۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
کد خبر: 55413158

اقامت در هتل‌های قشم راحت و دوست‌داشتنی است به همین لحاظ با ما همراه باشید و درباره چند هتل 4 ستاره در قشم بیشتر بدانیم.

چند هتل 4 ستاره در قشم

سلام نو _ سرویس گردشگری: برای اقامت در قشم، گزینه‌های مختلفی از جمله کمپینگ در طبیعت یا اجاره خانه و ویلا وجود دارد؛ البته این جزیره دارای هتل‌های متعدد، مدرن و نوساز بسیاری نیز است که اقامتی دلچسب و آرامش‌بخش را برای شما تضمین می‌کنند. در ادامه به تعدادی هتل با درجه کیفیت چهار ستاره می‌پردازیم.

هتل‌های درخور توجه چهار ستاره در قشم

هتل آتامان قشم

این هتل چهار ستاره جدید و نو ساخت در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسیده است و از جدیدترین و لوکس‌ترین هتل‌های قشم به شمار می‌رود. هتل آتامان ۷ طبقه با ۵۸ اتاق و سوییت آماده‌ پذیرایی از میهمانان خود به بهترین نحو است. این هتل در میدان حافظ قرار دارد و از این‌رو در فاصله‌ بسیار کمی از مراکز خرید مانند سیتی سنتر واقع شده است.

از جمله‌ امکانات این هتل زیبا می‌توان به صبحانه رایگان سلف سرویس، سونا، جکوزی، پارکینگ، سالن مراسم، کافی‌شاپ، حمام ترکی و… اشاره کرد. یکی از امتیازات هتل آتامان، اتاق جکوزی آن است که به صورت کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با آرامش کامل از آن استفاده کنید.

چند هتل 4 ستاره در قشم

هتل آرتا قشم

در اولین نگاه، معماری بسیار شیک و منحصر به فرد هتل آرتا به چشم می‌آید. این هتل چهار ستاره یک ساختمان هفت است که ۴۵ اتاق یک تخته و دو تخته و ۴ سوئیت دارد و در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است. واقع شدن این هتل در خیابان امام قلی خان، باعث شده است که دسترسی خوبی به مراکز خرید داشته باشد و نهایتا ۳۰۰ متر با ساحل فاصله دارد.

به واسطه‌ امکانات رفاهی مجلل و رضایت حداکثری مشتریان، هتل آرتا به یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در قشم تبدیل شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، خدمات خشکشویی، صبحانه رایگان، اجاره خودرو با راننده، پارکینگ و سایر موارد اشاره کرد. همچنین چشم‌انداز برخی از اتاق‌های این هتل رو به ساحل بوده و منظره دیدنی و چشم‌نوازی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل ارم قشم

یکی از بهترین هتل های قشم هتل نوساخت ارم قشم است که در سال ۱۳۹۵ به بهر برداری رسید. این هتل با مساحت نزدیک به ده هزار مترمربع یکی از بزرگترین و زیباترین هتل‌های قشم است.

چند هتل 4 ستاره در قشم

هتل مجلل و لوکس ارم توانسته است با کادر مجرب خود رضایت اکثر مسافران را جلب نماید. این هتل ۵ طبقه بوده و نزدیک به ۳۰۰ اتاق بسیار شیک و تمیز دارد. هتل ارم در بلوار آزادگان واقع شده است و به راحتی به مراکز خرید و سواحل دسترسی دارد. از امکانات و ویژگی‌های این هتل باشکوه می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آبنما و فواره موزیکال، آلاچیق، چایخانه سنتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل‌های نوساز و چهار ستاره قشم

هتل ساحل طلایی

هتل ساحل طلایی به‌عنوان یکی از بهترین هتل های چهار ستاره قشم در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهر قرار گرفته و در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است. در سال ۱۳۹۷ به‌منظور ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه‌شده این هتل بازسازی‌شده درنتیجه امکانات کامل‌تری را عرضه می‌کند.

هتل ساحل طلایی یکی از بهترین هتل های جزیره قشم است که در نزدیکی ساحل احداث شده و ۵۸ اتاق و سوئیت دارد. در گذشته مجموعه هتل ساحل طلایی را با نام ساحل سیمین یا پلاژ سیمین می‌شناختند که ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی مانند قایق‌سواری، قایق پدالی، اسکی روی آب، جت اسکی و ماهی‌گیری داشت.

چند هتل 4 ستاره در قشم

امکان رزرو اتاق‌های دوتخته معمولی و VIP، اتاق سه‌تخته معمولی VIP، اتاق چهار تخته معمولی و VIP، سوئیت یک‌خوابه پنج‌نفره و سوئیت دوبلکس هشت‌نفره در هتل ساحل طلایی قشم وجود دارد.

ازجمله امکانات رفاهی و خدماتی هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، فضای سبز، اتاق چمدان، استخر، پذیرش ۲۴ساعته، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، کافی‌شاپ، فروشگاه و صندوق امانات اشاره کرد.

آدرس هتل ساحل طلایی قشم

قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

هتل آوینا

هتل آوینا یکی دیگر از بهترین هتل های چهار ستاره جزیره قشم است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و ازجمله مهم‌ترین مزایای آن دسترسی آسان و سریع به خلیج‌فارس و مجتمع‌های تجاری مختلفی چون سیتی‌سنتر است. این هتل ۴ ستاره که در هفت طبقه ساخته شده است ۴۰ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق‌های دوتخته استاندارد، سوئیت یک‌خوابه دونفره، اتاق دوتخته اکونومی رو به پاسیو، اتاق سه‌تخته و سوئیت دوخوابه چهارنفره اقدام کنید.

ازجمله امکانات رفاهی و خدماتی این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۵۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۱۰ خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ساعته، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، کافی‌نت، خدمات تور و تاکسی‌سرویس اشاره کرد.

آدرس هتل آوینا قشم

قشم، میدان ولایت، بلوار باهنر

چند هتل 4 ستاره در قشم

هتل هانی

هتل هانی یکی از بهترین هتل های چهار ستاره جزیره قشم است که در سه طبقه ساخته شده است و ۶۰ اتاق و سوئیت دارد. این هتل در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و درنتیجه یکی از مجموعه‌های جدید ارائه خدمات اقامت و پذیرایی در جزیره قشم است.

ازجمله مهم‌ترین مزایای هتل هانی می‌توان به دسترسی آسان و ساده به ساحل خلیج‌فارس و مجموعه‌های تفریحی و خرید مانند پارک زیتون، بازار سنتی قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ها و جزایر ناز اشاره کرد. ازجمله اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل هانی رزرو کنید شامل اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه‌تخته و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره است.

از امکانات رفاهی و خدماتی هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۶۰ خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ساعته، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، تاکسی‌سرویس و سالن بیلیارد اشاره کرد.

آدرس هتل هانی قشم

قشم، بلوار آزادگان، نبش لقمان ۱۱

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید