۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
کد خبر: 55412908

اقامت فارغ از مقصد سفر، از مهم‌ترین بخش‌های هر سفری است اگر شما هم می‌پرسید در کیش کجا اقامت کنیم با ما همراه باشید.

در کیش کجا اقامت کنیم؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: زمانی که جزیره زیبای کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنید، بی‌گمان اقامت در یکی از هتل های مدرن و منحصر به فرد کیش تجربه‌ای است که از آن غافل نخواهید شد. با توجه به هدف شما از سفر به کیش و سبک تفریحات مورد علاقه‌تان گزینه‌های متعددی پیش‌ روی شما خواهد بود. تنوع هتل های کیش از سبک معماری تا تفریحات متنوع موجود در هتل و دسترسی به مکان‌های تفریحی یا مراکز خرید جزیره باعث می‌شود انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید.

اقامتی خاص و متفاوت در کیش

هتل ویدا کیش

از دیگر هتل های پنج ستاره کیش که طبق استاندارد های هتل های پنج ستاره جهان ساخته شده است هتل ویدا کیش است. این هتل هم در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و از هتل های جدید کیش محسوب می شود. ساختمان هتل هم از لوکس ترین سازه های معماری معاصر کیش به حساب می آید که در ده طبقه ساخته شده است. تمام اتاق های هتل به امکانات رفاهی و بهداشتی مجهز هستند. اگر دوست دارید در محیط آرام و شیک استراحت کنید و چند روزی از غوغای کار و شهرهای شلوغ فاصله بگیرید می توانید هتل ویدا کیش را برای سفرتان انتخاب کنید.

در کیش کجا اقامت کنیم؟

هتل ویدا کیش به خاطر سالن های بزرگ کنفرانس و جلسات برای همایش های کاری از سوی ارگان ها انتخاب می شود و یکی از بهترین هتل های کیش برای جلسات ارگان ها و سازمان های ادرای به حساب می آید. در این هتل هم امکانات مجموعه آبی چون استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، فضای سبز و پارک کودک، رستوران، مرکز خرید تعبیه شده است. این هتل هم مجهز به خدمات و تشریفات ویژه است و ترنسفر رفت و برگشت به فرودگاه را دارد.

هتل آرامیس پلاس

هتل آرامیس پلاس در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و از جدیدترین هتل های جزیره به حساب می آید. این هتل هم با امکانات ویژه و منحصر به فرد خود توانست گردشگرهای زیادی را به خود جذب کند تا آنجا که امروزه از بهترین هتل های کیش محسوب می شود. این هتل در ۱۴ طبقه ساخته شده و حدود ۱۷۱ واحد اقامتی را دارد. هتل آرامیس پلاس فاصله کمی با دریا را دارد و طبقات بالای این هتل هم چشم انداز خوبی به روی دریا دارند. از دیگر ویژگی های این هتل این است که فاصله کمی با دو مرکز خرید بزرگ کیش به پردیس دو کیش مال را دارد و برای مسافرهای اهل خرید گزینه مناسبی است.

نزدیک ترین مجموعه تاریخی به این هتل کاخ پهلوی است که می توانید از آن بازدید کنید. این هتل دارای اتاق های دو تخته و سه تخته دبل وتوئین و یک تخته کینگ است. از دیگر امکانات این هتل ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه ، استخر ، سونا، جکوزی و سالن کنفرانس است.

در کیش کجا اقامت کنیم؟

اقامت در هتل‌های با سابقه و بین‌المللی

هتل شایان کیش

از قدیمی ترین هتل های کیش می توان هتل شایان را نام برد. هتل شایان ۵۰ سال پیش ساخته شده است و از اولین هتل های مدرن جزیره بوده است. به واسطه قدمت طولانی و خدمات با کیفیت به مسافرها این هتل هم در زمره ی بهترین هتل های کیش قرار گرفته است. هتل شایان دارای ساحل اختصاصی است و نیمی از اتاق های هتل رو به دریا هستند. برای آن دسته از مسافرانی که دوست دارند منظره دریا تماشا کنند و در ساحل قدم بزنند هتل شایان کیش یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت محسوب می شود. بزرگ ترین اسکله تفریحی کیش در نزدیکی این هتل قرار دارد و با فاصله کمی می توانید از امکانات تفریحی اسکله بهره مند شوید.

هتل شایان نزدیک مسیر پیست دوچرخه سواری کیش هم هست و برای علاقه مندان به ورزش دوچرخه یک مزیت مهم محسوب می شود. این هتل مجهزبه سالن بیلیارد، استخر روباز، چای خانه سنتی، ترانسفر فرودگاهی ، اجاره اتومبیل است. یکی از مزیت های این هتل این است که برای کودکان زیر ۵ سال اقامت رایگان دارد و این ویژگی برای بسیاری از مسافرها که درصدد کاهش هزینه ها هستند گزینه مناسبی به شمار می آید.

در کیش کجا اقامت کنیم؟

هتل بین المللی ایران

هتل بین المللی پنج ستاره ایران، واقع در قلب جزیره زیبای کیش و در دو برج مجزا در سال ۱۳۹۳ بنا گردیده است. هتل دارای ۱۲۸ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب بوده که ضلع شمالی آن مشرف به دریا و ضلع جنوبی رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره می‌باشد. دسترسی مناسب مجموعه به ساحل و مراکز خرید جزیره از جمله بازار مروارید و همچنین کارتینگ کیش از مزایای این مجموعه می‌باشد. هتل ایران با معماری مدرن و امکانات عالی با کادری مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان گرامی می‌باشد

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار خلیج فارس

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش واقع در زیباترین و بهترین منطقه اقلیمی کشور، جزیره کیش در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید. ساختمان هتل در ۱۳ طبقه بنا و دارای ۳۴۲ باب اتاق و سویئت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و لذت بردن از تماشای زیبایی‌های دریای نیلگون خلیج فارس گردیده و همچنین نزدیک به مراکز خرید از جمله مرکز خرید مریم و ونوس می‌باشد.

در کیش کجا اقامت کنیم؟

هتل کیش مفتخر است با پذیرایی به سبک ایرانی و ارائه خدمات در سطح بین الملل، نظر میهمانان گرامی خود را جلب نموده و آرزوی اقامتی آرام و به یادماندنی را برای مسافران دارد. لازم به ذکر است اتاق های یک تخته هتل فاقد پنجره بوده و اتاق های رو به دریا تنها دارای چشم انداز دریا می‌باشند.

آدرس: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید