۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
کد خبر: 55413600

سفر به گرگان لذت‌بخش و دوست داشتنی است به طور خاص اگر امکان اقامت در هتل‌های گرگان وجود داشته باشد.

اقامت در هتل‌های گرگان

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل های گرگان امکانات رفاهی چشمگیر و خدمات شایسته‌ای را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. این هتل ها لذت گردشگری در شمال ایران را کامل می‌کنند. از ‌آنجایی‌که گرگان، شهری محبوب در بین گردشگران به حساب می‌آید، در این منطقه هتل‌های مختلفی با امکانات متفاوت چشم‌انتظار گردشگران هستند. تعداد زیاد هتل‌ها در این منطقه، انتخاب یکی از بهترین هتل های گرگان را دشوار کرده است. به همین جهت در ادامه به تعدادی از هتل‌های گرگان که اقامت را راحت و آسان کرده‌اند می‌پردازیم.

اقامت در هتل‌های ۵ و ۴ ستاره گرگان

هتل بوتانیک

اتاق‌های هتل ۵ ستاره بوتانیک ممکن است قیمت گزافی داشته باشند، اما مطمئن باشید پس از اقامت در این اتاق‌ها از پولی که هزینه‌ کرده‌اید پشیمان نخواهید شد. هتل ۵ ستاره بوتانیک گرگان در زمین وسیعِ ۴‌هکتاری ساخته شده است. در این هتل ۷۵ سوئیت اشرافی با امکانات مجهز وجود دارد. هتل بوتانیک به لحاظ منظره نیز خوش‌نماترین اتاق‌ها را در بین تمامی هتل های گرگان دارد. این هتل حدود نیم‌ساعت با جنگل النگدره، یکی از جاهای دیدنی گرگان فاصله دارد.

اقامت در هتل‌های گرگان

اگر وعده سفری اشرافی را به خودتان داده‌اید و می‌خواهید حسابی خوش‌ بگذرانید، هتل بوتانیک انتخاب اول و آخر شما در سفر به گرگان است. سالن بدنسازی، خشکشویی، زمین تنیس، کافی‌شاپ، باشگاه بیلیارد، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی و سالن کنفرانس و اجتماعات از امکانات هتل بوتانیک گرگان به حساب می‌آید.

هتل آذین

هتل آذین در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. این هتل به‌سرعت به یکی از هتل‌های پرمسافر منطقه تبدیل شد. رونق گردشگری این هتل زمینه‌ای برای بازسازی آن در ۱۳۹۳ فراهم کرد. هتل آذین گرگان ۳۲ اتاق دارد. این اتاق‌ها امکاناتی شایسته در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. هتل آذین گرگان در کنار اتاق‌های دل‌باز و خدمات مثال‌زدنی، رستورانی شیک با غذاهای اعیانی دارد. در این رستوران خوشمزه‌ترین خوراکی‌های محلی، ایرانی و فرنگی به مشتریان عرضه می‌شود.

فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، خشکشویی، پارکینگ، کافی‌نت و فروشگاه از دیگر امکانات هتل آذین گرگان به حساب می‌آید. وجود فروشگاه در این هتل، فرصتی برای گردشگران فراهم می‌کند تا بدون اتلاف وقت در بازار، سوغات گرگان را خریداری کنند. این هتل فقط ۷ دقیقه از راه‌آهن گرگان دورتر است.

اقامت در هتل‌های گرگان

هتل شهاب ناهارخوران

هتل شهاب ناهارخوران با امکانات رفاهی چشمگیر و خدمات برجسته توانسته به یکی از جدیدترین هتل های گرگان تبدیل شود. همان‌ گونه که از نام این هتل پیداست، در خیابان معروف ناهارخوران گرگان واقع شده است. حتی اگر تاکنون سفری به استان گلستان نداشته‌اید، باز هم مطمئن هستیم نام خیابان ناهارخوران گرگان به گوش شما خورده است. این خیابان با درخت‌های سربه‌فلک‌کشیده، منظره‌ای تماشایی پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل شهاب ناهارخوران گرگان، منظره‌ای زیبا به جنگل دارند.

در هتل شهاب ناهارخوران، رستورانی شیک و اعیانی وجود دارد. سر آشپز این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی و ایرانی را به مشتریان عرضه می‌کند. فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، خشکشویی، پارکینگ، استخر، سونا و جکوزی از امکانات رفاهی هتل شهاب ناهارخوران به حساب می‌آید. این هتل چیزی حدود ۲۰ دقیقه از پایانه مسافربری گرگان دورتر است.

هتل‌های سه ستاره در گرگان

هتل جهانگردی ناهارخوران

انصافاً باید گفت هتل جهانگردی ناهار خوران، یکی از تمیزترین هتل های گرگان است. این هتل با ۳ ستاره، امکانات رفاهی مطلوبی دارد. به‌لحاظ جانمایی نیز این هتل در بلوار معروف ناهار خوران گرگان قرار گرفته است.

اقامت در هتل‌های گرگان

این شرایط باعث شده تا هتل جهانگردی ناهار خوران در کنار امکانات مناسب، اتاق‌های خوش‌منظره‌ای داشته باشد. جالب است بدانید رستوران این هتل نیز توانسته آوازه‌ای در ناهار خوران گرگان بدست آورد. این رستوران با ۲۰۰ نفر گنجایش، هتل جهانگردی ناهار خوران را به گزینه‌ای مناسب برای برگزاری مهمانی‌های پرجمعیت تبدیل کرده است. فضای سبز، خشکشویی، پارکینگ، اینترنت در لابی و تهویه مطبوع از امکانات مهم هتل جهانگردی ناهار خوران به حساب می‌آید. این هتل فاصله کمی با مراکز خرید گرگان دارد. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داده تا هتل جهانگردی ناهار خوران به یکی از بهترین هتل های گرگان تبدیل شود.

امکانات: رستوران، فضای سبز، لابی، اعلام حریق، خشکشویی، نمازخانه، پارکینگ، اینترنت در قسمت لابی

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، پارک جنگلی ناهار خوران

فاصله تا پارک جنگلی النگدره: ۱۴ دقیقه با ماشین

فاصله تا میدان بسیج گرگان: ۲۱ دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری گرگان: ۲۱ دقیقه با ماشین

فاصله تا راه‌آهن گرگان: ۲۱ دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه گرگان: ۳۰ دقیقه با ماشین

فاصله تا جنگل کبودوال: ۶۲ دقیقه با ماشین

اقامت در هتل‌های گرگان

هتل آپارتمان بهشت هیرکان

اگر به‌دنبال مجموعه‌ای پذیرایی تفریحی در گرگان می‌گردید که چیزی برای گردشگری کم نداشته باشد، اقامت در هتل آپارتمان ۳ ستاره بهشت هیرکان را انتخاب کنید. این هتل آپارتمان در یکی از معروف ترین مجموعه های گردشگری تفریحی گرگان قرار دارد. با اقامت در هتل آپارتمان ۳ ستاره بهشت هیرکان، درواقع خودتان را مهمان گردشگری تمام‌عیاری در گرگان کرده‌اید. این هتل در کنار امکانات رفاهی، سرگرمی‌ها و خدمات تفریحی مختلفی برای کودکان و بزرگسالان دارد. در کنار اتاق‌های خوش‌منظره با امکانات قابل‌قبول، هتل آپارتمان ۳ ستاره بهشت هیرکان رستورانی با غذاهای خوشمزه و اشرافی دارد. فضای سبز، اینترنت در لابی و تاکسی هتل از دیگر امکانات هتل آپارتمان ۳ ستاره بهشت هیرکان به حساب می‌آید. از این هتل آپارتمان با جنگل کبودوال، حدود یک ساعت راه است.

امکانات: رستوران، فضای سبز، اینترنت در قسمت لابی، تاکسی سرویس

آدرس: گرگان، شهرک جهاد، بعد از درب سوم دانشگاه آزاد

فاصله تا جنگل کبودوال: ۵۴ دقیقه با ماشین

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید