ریشتر اعلام شده علاوه بر پایتخت پاکستان در بسیاری از شهرهای اطراف از جمله راولپندی، مری، تکسیلا و ... محسوس گردیده است.
گزارش رسانه‌های پاکستانی حاکی است تقریبا تمام ایالت خیبرپختونخوا پاکستان از جمله شهرهای پیشاور، بت گرام، سوات، نوشهره، مردان، چارسده، صوابی، لوئر دیر، دیر بالا، کوهات، بنو و خیبر در دامنه این زمین لرزه قرار داشته اند.
رسانه‌های پاکستانی هنوز تلفاتی از این زمین لرزه را اعلام نکرده اند با این حال گزارش‌ها حاکی از ترس و وحشت مردم و به خیابان آمدن آن‌ها در شهرهای مختلف پاکستان دارد.
مرکز زلزله نگاری پاکستان مرکز این زلزله ۵.۶ ریشتری را ۲۳۷ کیلومتری غرب شهر "چترال" در ایالت خیبرپختونخوا و عمق آن را ۱۹۰ کیلیومتر از سطح زمین اعلام کرد.
گفتنی است این دومین زلزله در ایالت خیبرپختونخوا طی ۲۴ ساعت گذشته است، بامداد امروز (پنجشنبه) نیز رسانه‌های پاکستانی وقوع زلزله ۳ ریشتری در مناطق مختلف این ایالت از جمله شهر پیشاور را گزارش کرده بودند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید