سفر به اهواز و شکم‌گردی در این شهر مهیج است، با ما همراه باشید و درباره چند رستوران‌ مهم اهواز که باید رفت بیشتر بدانید.

چند رستوران‌ مهم اهواز که باید حتما سری به آنها بزنید

سلام نو _ سرویس گردشگری: تجربه طعم‌ بی نظیر غذاهای جنوبی خاطره‌ای است که هرگز از ذهن تان پاک نخواهد شد. در واقع یکی از اصول بسیار مهم سفر انتخاب رستوران درجه یک است. اگر در ابتدای سفر این انتخاب مهم و اساسی درست صورت بگیرد، تمام روزهای سفر با برنامه پیش خواهند رفت و همه چیز مطابق میل شما شکل خواهد گرفت.

رستوران‌های خوب و مهم در اهواز

رستوران نوید

اگر به دنبال رستوران بزرگ و مجللی برای برگزاری مهمانی و جشن‌هایتان هستید، پیشنهادمان رستوران نوید است. در بین بهترین رستوران های اهواز، این رستوران، فضای بسیار بزرگ و زیبایی دارد. سفره‌آرایی‌هایش دلنشین است و مهمان‌ها می‌توانند به‌صورت سلف‌سرویس غذای دلخواهتان را انتخاب کنند. اگر دوست دارید، می‌توانید در فضای سرباز رستوران هم بنشید و از زیبایی فضای بیرون لذت ببرید.

چند رستوران‌ مهم اهواز که باید رفت

رستوران هدیه

رستوران هدیه از آن رستوران‌هایی است که برای هر سبک و سلیقه‌ای غذایی مخصوص دارد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اهواز است. از خورشت‌ها تا کباب‌های اصیل ایرانی، غذاهای دریایی و غذاهای بین‌المللی را در این رستوران آماده می‌کنند. می‌توانید در بخش کافه این رستوران، نوشیدنی‌های جذابی سفارش بدهید. برای برگزاری سمینار، جشن، مهمانی و دورهمی هم می‌توانید روی این رستوران و پرسنلش حساب کنید.

رستوران زعفرانیه

اگر اهل چشیدن غذاهای سنتی هستید، رستوران زعفرانیه اهواز بهترین غذاها را برایتان طبخ می‌کند. این رستوران در لیست بهترین رستوران های اهواز است. مشتری‌های همیشگی این رستوران کباب‌های خوش‌طعم ایرانی و ماهی‌کبابی‌هایش را سفارش می‌دهند. در این رستوران هر کبابی را که بخواهید، درست می‌کنند. از کوبیده تا چنجه و برگ، همه را دارند. کافی است یک بار ماهی‌کبابی‌های این رستوران را امتحان کنید تا نظرتان درباره غذاهای دریایی عوض بشود. این ماهی‌ها آن‌قدر لذیذ هستند که طعمشان تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند. عطر برنج درجه یک جنوب هم همه فضای رستوران را پر می‌کند. کنار ظرف‌های غذا ترشی و مخلفات هم دارد. نوش جانتان.

رستوران قصر ضیافت

در بین رستوران‌های سنتی اهواز، رستوران قصر ضیافت جایگاه ویژه‌ای دارد.

چند رستوران‌ مهم اهواز که باید رفت

این رستوران در بین بهترین رستوران های اهواز، مشهور است. اگر دوست دارید، طعم غذاهای اصیل جنوبی و عربی را امتحان کنید، برنامه‌ای برای رفتن به این رستوران بچینید. زمانی که به رستوران قصر ضیافت بروید، محو زیبایی و دکور رستوران می‌شوید. دیوارهای آجری، تخت‌های چوبی و فضای سنتی رستوران حس‌وحال فوق‌العادهای دارد. دکوراسیون داخل رستوران، سبکی از خانه‌های مجلل عربی را نشان می‌دهد. می‌توانید چند عکس یادگاری در فضای رستوران بگیرید و لحظه‌های خوبتان را ثبت کنید. رستوران قصر ضیافت برای پذیرایی از مشتری‌هایش موسیقی زنده هم دارد. دیگر چه از این بهتر

رستوران کاکتوس سبز اهواز

یکی دیگر از انتخاب‌های درجه یک که از تجربۀ آن به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد رستوران کاکتوس سبز است. این رستوران منحصر به فرد و جذاب انواع و اقسام غذاهای سنتی و محلی و دریایی و فرنگی را در منوی خودش قرار داده است. بنابراین با انتخاب رستوران کاکتوس سبز کلی انتخاب خواهید داشت که هر کدام در نوع خود بهترین هستند و طعم خوش روزهای سفر را خوش‌تر خواهند کرد. در زستوران کاکتوس سبز هم انواع و اقسام ماهی‌های مخصوص جنوبی پخته و سرو می‌شوند. کافی است شما نوع ماهی را انتخاب کنید.

چند رستوران‌ مهم اهواز که باید رفت

آدرس رستوران کاکتوس سبز: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، کنار سازمان آب و فاضلاب ، روبروی هاکوپیان

مهم‌ترین کافه و رستوران‌های اهواز

کافه رستوران لئو

کافه رستوران لئو یکی از آن رستوران‌هایی است که که پاتوق جوانان بوده و بسیاری از قرارهای خود را آن جا می گذارند. در این کافه رستوران علاوه بر سرو غذا، امکان سفارش انواع قهوه نیز وجود دارد. انتخاب بهترین رستوران اهواز طبیعتا کار سختی است، اما می‌توانیم رستوران لئو را به عنوان یکی از بهترین‌ها در این زمینه، به شما معرفی کنیم. فضای بسیار مدرنی که در مکان حکم فرماست، مطمئنا توجه شما را جلب خواهد کرد. وجود قهوه‌های بسیار لذیذ و خوش طعم یکی از بهترین ویژگی‌های این کافه رستوران شیک محسوب می‌شود.

نشانی: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، روبروی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیر زمین

کافه رستوران کنجد

کافه رستوران کنجد از آن دست رستوران‌هایی است که صبحانه‌های بسیار لذیذی را طبخ می‌کند. تنوع صبحانه در این کافه رستوران واقعا حیرت‌انگیز است. مسافران می توانند روزشان را با خوردن یک صبحانه لذت بخش در این رستوران آغاز کنند.

چند رستوران‌ مهم اهواز که باید رفت

البته انصافا از دمنوش و قهوه‌هایی که در کافه رستوران کنجد سرو می‌شود نیز نمی‌توان گذشت. اگر به دنبال یافتن بهترین رستوران اهواز هستید، کافه رستوران کنجد هم یکی از گزینه‌های ایده‌آل است.

نشانی: اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی

کافه رستوران زهره

کافه رستوران زهره، از آن دست کافه های اهواز است که دلتان نمی‌خواهد ترکش کنید. فضای جذاب این رستوران آن‌قدر دیدنی است که توجه همه را جلب می‌کند. به همین خاطر از بهترین رستوران های اهوازاست و محبوبیت ویژه‌ای دارد. فواره‌های آب، گل‌هاری‌ها و فضای سبر رستوران جلوه بی‌نظیری به آنجا داده است. غذاهای رستوران هم کیفیت خوبی دارند. می‌توانید رستوران زهره را برای برگزاری جشن‌های تولد، مهمانی، جلسه‌های کاری و دورهمی‌ها رزرو کنید. این رستوران در طبقه چهارم یکی از مراکز خرید اهواز است. بد نیست کمی در این مرکز بگردید و سوغاتی بخرید.

کد خبرنگار: ۲۶
۸دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • روی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    11 3
    رستوران قصر ضیافت تو جشن ها بسیار بدقول است بنده یه بار جشن تولد رفته بودم کامل رستوران را اجاره کرده بودم پول هم پرداخت کرده بودم وقتی مهمانهای دعوت شده به رستوران رسیدن گفتن ما رستوران را به کس دیگه اجاره داده بودیم بخاطر اینکه تونسته بودن از مسافرای عراقی پول به دلار بگیرن زدن زیر قولشون. این نوعی کلاهبردای است
  • غلامرضا متین زاده US ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    4 0
    لطفا اطلاعات خودتون رو بروز کنید چون کافه زهره برای همیشه تعطیل شده و رستوران هدیه کلا جمع کردن.
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 0
    رستوران کازابلانکا و تشریفات و ریف و گلهای داوودی که از آنها مهم تر و بهتر هستند!
  • سپیده IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    رستوران قصر ضیافت مدتها پیش خیلی خوب بود ،مدت زیادیه کیفیت غذاهاش اصلا خوب نیست بخصوص فست فودی پیتزاش ک افتضاح شده ..ی آپدیت کنید خودتون رو مطلب می ذارید.😐

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید