سفر مقرون به صرفه با اقامت در هتل سه ستاره امکان‌پذیر است به همین جهت با ما همراه باشید تا از ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره در کیش بدانیم.

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره در کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: کیش روزبه‌روز در حال پیشرفت است و در این میان هتل‌های این جزیره زیبا نقش به‌سزایی در پیشرفت آن دارند اما باوجود ساخت هتل‌های جدید و مدرن، هتل‌های ۳ ستاره و کوچک با ارائه خدمات عالی و قیمت‌های اقتصادی همچنان جایگاه خود را در میان گردشگران حفظ کرده‌اند.

هتل های رضایت بخش و سه ستاره کیش

هتل جام جم

هتل جام جم یک هتل سه ستاره میان‌رده است و از هتل های کیش در استان هرمزگان به شمار می‌رود. این هتل ۵۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می توان به لابی، کافی شاپ، خشکشویی، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، سیستم گرمایش، صندوق امانات و یخچال هستند. هتل تا مرکز خرید مروارید کیش ۳ دقیقه، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۵ دقیقه، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۷ دقیقه، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۹ دقیقه، تا فرودگاه کیش ۹ دقیقه، تا مرکز خرید مرجان کیش ۹ دقیقه و تا کشتی یونانی کیش ۱۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل لوتوس

هتل لوتوس یک هتل سه ستاره میان‌رده است و از هتل های کیش در استان هرمزگان محسوب می‌شود. این هتل ۷۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، خشکشویی، صندوق امانات، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره در کیش

اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان، تلویزیون و مینی‌بار هستند. هتل تا مرکز خرید مروارید کیش ۲ دقیقه، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۴ دقیقه ، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۶ دقیقه، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۷ دقیقه، تا مرکز خرید مرجان کیش ۷ دقیقه، تا فرودگاه کیش ۷ دقیقه و تا کشتی یونانی کیش ۱۷ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل ستاره طلایی

هتل ستاره طلایی یک هتل سه ستاره میان‌رده است و از هتل های کیش در استان هرمزگان محسوب می‌شود. این هتل ۴۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات هتل آن می‌توان به اینترنت در لابی و پارکینگ اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. هتل دارای رستوران نیست؛ اما سفارش غذای مهمانان را از آشپزخانه‌ای با کیفیت و قیمت مناسب تهیه می‌کند. فاصله هتل تا مرکز خرید مروارید ۹ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۹ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان ۱۳ دقیقه با ماشین، تا کشتی یونانی ۱۶ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان ۱۰ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه کیش ۱۱ دقیقه با ماشین است.

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره در کیش

هتل‌های سه ستاره ارزان در کیش

هتل شایلی

هتل شایلی یک هتل سه ستاره میان‌رده است و از هتل های کیش در استان هرمزگان به شمار می‌آید. این هتل ۳۹ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، کافی شاپ، نمازخانه، رستوران، فضای سبز، پارکینگ و اینترنت در لابی و اتاق اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، تهویهمطبوع، یخچال و صندوق امانات هستند. هتل تا مرکز خرید مروارید کیش ۳ دقیقه، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۵ دقیقه، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۷ دقیقه، تا فرودگاه کیش ۸ دقیقه، تا مرکز خرید مرجان کیش ۹ دقیقه، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۹ دقیقه و تا کشتی یونانی کیش ۱۷ دقیقه با ماشین و تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۲۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ یک هتل سه ستاره میان‌رده است و از هتل های کیش در استان هرمزگان محسوب می‌شود. این هتل ۸۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، نمازخانه، پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ، خشک‌شویی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره در کیش

همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و حمام و دستشویی خصوصی هستند. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و دریایی را سرو می‌کند. فاصله این مجموعه تا پارک ساحلی مرجان کیش ۴ دقیقه، باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها ۷ دقیقه، مراکز خرید پردیس ۱ و ۸ ۲ دقیقه، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید زیتون و مرکز تجاری کیش ۱۰ دقیقه، فرودگاه کیش ۱۳ دقیقه، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره ۱۵ دقیقه و کشتی یونانی کیش ۲۰ دقیقه با ماشین است.

هتل سوئیت محوطه ارم

هتل سوئیت محوطه ارم یک هتل سه ستاره میان‌رده است و از هتل های کیش در استان هرمزگان به شمار می‌آید. این هتل ۱۰ واحد دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت، پارکینگ، فضای سبز و رستوران اشاره کرد. واحدهای این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، فضای نشیمن و حمام هستند. فاصله هتل تا مرکز خرید پردیس ۱ و ۷۰۰ ۲ متر، تا مرکز تجاری کیش ۱.۴ کیلومتر، تا مرکز خرید ونوس ۲.۲ کیلومتر، تا مرکز خرید مرجان ۲.۷ کیلومتر، تا پارک مرجان ۳ کیلومتر، تا باغ پرندگان ۵.۶ کیلومتر، تا شهر باستانی حریره ۸.۲ کیلومتر، تا شهر زیرزمینی کاریز ۱۰.۲ کیلومتر، تا کشتی یونانی ۱۶.۳ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۷ کیلومتر است. ساحل نیز در ۱.۴ کیلومتری هتل قرار دارد.

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره در کیش

هتل گامبرون

هتل گامبرون کیش یک هتل سه ستاره لوکس است و از هتل های کیش در استان هرمزگان به شمار می‌رود. این هتل ۸۶ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. اتاق‌های هتل به یخچال، سیستم تهویه هوا، تلویزیون، صندوق امانات و سرویس بهداشتی ایرانی مجهز شده‌اند. هتل تا مرکز خرید مروارید کیش ۳ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۵ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان ۶ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۹ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۹ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۴ دقیقه پیاده و تا کشتی یونانی کیش ۱۷ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید