اگر در آینده‌ای نزدیک قصد سفر به گوا شمالی را دارید، بهتر است راجع به مکان‌های گردشگری گوا شمالی اطلاعات مفیدی به دست آورید. در ادامه همراه ما باشید.

میدان بازار کالانگوته (گوا شمالی)

سلام نو-سرویس گردشگری: بسیاری از گردشگرانی که عاشق مسافرت و تفریح هستند، به دنبال مقاصد خارجی با هدف وقت گذرانی و تفریح هستند. گوا شمالی بخشی از ایالت کشور هند است که به خاطر وجود سواحل زیبا و بازارهای محلی، سالیانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری از سرتاسر دنیا است. اگر در آینده‌ای نزدیک قصد سفر به گوا شمالی را دارید، بهتر است راجع به مکان‌های گردشگری گوا شمالی اطلاعات مفیدی به دست آورید. در ادامه همراه ما باشید.

میدان بازار کالانگوته

مکان‌های گردشگری گوا شمالی + عکس

میدان بازار کالانگوته از مکان‌های گردشگری گوا شمالی است که با غرفه‌های بسیار، هر هفته شنبه‌ها در ساحل کالانگوته بر پا می‌شود. از اجناس بازار کالانگوته می‌توان به انواع محصولات گوشتی، مواد غذایی محلی، منسوجات سنتی، ظروف و اشیای سفالی، لوازم خانگی، سوغات و صنایع دستی، محصولات چرمی و لباس اشاره کرد. صنایع دستی ساخته شده با صدف جزء محبوب‌ترین و زیباترین کالاهای این بازار هستند. همچنین، در برخی از غرفه‌های بازار، غذاهای داغ و لذیذی مانند میگوی سرخ شده سرو می‌شود.

فرودگاه دابولیم

مکان‌های گردشگری گوا شمالی + عکس

فرودگاه دابولیم از دیگر مکان‌های گردشگری گوا شمالی است که با نام فرودگاه بین‌المللی گوا نیز شناخته می‌شود. فرودگاه دابولیم تنها فرودگاه بین‌المللی در ایالت گوای هند به‌ شمار می‌رود و در دابولیم، ۳۰ کیلومتری شهر پانجی قرار دارد. پروازهایی از خطوط هواپیمایی اروپایی و روسی به‌ طور فصلی به مقصد این فرودگاه انجام می‌گیرد. برخی از مقاصد فصلی و غیرفصلی پروازهای فرودگاه دابولیم پانجی شامل شارجه، مسکو، ورشو، دبی، لندن، دوحه و مسقط است.

بازار پانجی

مکان‌های گردشگری گوا شمالی + عکس

بازار پانجی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری گوا شمالی است که از محبوبیت خاصی در میان مردم محلی و گردشگران خارجی برخوردار است. از محصولات ارائه شده در بازار پانجی می‌توان به صنایع دستی محلی، ادویه‌های بومی گوا و بادام هندی اشاره کرد. همچنین، ردیفی از دکه‌های غذافروشی سنتی در مجاورت بازار قرار گرفته‌اند.

ساحل آنجونا

مکان‌های گردشگری گوا شمالی + عکس

ساحل آنجونا از زیباترین مکان‌های گردشگری گوا شمالی است که در هشت کیلومتری غرب ماپوسا و در کنار دریای عرب قرار دارد. ارتفاع امواج در ساحل آنجونا تا یک متر هم می‌رسد که برای شنای تفریحی چندان مناسب نیست. از مهم‌ترین جاذبه‌های این ساحل، بازار محلی آنجونا و قلعه چاپورا هستند. بازار محلی آنجونا که چهارشنبه هر هفته دایر می‌شود، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازار محلی ایالت گوا است. صاحبان صنایع محلی و پیشه‌وران از نقاط مختلف هند، هر چهارشنبه محصولات خود را از پنبه و پارچه گرفته تا صنایع دستی چوبی، برنزی و نقره‌ای برای فروش و عرضه به بازدیدکنندگان به این بازار می‌آورند.

ساحل باگا

مکان‌های گردشگری گوا شمالی + عکس

ساحل باگا از دیدنی‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری گوا شمالی محسوب می‌شود. محبوبیت ساحل باگا بیش از همه در میان جوانانی است که عاشق تفریحات هیجان‌انگیز و مهمانی‌های شلوغ هستند. از رستوران‌های سنتی و بین‌المللی متنوع گرفته تا مرکز ورزش‌های ‌آبی و تفریحات شبانه، همه را می‌توان در این ساحل زیبا پیدا کرد. یک رودخانه‌ی کوچک به نام باگا نیز در این ساحل جاری است و در نقطه‌ای که رود باگا به دریا می‌ریزد، منظره‌ای بسیار زیبا از سنگ‌های سیاه و آب‌های خروشان را می‌توان دید. در نظر داشته باشید که بازدید از تمامی این زیبایی‌ها کاملا رایگان است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید