۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۲
کد خبر: 55413752

آشنایی با فرهنگ و تاریخچه تولید و سرو چای در چین، در این موزه می‌توانید از نمایش مراسم تهیه و نوشیدن انواع چای چینی لذت ببرید، با انواع نمونه‌های چای و هنر چای آشنا شوید و چشم‌انداز مناظر زیبای مزارع چای را تماشا کنید.

موزه ملی چای چین

سلام نو-سرویس گردشگری: چجیانگ یکی از استان‌های کشور وسیع چین است که در بخش شرقی آن واقع شده است. استان چجیانگ محل زندگی جمعیتی بالغ بر ۴۷ میلیون نفر است. علاوه بر تراکم جمعیتی این استان شامل مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از آن‌ها راهی چجیانگ کشور چین می‌شوند. برای یک گردشگری عالی باید اطلاعات مفیدی نیز راجع به مکان‌های گردشگری چجیانگ کسب کنید. همراه ما باشید.

شهر سلسله سونگ

مکان‌های گردشگری چجیانگ + عکس

شهر سلسله سونگ یکی از مکان‌های گردشگری چجیانگ است که با نام پارک سونگ چنگ هانگژو نیز شناخته می‌شود. شهر سلسله سونگ بزرگ‌ترین پارک موضوعی در شهر هانگژو استان چجیانگ به ‌شمار می‌رود و مشخصه‌های فرهنگی سلسله سونگ طی سال‌های ۹۶۰-۱۹۷۲ میلادی را به نمایش عموم گذاشته است. ظاهر کلی مجموعه و بناها و سازه‌های این پارک با استفاده از نقاشی‌ باستانی ارزشمندی به نام در امتداد رود، هنگام جشنواره کینگ مینگ که چشم‌انداز شهری و وضعیت زندگی مردم را در آن دوران به تصویر کشیده است، بازسازی شده‌اند. پارک سلسله سونگ به سه بخش با نام‌های اجرای سونگ چنگ، سونگ چنگ با تکنولوژی پیشرفته و سونگ چنگ فرهنگی تقسیم می‌شود که بازدید از آن‌ها شما را به دوران کهن زندگی مردمان چینی این منطقه سوق می‌دهد.

موزه ملی چای چین

مکان‌های گردشگری چجیانگ + عکس

چای در بین مردمان چینی ارزش تاریخی و فرهنگی بسیاری دارد. از این رو، مردمان چینی در جای جای این سرزمین پهناور آداب و رسوم خاصی برای چایی و نوشیدن آن دارند. موزه ملی چای چین به شرح چگونگی تولید چای و معرفی انواع چای می‌پردازد، حدود ۲۲۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و تنها موزه با موضوعیت چای در کل کشور چین به‌ شمار می‌رود. علاوه بر آشنایی با فرهنگ و تاریخچه تولید و سرو چای در چین، در این موزه می‌توانید از نمایش مراسم تهیه و نوشیدن انواع چای چینی لذت ببرید، با انواع نمونه‌های چای و هنر چای آشنا شوید و چشم‌انداز مناظر زیبای مزارع چای را تماشا کنید.

دریاچه کیاندو

مکان‌های گردشگری چجیانگ + عکس

دریاچه کیاندو چین که با نام دریاچه‌ هزار جزیره نیز شناخته می‌شود، یکی از مکان‌های گردشگری چجیانگ است. این دریاچه در واقع در شهر ژیژانگ این استان و حدود ۱۵۰ کیلومتری شهر هانگژو واقع شده است. دریاچه کیاندو، دریاچه‌ای مصنوعی است که بعد از ساخت ایستگاه هیدروالکتریک رود زین به وجود آمد. پس از اتمام ساخت مخزن سد در سال ۱۹۵۹ میلادی، سیلی با حجمی معادل به ۱۷.۸ کیلومتر مکعب، در منطقه‌ای به وسعت ۵۷۳ کیلومتر مربع رخ داد و هر دو شهر باستانی شی چنگ و هی چنگ را به زیر آب فرو برد. دریاچه‌ کیاندو به علت آب تمیز و شفافش شهرت دارد و از آب آن برای تولید آب معدنی معروف به نام نانگفو اسپرینگ، بهره می‌برند. این دریاچه سبب به‌وجود آمدن جنگل‌های روی آب سرسبز و جزیره‌های زیبایی شده است. مجموعه گردشگری دریاچه کیاندو در سال‌های اخیر به یکی از پربازدیدترین مکان‌های گردشگری چجیانگ تبدیل شد که برخی از جاذبه‌های آن شامل جزیره پرندگان، جزیره‌ مارها، جزیره‌ میمون‌ها و جزیره‌ قفل است. هنگام سفر به استان چجیانگ چین، بازدید از این مجموعه زیبا را به طور کاملا رایگان انجام دهید و لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید