۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸
کد خبر: 55412924

کیش هتل‌های خوب و باکیفیت کم ندارد، اگر مسافر این جزیره زیبا هستید درباره چند هتل ۴ ستاره در کیش بیشتر بدانید.

چند هتل ۴ ستاره در کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران است. به‌سبب موقعیت مکانی، دیدنی‌ها، تفریحات و مراکز خرید سالانه، میلیون‌ها گردشگر این جزیره را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند. این جزیره به‌دلیل محبوبیت به‌لحاظ توریستی، انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را در خود جای داده است؛ از جمله هتل‌های چهار ستاره محبوب جزیره کیش، می‌توان هتل ارم، هتل صدف، هتل سورینت مریم، هتل هلیا را نام برد.

هتل‌های 4 ستاره‌ای که باید در آنها اقامت کرد

هتل ارم کیش

اگر دوست دارید طلوع غروب ودریا را از منظره اتاق خود در هتل تماشا کنید هتل ارم کیش یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است. تمامی اتاق های هتل ارم کیش رو به دریا ساخته شده است و از همین رو انتخاب مسافرهای بی شماری است. ساختمان هتل ارم در طراحی و معماری به شکل هرمی است و از سازه های معماری منحصر به فرد دوران معاصر است. این هتل در نه طبقه ساخته شده است و حدود ۲۴۳ اتاق و سوئیت را دارد. از امکانات ویژه هتل ۳ می توان به رستوران مجلل، سالن کنفرانس، کتابخانه ، خدمات پزشکی، استخر ، سونا، جکوزی ، زمین ورزشی، پارک کودک، فضای سبز بزرگ و زمین تنیس را شاره کرد. هتل ارم کیش هم در زمره ی بهترین هتل های کیش قرار دارد و امتیاز خوبی از مسافرها گرفته است.

چند هتل ۴ ستاره در کیش

هتل صدف کیش

از دیگر هتل های با کیفیت کیش هتل صدف است. هتل صدف همان طور که از نامش پیدا است به شکل صدف ساخته شده است و همواره نظر مسافرها به خود جذب کرده است. این هتل به رنگ سفید و به شکل صدف در جزیره خودنمایی می کنند. البته واحد های اقامتی این هتل محدود است و فقط ۵۵ واحد دارد که به سرعت در فصل های شلوغ سفری رزرو می شوند. این هتل در کنار مرکز خرید شارستان و مروارید قرار دارد. رستوران فرانسوی هتل زبانزد گردشگرها بوده است از مزیت های قابل توجه هتل صدف کیش این است که اقامت رایگان برای کودکان زیر ۵ سال را دارد و برای خانواده که درصدد کاهش هزینه ها هستند بسیار اهمیت دارد و به همین علت در زمره ی بهترین هتل های کیش قرار کرفته است.

آدرس هتل صدف: کیش، میدان امیرکبیر

چند هتل ۴ ستاره در کیش

چهار ستاره‌های دوست داشتنی کیش

هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم یک هتل چهار ستاره لوکس است و از هتل های کیش در استان هرمزگان محسوب می‌شود. این هتل ۵۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، پارکینگ رایگان، کنترل هوشمند (BMS)، خشکشویی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس یک و دو، مرکز تجاری و هایپر مارکت این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت تمایل مسیرها را پیاده طی کنید. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، صندوق امانات و یخچال هستند. هتل از فرودگاه کیش ۷ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۸ دقیقه پیاده، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۱۴ دقیقه پیاده و تا کشتی یونانی کیش ۱۶ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس هتل سورینت مریم: جزیره کیش، میدا امیرکبیر، روبروی شهربازی

چند هتل ۴ ستاره در کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش یکی از هتل‌های چهار ستاره جزیره زیبای کیش است که در ضلع شرقی و بخش سیاحتی جزیره قرار دارد. این هتل در نزدیکی میدان امیرکبیر است و تا خط ساحلی یک کیلومتر (چهار دقیقه با سواری و ۱۲ دقیقه پیاده) فاصله دارد. همچنین فاصله فرودگاه تا هتل هلیا ۵٫۳ کیلومتر (هفت دقیقه) و فاصله آن تا بیمارستان کیش ۵٫۱ کیلومتر (هشت دقیقه) است.

هتل هلیا فاصله کوتاهی تا مراکز خرید محبوب کیش دارد و اگر در سفر خود علاقه به خرید دارید، این هتل از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. مرکز تجاری کیش، ونوس، پانیذ و پردیس ۱ و ۲ از نزدیک‌ترین آن‌ها هستند و مرکز خرید زیتون نیز روبه‌روی این هتل قرار دارد. همچنین دسترسی به اسکله تفریحی، بولینگ مریم، کارتینگ کیش، تله کابین میکا مال و پلاژها به‌دلیل نزدیکی به هتل با پای پیاده به آسانی امکان‌پذیر است.

هتل هلیا ۶۲ اتاق دارد که شامل اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته و پنج‌تخته (سوییت یک خوابه) می‌شود. ابعاد تخت‌های یک نفره ۱۸۰ در ۹۰ سانتی متر در نظر گرفته شده است و تمامی اتاق‌ها قابلیت یک نفر اضافه را دارد. اتاق‌های این هتل امکاناتی از جمله تلوزیون LCD ، صندوق امانات، یخچال، سشوار، اینترنت، اسپیلت، میز آرایش، حمام، سیستم بیدار باش، دمپایی، حوله، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی را شامل می‌شوند. همه اتاق‌ها طراحی ساده، شیک، تمیزی دارند و تمام لوازم بهداشتی و شخصی با توجه به تعداد مسافران در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. ساعت تحویل اتاق‌ها دو بعدازظهر و ساعت تخلیه آن‌ها ۱۲ ظهر است.

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۴۵۰۴

آدرس:‌ هرمزگان، جزیره کیش، بلوار ساحل، روبه‌روی بازار زیتون، هتل هلیا کیش

چند هتل ۴ ستاره در کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید