اقامت در قشم می‌تواند مقرون به صرفه باشد در صورتیکه محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره قشم انتخاب شود.

محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره قشم

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره زیبای قشم بزرگترین جزیره‌ ایران و خلیج فارس است که در تنگه‌ هرمز قرار دارد. جزیره‌ قشم با مساحتی بالغ بر ۱۴۰۰ کیلومتر مربع، به خاطر داشتن بازارهای خرید پرطرفدار و جاذبه‌های گردشگری فروانی چون جنگل حرا، غار نمکدان، غار خربس، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های توریستی ایران است. این جزیره هتل‌های سه ستاره زیادی دارد و در بین ‌آنها هتل‌هایی هستند که بین مسافران و گردشگران محبوب‌تر جلوه کردند.

هتل‌های ۳ ستاره محبوب در قشم

هتل سینگو

هتل سه ستاره سینگو در قلب مراکز تجاری درگهان (طبقه دوم مرکز تجاری دریا) و در فاصله ۱۷ کیلومتری مرکز قشم (۲۰ دقیقه) در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل یک طبقه دارای ۶۴ باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی مناسب از جمله سیستم تهویه مطبوع هوا، میز تحریر، کمد لباس، خدمات روزانه اتاق، تلویزیون مسطح با امکان پخش کانال‌های تلویزیونی داخلی، اینترنت پرسرعت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است؛ اتاق‌هایی که با ادغام مدرنیته و سنت در عین زیبایی، راحتی را هم برای شما به ارمغان می‌آورند. نزدیکی به مراکز خرید درگهان و قرارگیری در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس از جمله مزایای هتل سینگو هستند.

محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره قشم

مجموعه گردشگری سینگو دارای سه رستوران دریا با تخصص در طبخ غذاهای دریایی محلی، عربی و ایرانی، فست فود سینگو با محوریت غذاهای فست فودی، غذاهای دریایی، پاستا، پیتزا و استیک و رستوران ساحلی سینگو واقع در ساحل جنوبی قشم با تمرکز بر غذاهای سنتی جزیره قشم است. پارکینگ روباز، سوئیت‌های لوکس اختصاصی ماه عسل، اتاق بازی کودک، سالن جلسات، کافی‌شاپ و فضای عمومی دلنشین از جمله امکانات مدرن این هتل با معماری جذاب هستند.

ساحل سینگو در لبه جنوبی جزیره قشم واقع شده و کاملا شنی است. فاصله این مجموعه از فرودگاه بین‌المللی قشم و اسکله دلفین‌نگری کندالو کمتر از پنج کیلومتر است و تاب‌های لب ساحل از امکانات موجود در این مجموعه به شمار می‌آیند. از آنجا که متوسط دمای جزیره قشم ۲۷ درجه سانتی‌گراد است در بیشتر روزهای سال می‌توان از ساحل شنی و دریای زیبای این مجموعه استفاده کرد. یک کافه شناور نیز در این مجموعه وجود دارد که در نوع خود برای اولین بار در کشور مورد استفاده قرار گرفت.

محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره قشم

کافه‌های شناور سینگو دارای نورپردازی، سیستم صوتی، جعبه سردنگهدار و قلاب‌های ماهیگیری هستند و به‌آرامی در جنگل حرا حرکت می‌کنند تا افراد بتوانند به‌راحتی در آن قدم بزنند. هر کافه شناور دارای ظرفیتی بیش از ۱۰ نفر است و انواع غذا و نوشیدنی روی آن سرو می‌شود؛ به همین دلیل، مکانی مناسب برای خانواده‌ها و گروه دوستان یا برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها به حساب می‌آید.

هتل ساحلی خلیج فارس

هتل سه ستاره ساحلی خلیج فارس با چشم‌اندازی بی‌نظیر از کرانه نقره‌فام و خیره‌کننده بندر عباس، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در مرکز جزیره قشم به شمار می‌آید که در مساحت ۹,۹۷۲ متر مربع در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت.

این هتل دو طبقه، ۱۲۳ اتاق و سوئیت آپارتمان مجهز به کلیه امکانات رفاهی و اقامتی دارد و با وجود دو رستوران در دو ساختمان متفاوت با سرو غذاهای لذیذ و با کیفیت همراه با منظره‌ای زیبا و با ظرفیت بالای ۳۵۰ نفر، کافی‌شاپ و چایخانه ساحلی، کافی‌شاپ داخل هتل، پارکینگ با ظرفیت ۲۰ دستگاه خودرو، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان در لابی، اتاق بازی، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تالار پذیرایی، تلویزیون LED در لابی، ایستگاه گردشگری جزیره، کافی‌نت، پارکینگ مسقف، فضای مناسب پیاده‌روی و فضای زیبا برای نشستن در نزدیکی ساحل، اقامتی به‌یادماندنی را به شما پیشنهاد می‌کند.

محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره قشم

غذا خوردن در رستوران هتل ساحلی خلیج فارس قشم، یکی از تجریباتی است که به‌هیچ‌وجه نباید آن را از دست داد. جالب است بدانید که مسافران، کیفیت غذای این هتل را با رستوران «خاور خانم» چابکسر مقایسه می‌کنند. این هتل همچنین دارای امکانات تفریحی بسیاری از جمله فضای باز به‌همراه آلاچیق، زمین تنیس، سالن بیلیارد، امکانات ویژه ورزش و نرمش صبحگاهی، محوطه و میز مخصوص پینگ پنگ، قایق سواری، والیبال ساحلی و بسیاری از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی در کلوب تفریحات دریایی است. گردشگران با چند قدم پیاده‌روی از هتل خلیج فارس می‌توانند خود را به ساحل برسانند و این یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این هتل به شمار می‌آید.

هتل مارینا ۲

هتل سه ستاره مارینا ۲ یکی از هتل‌های تازه تاسیس مجموعه هتل‌های مارینا در جزیره قشم است که روبه‌روی درب جنوبی بازار ستاره قشم قرار گرفته است. این هتل ۲۵ باب واحد اقامتی متنوع در فضایی آرامش بخش، گرم و دوستانه برای میهمانان عزیز فراهم کرده و خدمات و تسهیلات مناسبی نیز به آنها ارائه می‌دهد. دسترسی مناسب به بازارها و ساحل، این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های جزیره تبدیل کرده است .

محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره قشم

هتل ژئوپارک

هتل ژئوپارک یکی از هتل‌های سه ستاره بسیار تمیز و خوب قشم است که در یکی از بهترین مناطق این جزیره زیبا قرار گرفته است. این هتل که اخیرا بازسازی شده است دارای واحدهای اقامتی متنوع و امکانات مطلوبی است.

برخی از پنجره اتاق‌های هتل رو به ساحل زیبای خلیج‌فارس باز می‌شوند به گونه‌ای که می‌توانید در اتاق خود نظاره‌گر خلیج فارس بی‌کران باشید. نزدیکی هتل ژئوپارک به بازار قدیم قشم و قلعه پرتغالی‌ها نیز از امتیازات آن محسوب می‌شود. همچنین این هتل انتخاب بسیار مناسبی برای مسافرانی است که قصد سفر به جزیره هرمز یا بندرعباس را دارند، زیرا این هتل فاصله کمی با اسکله ذاکری دارد.

امکانات هتل: رستوران، اینترنت در اتاق، نمازخانه، اینترنت در لابی، ترانسفر، صرافی، پارکینگ، خشکشویی، روم‌سرویس، کافی‌شاپ

آدرس: جزیره قشم، میدان امام، اسکله ذاکری، جنب ساختمان معراج

محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره قشم

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید