اقامت در هتل یکی از بهترین تصمیم‌ها برای سفر به قشم محسوب می‌شود، به همین جهت با ما همراه باشید و درباره مهم‌ترین هتل های چهار و پنج ستاره قشم بدانید.

مهم‌ترین هتل های چهار و پنج ستاره قشم

سلام نو _ سرویس گردشگری: اگر برای سفر به جزیره زیبای قشم برنامه‌ریزی می‌کنید، لازم است با هتل‌های این جزیره آشنا شوید تا بتوانید باتوجه‌به امکانات رفاهی و موقعیت جغرافیایی بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید. در ادامه به تعدادی از هتل‌های ۴ و ۵ ستاره در قشم می‌پردازیم.

مهم‌ترین هتل‌های چهار ستاره خوب در قشم

هتل خلیج فارس قشم

هتل چهار ستاره خلیج فارس از جمله هتل‌های ساحلی قشم است که دارای سه طبقه و ۱۲۰ اتاق و سوییت بوده و یکی از بهترین هتل های قشم محسوب می‌شود. تمامی اتاق‌های این هتل تمیز بوده و چشم‌اندازی دلنواز رو به ساحل دارد. با اقامت در این هتل هر موقع که اراده کنید، می‌توانید در سواحل زیبای خلیج فارس قدم بزنید و به همین علت هتل خلیج فارس برای کسانی که می‌خواهند نزدیک به دریا اقامت داشته باشند، بهترین هتل ساحلی قشم به شمار می‌رود.

این هتل همچنین از کادر حرفه‌ای و امکانات متعدد برخوردار است که از جمله‌ این امکانات می‌توان به تالار پذیرایی، رستوران، کافی‌شاپ، زمین تنیس، سالن بیلیارد، قایق‌سواری، میز مخصوص پینگ‌پنگ و بسیاری دیگر از امکانات تفریحی و ورزشی اشاره کرد.

مهم‌ترین هتل های چهار و پنج ستاره قشم

هتل ساحل طلایی قشم

هتل چهار ستاره ساحل طلایی یا پلاژ سیمین سابق، بهترین هتل ساحلی قشم است. اگر تمایل دارید در هتلی پر امکانات، دور از شلوغی شهر در حواشی دریا اسکان داشته باشید، هتل ساحل طلایی می‌تواند بهترین گزینه باشد. این هتل که در سال ۱۳۸۷ به بهره‌برداری رسیده، در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت تا در راستای بهبود هرچه بهتر امکانات خود قدم بردارد.

مسافران قشم می‌توانند در ۵۸ اتاق، سوییت و آلاچیق‌های چوبی ساحلی این هتل اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشند. از امکانات تفریحی هتل طلایی می‌توان به ورزش‌های آبی ساحل طلایی مانند جت اسکی و قایق‌سواری اشاره کرد. قابل ذکر است که به دلیل ساحلی بودن این هتل، با مراکز خرید و مرکز شهر فاصله‌ زیادی دارد، اما تاکسی سرویس اختصاصی این هتل این مشکل را برطرف ساخته است.

هتل ارم قشم

یکی از بهترین هتل های قشم هتل نوساخت ارم قشم است که در سال ۱۳۹۵ به بهر برداری رسید. این هتل با مساحت نزدیک به ده هزار مترمربع یکی از بزرگترین و زیباترین هتل‌های قشم است. هتل مجلل و لوکس ارم توانسته است با کادر مجرب خود رضایت اکثر مسافران را جلب نماید.

مهم‌ترین هتل های چهار و پنج ستاره قشم

این هتل ۵ طبقه بوده و نزدیک به ۳۰۰ اتاق بسیار شیک و تمیز دارد. هتل ارم در بلوار آزادگان واقع شده است و به راحتی به مراکز خرید و سواحل دسترسی دارد. از امکانات و ویژگی‌های این هتل باشکوه می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آبنما و فواره موزیکال، آلاچیق، چایخانه سنتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل آرتا قشم

در اولین نگاه، معماری بسیار شیک و منحصر به فرد هتل آرتا به چشم می‌آید. این هتل چهار ستاره یک ساختمان هفت است که ۴۵ اتاق یک تخته و دو تخته و ۴ سوئیت دارد و در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است. واقع شدن این هتل در خیابان امام قلی خان، باعث شده است که دسترسی خوبی به مراکز خرید داشته باشد و نهایتا ۳۰۰ متر با ساحل فاصله دارد.

به واسطه‌ امکانات رفاهی مجلل و رضایت حداکثری مشتریان، هتل آرتا به یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در قشم تبدیل شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، خدمات خشکشویی، صبحانه رایگان، اجاره خودرو با راننده، پارکینگ و سایر موارد اشاره کرد. همچنین چشم‌انداز برخی از اتاق‌های این هتل رو به ساحل بوده و منظره دیدنی و چشم‌نوازی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مهم‌ترین هتل های چهار و پنج ستاره قشم

هتل های ۵ ستاره مهم در قشم

هتل زیگورات

زیگورات به‌عنوان اولین هتل پنج ستاره قشم در ۲۵ طبقه ساخته می‌شود و ۲۰۰ اتاق خواهد داشت. این ساختمان ۱۱۰ متری در حال ساخت است و به‌دلیل بلند و شاخص‌بودن طراحی ساختمان به‌ یکی از نمادهای شهر قشم تبدیل می‌شود.

زیگورات یکی از بهترین هتل های جزیره قشم است که به‌صورت مربعی ساخته می‌شود و در آن سطح مقطع طبقات بالاتر نسبت به همکف و طبقه اول کوچک‌تر بوده و مقداری عقب‌نشینی کرده است. طراحی این هتل به‌گونه‌ای است که انگار طبقات حول محور خود می‌چرخند و تصویری رقصان به هتل داده‌اند. این رقص هندسی در هتل باعث شده تا زیگورات به‌عنوان بهترین هتل های قشم ظاهری متفاوت و خاص داشته باشد.

آدرس هتل زیگورات قشم

ساحل جنوبی جزیره قشم

هتل سورینت

سورینت یکی از بهترین هتل های پنج ستاره جزیره قشم است که در حال احداث بوده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. این هتل امکانات رفاهی ویژه‌ای شامل استخر، سالن همایش، سالن ورزش، سونا و جکوزی دارد و شیوه طراحی سالن همایش آن باعث شده است تا به محلی مناسب برای برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها و میهمانی‌ها تبدیل شود.

مهم‌ترین هتل های چهار و پنج ستاره قشم

برای طراحی این هتل از اشکال هندسی مفهومی استفاده شده که تماماً مطابق معماری روز دنیا هستند. باتوجه‌به اینکه هتل هنوز به بهره‌برداری نرسیده، بنابراین اطلاعات کاملی از اتاق‌ها و امکانات آن‌ها و همین‌طور امکانات جانبی هتل در دسترس نیست.

آدرس هتل سورینت قشم

قشم، میدان گلها، بلوار ۲۲ بهمن

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید