نشاط سفر به خوردن غذای محلی مقصد است، در این راستا با ما همراه باشید و درباره محبوب‌ترین رستوران‌های قشم بیشتر بدانید.

محبوب‌ترین رستوران‌های قشم

سلام نو _ سرویس گردشگری: یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های هر سفری، نوش جان کردن غذاهای محلی آن منطقه است. شمال رفتن بدون خوردن خورشت فسنجون، باقالی‌قاتق و ماهی‌سفید همانقدر ناتمام و بی‌معنی است که قشم رفتن بدون تست زیبون و ماهی برشته و هواری، اما باید بدانید برای خوردن هر غذایی کجا بروید. چون معمولا در هر شهری تعداد زیادی رستوران وجود دارند که تنها تعداد کمی از آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تازه ممکن است یک رستوران در پخت یک غذا مهارت فوق‌العاده‌ای داشته باشد اما غذاهای دیگر آن چندان چنگی به دل نزند. پس این مطلب را دنبال کنید تا محبوب‌ترین رستوران‌های قشم را به شما معرفی کنیم.

طعم خوش غذای دریایی در بهترین رستوران‌های قشم

رستوران قلعه قشم

رستوران بسیار معروفی در نزدیکی های قلعه پرتغالی ها و حاشیه سواحل خلیج فارس ساخته شده که رستوران قلعه قشم نام دارد. نمای این رستوران به قلعه شباهت داشته و فضای داخلی آن کاملا ساده طراحی شده است. این رستوران برای نشستن هم فضای داخلی داشته و هم فضای محیط باز که هردوی آن ها چشم انداز به سمت دریا دارند.

محبوب‌ترین رستوران‌های قشم

اگر به این رستوران بروید، اولین چیزی که تعجب شما را برمی انگیزد نداشتن منوی آن است. زیرا که غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند، وابسته به صید صیادان بوده و به همین جهت غذاهایی تازه و لذیذ را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

آدرس رستوران قلعه قشم: جزیره قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی ها

شماره تماس رستوران قلعه قشم: ۳۵۲۲۴۷۶۵-۰۷۶

رستوران نعیم قشم

یکی از بهترین رستوران هایی که در جزیره قشم وجود دارد، رستوران نعیم قشم است که غذاهای ایرانی و دریایی بسیار لذیذ و خوش طعمی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. غذاهای این رستوران به صورت سلف سرویس سرو می شود و باتوجه به کیفیت بالای غذاها، قیمت های مناسبی دارند. رستوران نعیم قشم دارای فضایی بزرگ و بسیار دنج می باشد و از بهترین غذاهای آن می توان به خورش قلیه ماهی، ماهی کبابی، انواع کباب ها، میگو پفکی و… اشاره کرد.

آدرس رستوران نعیم قشم: استان هرمزگان، جزیره قشم، میدان امامقلی خان، جنب شهرک ساحلی، پلاک ۹۸۵

شماره تماس رستوران نعیم قشم: ۳۵۲۴۲۴۹۴-۰۶۷

محبوب‌ترین رستوران‌های قشم

سه تا از بهترین رستوران‌های قشم

رستوران حاج غفور قشم

رستوران حاج غفور جزو اولین انتخاب‌های گردشگران و محلی‌های قشم محسوب می‌شود. این رستوران به واسطه غذاهای دریایی تند و تیز خود شهرت پیدا کرده است. اگر هوس خوردن یک قلیه ماهی لذیذ یا یک خوراک میگو تازه و خوش طعم به سرتان زد راهی رستوران حاج غفور شوید. حتی اگر به غذاهای تند حساسیت دارید کافی است این موضوع را با پرسنل رستوران در میان بگذارید تا غذایی باب میل شما تهیه کنند.

علاوه بر غذاهای بسیار خوشمزه، باید گفت کیفیت و قیمت غذاها در این رستوران کاملا متناسب بوده و هر هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید در مقابل، خدمات مناسبی هم دریافت خواهید کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این رستوران فضای دنج و آرام آن است که باعث می‌شود در کمال آرامش، وعده غذایی‌تان را نوش‌ جان کنید

آدرس: بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

رستوران بادیل قشم

در گویش هرمزگان و جنوب ایران کلمه “بادیل” به نوعی زیرانداز حصیری گرد اشاره دارد که از برگ نخل تهیه شده و بومیان به عنوان سفره در زمان سرو غذا استفاده می‌کنند.

محبوب‌ترین رستوران‌های قشم

اگر جزو طرفداران غذاهای دریایی هستید، رستوران بادیل انتخاب خوبی خواهد بود. این رستوران دارای دو فضای سفره خانه و مجموعه سنتی بادیل است. فضای رستوران کاملا حال‌وهوای سنتی داشته و با المان‌های بومی تزئین شده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی، محلی و سنتی قشم را سفارش دهید و از طعم متفاوت و تند و تیز آن لذت ببرید. البته غذای ایرانی و فرنگی هم در منوی رستوران گنجانده شده تا کسانی که به ادویه‌های معطر جنوبی عادت ندارد بتوانند از بین سایر غذاها، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

یکی از بخش‌های زیبای رستوران که افراد زیادی برای ثبت عکس یادگاری به آن مراجعه می‌کنند، سالنی VIP است به نام “حجله” که شبیه به اتاق عروس بومیان هرمزگان تزئین شده است.

آدرس: نخل زرین، خیابان پیام، روبه‌روی برج‌های دو قلو آپادانا

شماره تماس رستوران بادیل قشم: ۰۷۶۳۵۲۴۲۵۵۰

رستوران خوان بوم

رستوران خوان بوم به واسطه فضای متفاوت خود با تمام رستوران‌هایی که تاکنون دیده‌اید تفاوت دارد. این رستوران به شکل فضای داخلی غار طراحی شده و محل نشستن به صورت فرورفتگی‌هایی در داخل صخره ساخته شده است. تمام محوطه با گیاهان متفاوت تزئین شده تا حس حضور در طبیعت بیشتر تداعی شود.

محبوب‌ترین رستوران‌های قشم

علاوه بر فضای منحصربه‌فرد، خوان بوم دارای ۴ منوی مختلف به نام منوی آمیتیس، ایرانویچ، آرایانا و جهانگیر است که در هر کدام لیستی از انواع نوشیدنی‌ها و دسرها، غذای فرنگی، غذاهای دریایی و کباب‌ها و در نهایت انواع چای و دمنوش در اختیار شما قرار می‌دهند. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب فعال است. مرکز خرید ستاره و خلیج فارس قشم در نزدیکی این رستوران قرار دارند، پس بد نیست یعد از یک خرید لذتبخش، برای صرف ناهار یا شام یا یک نوشیدنی دلچسب، سری به خوان بوم قشم بزنید.

در صورتی که تصمیم دارید در آینده نزدیک همراه با دوستان یا خانواده خود سفری به جزیره زیبای قشم داشته باشید و درباره محل اقامت خود سوال دارید، می‌توانید از وب سایت هومسا کمک بگیرید. یکی از بهترین گزینه‌های پیش ‌رو، اجاره ویلا مبله است، چون باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود.

آدرس: بلوار امام قلی، خیابان خلیج فارس، روبه‌روی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره، همکف هتل مارینا ۲، مجموعه رستوران‌های خوان بوم

شماره تماس رستوران خوان بوم قشم: ۰۷۶۳۵۲۴۱۳۱۳

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید