اگر در سفر کیش خود دغدغه دارید بدانید رستوران‌های درجه یک کیش کجاست، ما را همراهی کنید و پاسخ مشخص بگیرید.

رستوران‌های درجه یک کیش کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: شهرهای توریستی علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری باید از رستوران‌های خوبی هم برخوردار باشند. جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری پرطرفدار ایران بوده و سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از سراسر ایران و جهان از این جزیره رویایی دیدن می‌کنند. همانطور که می‌دانید، یافتن رستوران‌های مناسب که دارای غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم باشند، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است. در ادامه به تعدادی از رستوران‌های درجه یک در کیش می‌پردازیم.

رستوران‌های ممتاز کیش

رستوران دارچین

رستوران دارچین را می‌توان به دلیل داشتن غذاهای متنوع و باکیفیت در زمره بهترین رستوران های کیش به حساب آورد. این رستوران دارای فضایی آرام و دنج بوده و طرفداران زیادی دارد.

انواع مختلفی از غذاها اعم از کباب، ماهی شیر، ته‌چین، لوبیا پلو، عدس پلو و سایر موارد در این رستوران طبخ می‌شوند، اما استیک آن شهرت خاصی دارد. رستوران دارچین دارای پارکینگ اختصاصی بوده و قیمت غذاهای آن هم مناسب است. بد نیست بدانید که این رستوران منوی صبحانه را هم شامل شده و پرسنل آن بسیار خوش‌برخورد هستند. دارچین از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پذیرایی از مشتریان خود است.

آدرس رستوران دارچین: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

شماره تلفن رستوران دارچین: ۴۴۴۲۰۳۵۷-۰۷۶

رستوران‌های درجه یک کیش کجاست؟

سرزمین غذای کیش

با گذر از بازار بین المللی مرجان قطعا سرزمین غذای کیش نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این رستوران که به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش نیز شناخته می شود، برای هر ذائقه و سلیقه و حتی ملیتی غذای خاصی دارد میتواند درست همان چیزی باشد که برای یک شکم گردی حسابی در کیش به آن نیاز دارید. ارائه

غذاهایی در سبک ایرانی، ایتالیایی و آمریکایی از جمله سبک های غذایی است که در غرفه های جداگانه ای در این رستوران به مشتریان ارائه می شود و شما میتوانید بسته به سبک غذایی که دوست دارید سفارش خود را ثبت کنید. در بخشی از این رستوران که به کافه لیالی معروف است، این امکان برای شما وجود دارد که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد از انواع نوشیدنی ها و چای و قلیان ارائه شده در این کافه بهره مند شوید.

آدرس سرزمین غذای کیش: کیش، خیابان جهان، بازار بین المللی مرجان

شماره تماس سرزمین غذای کیش: ۰۷۶۴۴۴۶۶۳۳۳

رستوران‌های درجه یک کیش کجاست؟

رستوران شاندیز صفدری

یکی از شناخته‌ شده‌ترین رستوران‌های کیش که به دلیل داشتن غذاهای خوشمزه و باکیفیت از محبوبیت خاصی برخوردار است، رستوران شاندیز صفدری نام دارد. فضای این رستوران بسیار بزرگ بوده و ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر را به طور همزمان دارد.

سقف رستوران شاندیز صفدری بسیار بلند بوده و اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی‌های مهمی است که صرف غذا را برای مشتریان دلچسب‌تر خواهد کرد. شاندیز صفدری از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار است و انواع مختلف غذاها اعم از دریایی و کبابی در آن طبخ می‌شود. اگر به فکر برگزاری یک جشن تولد یا مهمانی در جزیره زیبای کیش هستید، رستوران شاندیز صفدری بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

بد نیست بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است و علاوه بر آن نکته مثبتی که دارد وای فای و ترانسفر رایگان آن است. رستوران شاندیز صفدری از ساعت ۱۲ ظهر الی ۳ عصر و ۸ غروب الی ۱۲:۳۰ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

آدرس رستوران شاندیز صفدری: جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبروی برج‌های دوقلو

شماره تلفن رستوران شاندیز صفدری: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

رستوران‌های درجه یک کیش کجاست؟

رستوران‌های درجه یک و متفاوت کیش

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است که فضای باز و آرامی را برای مسافران ایجاد کرده است. در این رستوران غذاها کیفیت بسیار خوبی دارند و می‌توانید انواع سلیقه‌ها را راضی کنند.

این رستوران یک چای‌خانه برای میل کردن چایی در اختیار افراد قرار داده است که می‌توانید از محیط این رستوران و موسیقی زنده بهره ببرید. در این رستوران امکان رزرو و ارسال رایگان غذا هم وجود دارد؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید از محیط رستوران استفاده کنید اما قصد دارید غذای باکیفیت و خوش‌طعم میل کنید، می‌توانید از خدمات ارسال رایگان این رستوران استفاده کنید.

آدرس رستوران پایاب کیش: میدان المپیک

رستوران‌های درجه یک کیش کجاست؟

رستوران خانه اسپاگتی کیش

اگر از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به غذاهای سنتی و کبابی ندارید، می‌توانید خانه اسپاگتی کیش را امتحان کنید.

این رستوران یکی از بهترین رستوران های کیش است که غذاهای ایتالیایی، استیک، لازانیا و… سرو می‌کند و می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. قیمت غذاهای این رستوران بر خلاف سایر بهترین رستوران های کیش مناسب است و همچنین می‌توانید غذای خود را در هتل یا محل سکونت خود تحویل بگیرید.

رستوران خانه اسپاگتی کیش: هتل پارمیس، طبقه زیرین

رستوران کابان

یکی از نکاتی که تقریبا در تمامی رستوران هایی که در زمره بهترین رستوران های کیش قرار میگیرند ثابت است پخش موسیقی زنده در این رستوران هاست، رستوران کابان نیز از جمله رستوران هایی است که این امکان را برای مسافرینی که برای میل کردن غذا به این رستوران می روند در نظر گرفته است. در این رستوران شما میتوانید انواع غذاهای آمریکایی، ایتالیایی و بار سرد و گرم را امتحان کنید.

آدرس رستوران کابان: کیش، شهرک صدف، طبقه فوقانی ساختمان بساک، کافه رستوران کابان

شماره تلفن رستوران کابان: ۰۷۶۴۴۴۵۴۵۰۳

رستوران‌های درجه یک کیش کجاست؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید