در پی اختلافات شدید و ریشه دار دو نفر در ورامین درگیری هولناکی بین آن ها شکل گرفت و بررسی نشان داد که مقتول توسط یک شرور معروف و ۱۷ نفر از نوچه هایش کشته شده است.

قتل هولناک در ورامین / قاتل: نوچه‌هایم گوش مقتول را بریدند!

به گزارش سلام نو، ایران نوشت: اواخر تیر سال ۹۸ گزارش یک درگیری مرگبار در ورامین به پلیس اعلام شد. مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و پس از بررسی موضوع مشخص شد که پسر جوانی به نام اکبر با شلیک گلوله به قتل رسیده و عاملان قتل پس از جنایت گوش او را نیز بریده‌اند.

در ادامه دو نفر از دوستان مقتول که مجروح شده بودند پس از بهبودی نسبی در شرح ماجرا به مأموران گفتند: عاملان قتل دو شرور معروف محله به نام‌های کریم و غلام هستند. آنها و نوچه هایشان همگی نقاب داشتند و به ما حمله کردند.
در مرحله دیگری از تحقیقات مأموران به رصد تلفن همراه مقتول پرداختند و به زن جوانی به نام فریبا رسیدند.
وقتی این زن برای بررسی بیشتر بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: من مدت زمان زیادی با مقتول در ارتباط بودم تا اینکه کریم به من ابراز علاقه کرد و از من خواست تا ارتباطم را با اکبر قطع کنم و با او وارد رابطه شوم. چند روز پیش از قتل هم به من گفت که قصد دارد او را با گلوله به قتل برساند.
با اعترافات فریبا، کریم شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی ۱۷ نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: اختلاف ما مربوط به چند روز و چند ماه نیست بلکه ریشه دار است. خانواده‌های ما بر سر مالکیت یک زمین سال‌هاست که باهم اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده بود تا من و مقتول هم رابطه خوبی نداشته باشیم.
بارها برای هم خط و نشان کشیدیم و منتظر یک فرصت برای تسویه حساب بودیم تا اینکه آخرین بار او در فضای مجازی به من و خانواده‌ام فحاشی کرد و همانجا بود که تصمیم گرفتم برای همیشه او را حذف کنم.پس از آن دوستانم برایم کلاشنیکفی تهیه کردند. شب حادثه می‌دانستیم که مقتول قرار است به مغازه یکی از دوستانش برود به همین خاطر من و ۱۷ نفر از نوچه هایم در اطراف مغازه دوست او با اسلحه و قمه و چاقو کمین کردیم.

به محض اینکه اکبر را دیدیم حمله کردیم و او و دوستانش را مورد ضرب و شتم قرار دادیم و من با اسلحه به او شلیک کردم و پس از آن هم نوچه‌هایم گوشش را بریدند و خودرواش را آتش زدیم و از محل متواری شدیم.
پس از دستگیری سایر متهمان در حالی که پرونده مراحل آخر تحقیقات را سپری می‌کرد، کریم منکر قتل شد و غلام یکی از شرکت کننده‌ها در درگیری را عامل قتل معرفی کرد و گفت: من به خاطر رفاقتم با غلام به قتل اعتراف کردم.
به این ترتیب مأموران به بررسی دوربین‌های مداربسته محل نزاع پرداختند و مشخص شد عامل این جنایت غلام است که به اتهام محاربه به دادگاه انقلاب فرستاده شد. برای کریم هم به اتهام مباشرت در قتل و برای ۱۷ همدستشان به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

اولین جلسه دادگاه
در ابتدای جلسه دادگاه اولیای دم درخواست قصاص کردند.پس از آن کریم به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش عنوان کرد:من کسی را نکشتم. آن شب غلام شلیک کرد و من رفاقتی قتل را گردن گرفتم اما بعد از مدتی پشیمان شدم و حالا هم واقعیت را می‌گویم. حتی بعد از قتل اکبر یک شب دوستانش برای انتقام از من به مقابل خانه پدرم رفتند و برادرم را با گلوله کشتند که پرونده‌اش در حال رسیدگی است.با اینکه من کسی را نکشته بودم اما تاوان کار نکرده‌ام را دادم.
در ادامه غلام به جایگاه رفت و گفت: من به کسی شلیک نکردم و فقط اتهام معاونت در قتل را می‌پذیرم.
۱۶ متهم دیگر پرونده حرف‌های غلام را تأیید کردند اما یک نفر از آنها غلام را عامل قتل اکبر معرفی کرد.
این اتفاق سبب شد تا قضات فیلم دوربین مداربسته صحنه جرم را به همراه کریم و غلام به مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی معرفی کنند تا کارشناسان با بررسی تن پیمایی دو متهم روشن کنند که عامل قتل در شب جنایت کدامیک از آنها بوده است.

دومین جلسه دادگاه
در ابتدای دومین جلسه دادگاه نیز اولیای دم درخواست قصاص کردند و سپس گزارش تشخیص هویت قرائت و مشخص شد که غلام عامل قتل در شب جنایت بوده است.

گوش مقتول بعد از قتل بریده شد


سپس کریم به جایگاه رفت و گفت: همانطوری که بارها گفتم من قتلی مرتکب نشدم. حتی آن شب پس از قتل وقتی در ماشین نشستیم غلام مقابل چشم همه گوش اکبر را از جیبش بیرون آورد و نشان داد. او حتی برای اینکه نتیجه بررسی تن پیمایی در تشخیص هویت را با مشکل مواجه کند در زندان معتاد شد تا فرم هیکلش با روز جنایت فرق داشته باشد.
بعد از اظهارات کریم، غلام به جایگاه رفت و با رد اتهام قتل عمد عنوان کرد:کریم قاتل است و انگیزه کافی هم برای کارش داشته،چراکه آنها و خانواده هایشان از سال‌ها پیش با هم اختلاف داشته‌اند.
در این جلسه دادگاه نیز یک نفر دیگر از ۱۶ نفر غلام را عامل قتل معرفی کرد اما سایرین اعلام کردند که لحظه شلیک متوجه نشده‌اند که چه کسی اکبر را کشته است.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده غلام را به قصاص و کریم را به خاطر معاونت در قتل به ۲۵سال زندان محکوم کردند. سایر شرکت کنندگان در درگیری نیز به حبس محکوم شدند.
قضات دیوان عالی کشور نیز بعد از بررسی دقیق مهر تأیید بر حکم صادره زدند و متهم در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
همچنین متهمان این پرونده به اتهام جنایت بر میت –بریدن گوش مقتول - نیز در جلسه‌ای دیگر محاکمه خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید