مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو برای متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزندو دارندگان خودروهای فرسوده برگزار شد.

خبر مهم برای ثبت‌نام کنندگان فروش فوق العاده ایران‌خودرو؛ نتایج را اینجا ببینید

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، نتایج قرعه کشی ایران خودرو هم از طریق سایت این شرکت و هم از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود. متقاضیان برای دیدن نتایج قرعه کشی می‌توانند به سایت esale.ikco.ir مراجعه کنند.

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو برگزار شد و نتایج قرعه کشی قرار است بعد از بررسی اطلاعات متقاضیان طی دو یا سه روز آینده اعلام شود.

ثبت نام ۱۰ میلیون نفر برای قرعه کشی ۴ محصول ایران خودرو

در طرح فروش ۴ محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده بیش از ۱۰ میلیون نفر ثبت نام کردند.

در طرح فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو که تا ۲۵ دی ماه ادامه داشت، سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده عرضه شده است.

بیشترین تقاضا در این دوره را پژو پارس سال با موتور XU ثبت کرد تعداد ۳ میلیون و ۴۰۵ هزار ۶۲۸ نفر در طرح متقاضیان عادی برای خودرو ثبت نام کردند که ۱۲۰۰ نفر از طریق قرعه کشی برنده خواهند شد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو هم از طریق سایت این شرکت و هم از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود. متقاضیان برای دیدن نتایج قرعه کشی می‌توانند به سایت esale.ikco.ir مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید