علی محمد زورآوند معاون هواشناسی کرمانشاه، از ثبت بیشترین بارش برف در سنقروکلیایی به میزان ۳۱ سانتی متر خبر داد.

در این شهر ایران ۳۱ سانتی‌متر برف بارید!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با اشاره به بارش برف در بسیاری نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین بارف را از سنقر و کلیایی به میزان ۳۱ سانتی‌متر اعلام کرد.

علی محمد زورآوند، اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته بیشترین بارش برف را از سنقروکلیایی به میزان ۳۱ سانتی‌متر داشتیم. همچنین بارش ثبت شده برف در شهر کرمانشاه چهار سانتی‌متر بوده است.

وی میانگین بارش سامانه اخیر برای استان را تاکنون ۲۶.۶ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: در این مدت بارش ثبت شده در کرمانشاه نیز ۲۸.۶ میلی‌متر بوده و بیشترین بارش سطح استان نیز در روانسر و حدود ۴۸.۹ میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه میانیگن کل بارش استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون را نیز ۱۱۷.۹ میلی‌متر عنوان کرد که نسبت به سال گذشته شش درصد بیشتر شده، اما از میانگین بلندمدت ۳۷ درصد کمتر است.

زمان عبور سامانه ناپایدار جوی از کرمانشاه

زورآوند درباره پیش‌بینی هوای استان نیز خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این سامانه ناپایدار تا اواخر وقت امروز(یکشنبه) از جو کرمانشاه خارج شود.

وی با بیان اینکه بارش در نواحی غربی استان تقریبا به اتمام رسیده، گفت: امکان تداوم بارش‌ها در نواحی شمالی و شرقی استان تا اواخر وقت امروز وجود دارد، اما سامانه به تدریج در حال خروج از استان می‌باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید