روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی منتشر کرد که مقامات ایران به سوریه گفته‌اند که پول بیشتری باید برای محموله‌های نفت بپردازد.

 وال استریت ژورنال: ایران قیمت نفت برای سوریه را دو برابر می‌کند
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی که روز یکشنبه به نقل از منابع آگاه منتشر کرده است می‌گوید مقامات ایران به سوریه گفته‌اند که پول بیشتری باید برای محموله‌های نفت بپردازد.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه می‌گوید که ایران قیمت محموله نفت خام برای سوریه را دو برابر می‌کند و به بیش از ۷۰ دلار در هر بشکه می‌رساند.

وال‌استریت ژورنال گفت که ایران همچنین خواستار آن شده است که سوریه ابتدا پول خرید نفت را بدهد و گفته است که تحویل جدید محموله نفت به صورت اعتباری را رد کرده است.

گزارش این روزنامه آمریکایی پس از آن منتشر می‌شود که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، روز شنبه در دمشق پایتخت سوریه با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

رسانه‌ها پیشتر نوشتند که امیرعبداللهیان در یک کنفرانس خبری در دمشق گزارش‌های «بروز اختلاف نظر» بین ایران و سوریه در اجرای «توافقنامه‌های اقتصادی» میان دو کشور را رد کرد و گفت روابط ایران و سوریه «در بهترین شرایط خود» قرار دارد.

به گزارش این رسانه‌ها، امیرعبداللهیان اما گفت: «البته باید تلاش کنیم...سطح همکاری‌های عالی سیاسی و همکاری‌های عالی اقتصادی و تجاری را به هم نزدیک کنیم.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید