رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲، درباره حداقل حقوق کارمندان در سال آینده و سقف حقوق معاف از مالیات توضیح داد.

اظهارات سخنگوی کمیسیون تلفیق درباره میزان افزایش حقوق و معافیت مالیاتی

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه افزایش حقوق کارمندان فعلا ۲۰ درصد است، گفت: حداقل حقوق کارمندان دولت ۷ میلیون تومان است و معافیت مالیاتی نیز تا سقف ۷ میلیون تومان است.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، اظهار داشت: در ابتدای جلسه آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق بودجه حضور پیدا کردند و به تشریح نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه سال آینده پرداختند.

وی با اشاره به بررسی مصارف لایحه بودجه، افزود: آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونین وی در کمیسیون تلفیق حاضر شدند و به تشریح لایحه بودجه سال آینده پرداختند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: برای سال آینده دولت ۳۶۰ هزار میلیارد تومان یارانه در نظر گرفته است و ۱۰۴ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان و ۶۹ هزار میلیارد تومان برای حوزه سلامت و ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پزشک خانواده در نظر گرفته است.

۱۵ هزار میلیارد تومان برای تثبیت بازار سرمایه

زارع با بیان اینکه افزایش حقوق کارمندان فعلا ۲۰ درصد است، تصریح کرد: حداقل حقوق کارمندان دولت ۷ میلیون تومان است و معافیت مالیاتی نیز تا سقف ۷ میلیون تومان است. همچنین ایجاد صندوق های پیشرفت در استان ها که در لایحه هر استان هزار میلیارد تومان دیده است و دولت در لایحه بودجه حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان برای تثبیت بازار سرمایه پیش بینی کرده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید