بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام در ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ با رشد ۳۶هزار واحدی همراه شد و به رقم یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۶۷۵ واحد رسید.

گزارش وضعیت بورس ۲۶ دی ۱۴۰۱ / بورس به مدار صعود بازگشت

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۶هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۱۵میلیارد و ۳۴میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۱۵۸میلیارد تومان در بیش از ۶۶۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۶هزار و ۹۶۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۸۰هزار و ۶۷۵واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، مهندسی نصیر ماشین و موتورسازان تراکتورسازی ایران افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

رشد شاخص فرابورس در معاملات امروز

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۰میلیارد و ۴۹۹میلیون ورقه به ارزش ۲۲۲هزار و ۷۱میلیارد تومان در ۴۱۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۳۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۳۷۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات شد و در مقابل شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان و سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید