وی بر شناسایی عوامل مهم  و میزان تاثیرگذاری آنها در افزایش قیمت مسکن و زمین تاکید کرد و گفت: بی‌شک با تحقق این امر اولویت‌ها در حوزه عمل و اقدام مناسب مشخص خواهد شد. طی دو روز اخیر ۲۷ پروانه کسب مشاوران املاک باطل شده است.

مشاوران املاک سازماندهی می‌شوند

مجید گلشنی شامگاه دیروز (۲۸ دی‌ماه) در دیدار با اعضای هیئت رئیسه اتحادیه مشاوران املاک با بررسی میزان تاثیرگذاری فعالان این صنف بر قیمت مسکن و زمین در زنجان، اظهار کرد: بنا به پیگیری‌های انجام شده در دستگاه‌های نظارتی و قضایی مقرر شد تا آخر هفته همه واحدهای صنفی این‌ اتحادیه که بالغ بر ۱۰۴۳ مورد است که بازرسی و وضعیت پروانه کسب و نحوه فعالیت آنان بررسی خواهد شد.

وی بر شناسایی عوامل مهم و میزان تاثیرگذاری آنها در افزایش قیمت مسکن و زمین تاکید کرد و گفت: بی‌شک با تحقق این امر اولویت‌ها در حوزه عمل و اقدام مناسب مشخص خواهد شد. طی دو روز اخیر ۲۷ پروانه کسب مشاوران املاک باطل شده است.

در این جلسه اعلام شد، در زنجان حدود ۱۵۹ هزار خانواری، به ازای هر ۱۵۹ خانوار یک مشاور املاک در زنجان فعالیت می‌کند.

فعالان حوزه مسکن و ساختمان مهمترین دلیل افزایش قیمت مسکن را افزایش قیمت مصالح ساختمانی اعلام و تاکید کردند: استیجاری بودن محل فعالیت مشاوران املاک عامل مهمی در عدم نظارت مستمر و کافی بر فعالیت این صنف است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید