سفر کردن به کیش رضایت بخش خواهد بود در صورتیکه در بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش اقامت داشته باشیم.

بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: یکی از مهمترین تصمیماتی که در هنگام برنامه ریزی سفر به کیش بعد از انتخاب بهترین فصل سفر به کیش باید انجام دهید، انتخاب محل اقامت و هتل است. به نظر می‌رسد که هیچ‌ نظر یکسان و مشترکی درباره بهترین هتل در کیش وجود نداشته باشد. چرا که هرکس بر اساس سلیقه و اولویت‌های خود هتلی را انتخاب می‌کند و تجربه‌های متفاوتی را در آن خواهد داشت. با این حال یکی از بهترین راهنماهای انتخاب بهترین هتل در کیش، تعداد ستاره‌های آن است. در تمام دنیا، هتل‌ها بر اساس خدمات و امکاناتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهند از یک تا ۵ ستاره رتبه‌بندی می‌شوند.

هتل های برتر و ۵ ستاره در کیش

هتل ترنج کیش

یکی از بهترین هتل های کیش، هتل ۵ ستاره ترنج است. این هتل در دو فاز روی آب و ساحلی بنا شده که در ساخت آن تمامی استانداردهای جهانی جهت کاهش آسیب به محیط زیست را رعایت کرده‌اند. فاز ساحلی متشکل از ساختمانی چند طبقه است و اتاق‌های روی آب آن نیز از بالا همانند یک بته جقه به نظر می‌رسند. جالب است بدانید که این هتل یکی از جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود.

بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش

با اقامت در هتل ترنج می‌توانید تجربه دلنشینی در انواع واحدهای اقامتی دو تخته، سوئیت‌های رویال و امپریال داشته باشید. اتاق‌های این هتل با عناوینی همچون رو به دریا و رو به غروب طبقه بندی می‌شوند. در کف برخی اتاق‌ها محفظه کوچک شیشه‌ای تعیبه شده است تا بتوانید دریا را در ابعادی کوچک در اتاق و در زیر پای خود داشته باشید. اتاق‌های هتل ترنج امکاناتی مناسب دارد و با استاندارهای یک هتل پنج ستاره برابری می‌کند.

آدرس هتل ترنج: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، هتل دریایی ترنج

هتل داریوش کیش

اگر به تاریخ ایران باستان علاقه دارید حتما از اقامت در هتل زیبای داریوش شگفت زده خواهید شد. این هتل با الهام از معماری تخت جمشید ساخته شده و اقامت در آن به مهمانان حس سفر به گذشته را القا می‌کند. به طور مثال در ورودی هتل تا رسیدن به ساختمان اصلی ستون‌هایی به مثابه تخت جمشید قرار دارند که به خوبی تختگاه با شکوه تخت جمشید را به مسافران یادآور می‌شود. برخی از اتاق‌های هتل پنج ستاره داریوش دارای منظره زیبایی از دریا هستند و باقی آنها چشم‌انداز خوبی به باغ زیبای هتل دارند.

بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش

در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های دو تخته، واحدهای اقامتی کانابا در محوطه هتل، سوئیت‌های لوکس رو به دریا و رو به باغ را بسته به سلیقه خود رزرو نمایید. از امکانات این مجموعه می‌توان به انواع کافی‌شاپ و رستوران، چای‌ساز، سشوار، لوازم بهداشتی، دریاچه اختصاصی، باشگاه، اتاق گیم، آتلیه و فروشگاه اشاره کرد.

آدرس هتل داریوش: جزیره کیش، میدان داریوش

تبلور بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش

هتل مارینا پارک

این هتل ۵ ستاره با داشتن بیش از ۷۵۰ متر نوار ساحلی به عنوان بهترین هتل‌ کیش با ساحل اختصاصی شناخته می‌شود. اگر تمایل دارید در هتل خود از انواع بازی‌های دریای بهره ببرید و نیازی به بیرون رفتن از هتل نداشته باشید، هتل مارینای کیش انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. در این هتل می‌توانید بسته به تعداد نفرات یا سلیقه خود انواع اتاق‌های دو تخته دبل و تویین، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های ویژه، سوئیت‌های رویال را رزرو کنید.

شما می‌توانید در ساحل مرجانی این هتل به غواصی، جت اسکی و قایق سواری بپردازید یا در باغ سرسبز آن قدم بزنید. این هتل دارای امکاناتی چون کافی‌شاپ و رستوران، اینترنت رایگان، چای‌ساز، سشوار، لوازم بهداشتی، استخر و سونا است که لذت اقامت شما در هتل مارینا را دو چندان می‌کند.

آدرس هتل مارینا پارک کیش: بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو

بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی دیگر از بهترین هتل های کیش است. سازه معماری این هتل در معماری معاصر پیشرفته و قابل تحسین است که ساختمان آن به صورت هرمی ساخته شده است و نمای آن از دور قابل توجه گردشگر ها بوده است. در داخل هتل از رنگ آرام آبی و سفید استفاده شده است که به مسافرها احساس آرامش می دهد. کافی شاپ و رستوران هتل میراژ کیش یکی از بهترین رستوران ها و کافی شاپ های جزیره محسوب می شود. بخشی از واحد های اقامتی این هتل رو به دریا هستند که گران ترین واحدهای مجموعه هم به شمار می روند.

این هتل بزرگ پنج ستاره کیش هم دارای اتاق های دبل، توئین، فولبرد است. واحد های اقامتی کابانا گران ترین و معروف ترین اتاق های هتل میراژ کیش هستند. در تمامی اتاق ها خدمات بهداشتی و رفاهی موجود است و از آراسته ترین و تمیزترین هتل های ایران هم محسوب می شود. از مهم ترین امکانات هتل میراژ کیش استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، فضای سبز اختصاصی و سالن کنفرانس است. هتل میراژ کیش دسترسی آسانی به ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس را دارد.

بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش

هتل پارمیس کیش

از بهترین هتل های کیش می توان هتل پارمیس کیش را نام برد. این هتل هم در ساحل بزرگ مرجان واقع شده است. هتل پارمیس هم با طراحی معماری منحصر به فردی ساخته شده است و در نمای آن از رنگ سفید و آبی استفاده کرده اند. این مجموعه بزرگ دارای هفت طبقه ساختمان است و حدود ۱۶۸ اتاق و سوئیت مجلل را دارد. هتل پارمیس ساحل اختصاصی ندارد و با دریا فاصله دارد و اگر هتلی با چشم انداز دریا میخواهید دیگر هتل های پنج ستاره کیش را باید انتخاب کنید. از خدمات و امکانات ویژه هتل پارمیس میتوان به رستوران بزرگ و زیبا هتل، سالن کنفرانس و اجتماعات، پارکینگ، مرکز خرید، تاکسی سرویس، کافی شاپ مجلل بزرگ اشاره کرد. این هتل به مرکز خرید مروارید و پردیس کیش هم نزدیک است و اگر اهل خرید و بازدید مراکز خرید هستید هتل پارمیس انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید