قشم از جمله مقاصد مهم گردشگری در جنوب ایران است به همین دلیل با ما همراه باشید و درباره پرطرفدارترین هتل‌های قشم بیشتر بدانید.

پرطرفدارترین هتل‌های قشم

سلام نو_ سرویس گردشگری: انتخاب اقامتگاه یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفری است که در حال برنامه‌ریزی آن هستید. فرقی ندارد به کجا سفر می‌کنید در هر حالت یک اقامتگاه یا هتل باید امکانات اولیه ضروری شما را داشته باشد. زمانی که تصمیم می گیرید تا به قشم سفر کنید پیش خودتان انتظار خواهید داشت که این سفر تبدیل به یکی از بهترین خاطره های شما شود. بدین منظور بسیاری از افرادی که قصد سفر به جزیره قشم را دارند به دنبال پیدا کردن بهترین و پرطرفدارترین هتل های قشم هستند. به همین منظور صرف نظر از تعداد ستاره‌ها و کیفیت هتل‌های قشم، در ادامه به تعدادی از این هتل‌های پرطرفدار می‌پردازیم.

هتل‌های جالب توجه در قشم

هتل ارم

هتل چهار ستاره ارم بهترین و لوکس‌ترین هتل جزیره زیبای قشم است که به تازگی تاسیس شده است. این هتل دارای پنج طبقه است و از ۱۰۵ باب فضای اقامتی با چشم‌انداز فوق‌العاده از دریای نیلگون خلیج همیشه فارس تشکیل شده است.

واحدهای اقامتی هتل ارم مجهز به امکانات روز دنیا هستند و براساس استانداردهای روز هتلداری طراحی شده‌اند. دسترسی مناسب به بازارهای قشم از جمله امتیازات ویژه این هتل به شمار می‌رود.

امکانات هتل: رستوران در ۲ طبقه، کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش و کنفرانس، گیم‌نت، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و ماساژ، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آب‌نما و فواره موزیکال، آلاچیق، چای‌خانه سنتی، مسیر پیاده‌روی، زمین تنیس، خدمات خانه‌داری، اینترنت رایگان پرسرعت

آدرس: جزیره قشم، بلوار آزادگان، روبه‌روی شیلات

پرطرفدارترین هتل‌های قشم

هتل ژئوپارک

هتل ژئوپارک یکی از هتل‌های سه ستاره بسیار تمیز و خوب قشم است که در یکی از بهترین مناطق این جزیره زیبا قرار گرفته است. این هتل که اخیرا بازسازی شده است دارای واحدهای اقامتی متنوع و امکانات مطلوبی است.

برخی از پنجره اتاق‌های هتل رو به ساحل زیبای خلیج‌فارس باز می‌شوند به گونه‌ای که می‌توانید در اتاق خود نظاره‌گر خلیج فارس بی‌کران باشید. نزدیکی هتل ژئوپارک به بازار قدیم قشم و قلعه پرتغالی‌ها نیز از امتیازات آن محسوب می‌شود. همچنین این هتل انتخاب بسیار مناسبی برای مسافرانی است که قصد سفر به جزیره هرمز یا بندرعباس را دارند، زیرا این هتل فاصله کمی با اسکله ذاکری دارد.

امکانات هتل: رستوران، اینترنت در اتاق، نمازخانه، اینترنت در لابی، ترانسفر، صرافی، پارکینگ، خشکشویی، روم‌سرویس، کافی‌شاپ

آدرس: جزیره قشم، میدان امام، اسکله ذاکری، جنب ساختمان معراج

هتل‌های خوب و پرطرفدار قشم

هتل الوند ۱

هتل الوند ۱ قشم از بهترین هتل‌های سه ستاره و ساحلی جزیره قشم است که از ۱۶ باب اتاق با امکانات رفاهی مطلوب، تشکیل شده است. تعدادی اتاق‌های این هتل چشم‌انداز رو به دریا دارند. هتل الوند ۱ دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری جزیره شگفت انگیز قشم دارد.

امکانات هتل: رستوران، تاکسی‌سرویس، اینترنت، صندوق امانات، کافی‌شاپ، فست‌فود

پرطرفدارترین هتل‌های قشم

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

یکی از بهترین هتل های قشم مخصوصا از منظر آب و هوا هتل ساحلی خلیج فارس قشم نام دارد. این هتل به واسطه فاصله بسیار نزدیکی که با ساحل و دریا دارد یکی از خوش آب و هوا ترین هتل های جزیره قشم به حساب می آید. این هتل امکانات تفریحی مناسبی همچون زمین تنیس،‌ سالن بیلیارد، سالن مخصوص پینگ پنگ و سایر امکانات ورزشی را برای مسافرین خود در نظر گرفته است. اما مهم ترین ویژگی و خوبی هتل خلیج فارس قشم نزدیکی بی نظیرش به دریا و ساحل است. هر زمان که دلتان بخواهد تنها با چند قدم می توانید خود را به ساحل خلیج فارس رسانده و از قدم زدن در این ساحل زیبا لذت ببرید.

از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق بازی، امکانات ورزش آبی، ساحل اختصاصی، کافی شاپ، تالار پذیرایی، رستوران، امکان قایق سواری و غیره اشاره نمود.

پرطرفدارترین هتل‌های قشم

وب سایت رسمی هتل ساحلی خلیج فارس: khalijefarshotel.ir

تلفن هتل ساحلی خلیج فارس: ۰۷۶۳۵۳۴۴۳۳۰

آدرس هتل ساحلی خلیج فارس: قشم، میدان علم وصنعت

بوتیک هتل فولتون

بوتیک هتل فولتون لاکچری ترین هتل جزیره قشم به حساب می آید. این بوتیک هتل از سال ۱۳۹۳ به عنوان یکی از بهترین هتل های قشم مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان خود بوده است. این بوتیک هل زیبا از ۳ ساختمان با کاربری های متفاوت ویلا،‌ هتل،‌ آپارتمان تشکیل شده است. اتاق های این بوتیک هتل از تجهیزات خوبی برخوردارند و زمانی که در این اتاق سپری می کنید احساس کم و کاستی نخواهید داشت. یکی از جاذبه های طبیعی جزیره قشم که حوضچه هامون نام دارد در نزدیکی این هتل قرار دارد و فاصله آن کمتر از ۱۰ دقیقه می باشد. از دیگر امکانات این بوتیک هتل می توان به سالن اجتماعات، صندوق امانات، اتاق چمدان، سونا، رستوران، امکان کرایه ماشین، پارکینگ روباز و غیره اشاره کرد.

وب سایت رسمی بوتیک هتل فولتون قشم: hotelfulton.com

تلفن بوتیک هتل فولتون قشم: ۰۷۶۳۵۳۴۴۲۶۵

آدرس بوتیک هتل فولتون قشم: قشم، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

پرطرفدارترین هتل‌های قشم

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید