هتل های چهار ستاره گزینه مطلوبی برای بسیاری از مسافران کیش است، پس با ما همراه باشید و درباره مناسب ترین هتل‌های چهار ستاره کیش بدانید.

مناسب ترین هتل‌های چهار ستاره کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره محبوب و پرطرفدار کیش در همه فصول سال حتی تابستان میزبان گردشگران زیادی است که به قصد خرید و تفریح راهی این منطقه می‌شوند. یکی از مزایای این جزیره، وجود هتل‌های متعددی است که به‌لحاظ تنوع و خدمات، دست گردشگران را برای انتخاب باز گذاشته‌اند. از میان بهترین هتل‌های کیش، برخی موفق شده‌اند از هر نظر رضایت مهمانان خود را به دست آورند و محبوبیت زیادی پیدا کنند. در ادامه به تعدادی از هتل های چهار ستاره مناسب در کیش می‌پردازیم.

کیش و هتل‌های چهار ستاره بی‌نظیر آن

هتل لیلیوم کیش

لیلیوم بهترین هتل ۴ ستاره کیش از نظر مسافران فعالیت خود را از فروردین سال ۱۳۹۸ آغاز و در بلوار رودکی واقع شده است. ساختمان نوساز و لوکس ۸ طبقه این هتل دارای ۱۵۴ اتاق و ۴۰۰ تخته است که می‌توانید برای رزرو اتاق دو تخته سه تخته، اتاق سه تخته VIP، اتاق ۴ تخته معمولی و VIP اقدام کنید.

مناسب ترین هتل‌های چهار ستاره کیش

از جمله مهم‌ترین مزایای هتل لیلیوم به‌عنوان بهترین هتل کیش از نظر مسافران می‌توان به دسترسی آسان به مراکز مهم خرید کیش از جمله سارینا ۲، پانیذ، پردیس ۱ و ۲ و دسترسی آسان به ساحل خلیج فارس اشاره کرد. از جمله امکانات ویژه هتل لیلیوم کیش می‌توان به رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، فروشگاه، چای‌خانه سنتی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی، مرکز خرید، کافی‌شاپ و صرافی اشاره کرد.

هتل پارمیدا

پارمیدا به عنوان بهترین هتل ۴ ستاره کیش از نظر مسافران فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ آغاز کرد. این هتل ۴ طبقه دارای ۸۱ اتاق و ۲۵۷ تخت است که می‌توانید برای رزرو اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار نفره اقدام کنید.

از جمله امکانات ویژه هتل پارمیدا کیش می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۴۰ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر برای مهمانان مقیم به صورت رایگان، صندوق امانات، کافی‌شاپ، فضای سبز، خدمات باربری، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات خانه‌داری، سونا و جکوزی، تاکسی سرویس و چای‌خانه سنتی اشاره کرد.

مناسب ترین هتل‌های چهار ستاره کیش

هتل فلامینگو کیش

فلامینگو به‌عنوان یکی ‌از بهترین هتل های کیش، در زمینی به مساحت ۲۴٫۰۰۰ مترمربع و در سال ۱۳۷۶ احداث شده است. فلامینگو هتلی ۴ ستاره با ساختمانی گرد است که در محوطه آن فضای سبز، آلاچیق و آب‌نما کار شده و ساختمان نیز در ۵ طبقه دارای اتاق‌های و سوئیت‌های مختلف است. این هتل ۲۰۰ اتاق‌ و سوئیت‌ دارد که دارای امکانات رفاهی کاملی هستند. از جمله امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جت اسکی

پیست دوچرخه‌سواری

قایق‌های کف شیشه‌ای

اسکله تفریحی

مناسب ترین هتل‌های چهار ستاره کیش

هتل‌های ۴ ستاره کیش، مناسب برای اقامت

هتل آریان

آریان به‌عنوان بهترین هتل کیش از نظر مسافران در میدان امیرکبیر واقع شده و فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است. این هتل ۳ طبقه دارای ۶۷ اتاق و ۲۲۰ خط است که می‌توانید برای رزرو اتاق دو تخته معمولی و لوکس، اتاق سه تخته معمولی و لوکس، اتاق چهار تخته، سوئیت چهار نفره و سوئیت پنج نفره اقدام کنید

از جمله امکانات ویژه هتل آریان کیش می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات خانه‌داری، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، سالن بیلیارد و خدمات تور اشاره کرد.

مناسب ترین هتل‌های چهار ستاره کیش

هتل آرامیس کیش

یکی از بهترین هتل های کیش آرامیس است. هتل آرامیس کیش مجموعه واحد اقامتی در چهار طبقه ساخته شده است و ۶۴ واحد اقامتی را دارد.هتل به خاطر نزدیکی به ساحل و چشم انداز رو به دریا از سوی مسافرها همواره انتخاب می شود. این مجموعه محیط آرام و فضای دلپذیر رو به دریا دارد.

اتاق های هتل دبل و توئین، سینگل، کینگ است که می توانید به دلخواه خود یکی را انتخاب کنید. هتل آرامیس کیش مانند دیگر هتل های چهار ستاره مجهز به روم سرویس، سفره خامه سنتی، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و خشک شویی است.

مناسب ترین هتل‌های چهار ستاره کیش

هتل صدف کیش

از دیگر هتل های با کیفیت کیش هتل صدف است. هتل صدف همان طور که از نامش پیدا است به شکل صدف ساخته شده است و همواره نظر مسافرها به خود جذب کرده است. این هتل به رنگ سفید و به شکل صدف در جزیره خودنمایی می کنند. البته واحد های اقامتی این هتل محدود است و فقط ۵۵ واحد دارد که به سرعت در فصل های شلوغ سفری رزرو می شوند. این هتل در کنار مرکز خرید شارستان و مروارید قرار دارد. رستوران فرانسوی هتل زبانزد گردشگرها بوده است از مزیت های قابل توجه هتل صدف کیش این است که اقامت رایگان برای کودکان زیر ۵ سال را دارد و برای خانواده که درصدد کاهش هزینه ها هستند بسیار اهمیت دارد و به همین علت در زمره ی بهترین هتل های کیش قرار کرفته است.

مناسب ترین هتل‌های چهار ستاره کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید