سخنگوی وزارت امور خارجه در پی آتش سوزی در یکی از پایگاه‌های وزارت دفاع جمهوری ارمنستان به خانواده‌های مصیبت دیده، دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.

پیام تسلیت کنعانی به دولت و مردم ارمنستان

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) ۲۹ دی ماه با ابراز تأسف از حادثه دلخراش آتش‌سوزی در یکی از پایگاه‌های وزارت دفاع جمهوری ارمنستان که به جان باختن ١۵ نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر منجر شده است، این حادثه را به خانواده‌های مصیبت دیده، دولت و مردم ارمنستان تسلیت گفت و برای مجروحان این سانحه شفای عاجل مسئلت کرد.

وزارت دفاع ارمنستان امروز از آتش‌سوزی در یکی از پادگان‌های این کشور و کشته شدن دست‌کم ۱۵ نفر از نظامیان این کشور خبر داد.

براساس اعلام خبرگزاری رویترز علاوه بر این ۱۵ نفر، وضعیت سه نظامی دیگر این کشور نیز وخیم گزارش شده است.

در بیانیه وزارت دفاع ارمنستان آمده است: «بر اساس اطلاعات اولیه در پی وقوع آتش‌سوزی در پادگان یک گروهان مهندس و تک‌تیرانداز یک یگان نظامی، ۱۵ نفر کشته شدند و حال سه سرباز وخیم ارزیابی می‌شود».

«سورن پاپیکیان» وزیر دفاع ارمنستان امروز در یک نشست دولتی تصریح کرد که طبق اطلاعات اولیه، آتش‌سوزی در پادگان ارمنستان در نتیجه نقض قوانین ایمنی و در نتیجه آن شعله‌ور شدن بنزین صورت گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید