خوردن غذا در آرامش آن هم در سفر بسیار مهم است از این رو با ما همراه باشید و درباره محبوب‌ترین رستوران‌های کیش بیشتر بدانید.

محبوب‌ترین رستوران‌های کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: در کنار بازارگردی و گشت و گذار در میان مراکز خرید مختلف کیش که از جمله محبوب ترین تفریحات گردشگران در سفر به این جزیره می باشد، اما در جزیره کیش، صدها رستوران و کافی شاپ وجود دارد که در نقاط مختلف جزیره واقع شده و هر کدام از این رستوران ها به لطف ارائه غذاهای جذاب و لذیذ ارزان قیمت یا گران قیمت در محیط هایی بعضاً لوکس و شیک به همراه چشم انداز زیبا از دریا، در میان گردشگران محبوبیت های خاص خود را دارند.

رستوران های محبوب در کیش با فضای خاص

رستوران رویال استار کیش

یکی از رستوران های تازه تاسیس در جزیره کیش، رستوران رویال استار است. این رستورانه برخلاف اکثر رستوران های جزیره، محیطی متفاوت و خاص دارد و به لطف استفاده از ترکیب رنگ های دلنشین، به خوبی در میان گردشگران محبوب شده اما درکنار محیط زیبا و دوست داشتنی، رستوران رویال استار غذاهای بسیار باکیفیتی را هم سرو می کند که شامل انواع غذاهای ایرانی، غذاهای محلی و دریایی هستند. از نظر گردشگران، غذاهای دریایی رستوران رویال استار کیش در میان بهترین رستوران های جزیره، حرفی برای گفتن دارد.

محبوب‌ترین رستوران‌های کیش

لازم به ذکر است رستوران رویال استار کیش نه تنها در میان گردشگران، بلکه در میان اهالی جزیره کیش هم طرفداران بسیاری دارد. آدرس رستوران رویال استار کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، شهرک صدف، خیابان خراسان، مجتمع خدماتی بساک، طبقه سوم

رستوران کوه نور کیش

در میان رستوران های کیش اگر به دنبال رستورانی خاص و متفاوت هستید که دکوراسیونی بسیار جذاب و دیدنی دارد، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران کوه نور بیاندازید. این رستوران در میدان امیرکبیر کیش قرار دارد و گردشگران همواره دسترسی مطلوبی به رستوران دارند. رستوران کوه نور کیش غذاهای باکیفیتی را سرو می کند و این گزینه های موجود در منوی رستوران هم از قیمت های قابل توجهی برخوردار هستند اما گردشگران به لطف سرویس دهی مطلوب و کیفیت بالای غذاها، از قیمت پرداخت شده راضی بودند. رستوران کوه نور کیش همانطور که از نامش معلوم است، محیطی شبیه به کوه دارد اما جالب است بدانید این رستوران در داخل غاری قرار دارد که به خوبی تزئین شده است.

محبوب‌ترین رستوران‌های کیش

رستوران کوه نور فضای بزرگی داشته و ظرفیت بالای هم دارد. این رستوران دارای پارکینگ هم می باشد اما در برخی از ایام سال که گردشگران بسیاری راهی کیش میشوند، بسیار شلوغ خواهد شد. آدرس رستوران کوه نور کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، جنب هتل صدف

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا یکی از بهترین رستوران های کیش برای افرادی است که به دنبال انواع غذاهای کبابی هستند اما درکنار غذاهای کبابی، انواع غذاهای محلی و دریایی هم در رستوران میرمهنا سرو می شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باعث شده این رستوران همواره جزء شلوغ ترین رستوران های جزیره به شمار رود. رستوران میرمهنا در خیابان پروین اعتصامی جزیره قرار دارد و در روزهای شلوغ سال، ازدحام جمعیت به خوبی در نزدیکی رستوران مشاهده می شود. شلوغی و محبوبیت بالای رستوران میرمهنا کیش باعث شده گردشگرانی که میخواهند در سفری که به این جزیره دارند، انواع غذاهای لذیذ کبابی، محلی و دریایی این رستوران را میل کنند، از چند روز قبل از تاریخ مراجعه، نسبت به رزرو میر در رستوران اقدام کنند.

محبوب‌ترین رستوران‌های کیش

آدرس رستوران میرمهنا کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان پروین اعتصامی، مقابل هتل آبادگران

رستوران‌های محبوب کیش با چشم‌انداز جالب

رستوران توتی فروتی کیش

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از غذا خوردن در یک رستوران ساحلی لذت می‌برید، رستوران توتی فروتی که تقریبا بهترین رستوران کیش است می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

در این رستوران غذاهای فرنگی سرو می‌شود و وجود یک کافی‌شاپ مجهز با دکوراسیون بسیار زیبا جذابیت آن را چند برابر می‌کند!

این رستوران از سال ۸۴ فعالیت خود را در اسکله تفریحی کیش آغاز کرده است و در حال حاضر جزو یکی از بهترین رستوران های کیش است. پشت‌بام این رستوران فضای کاملا چوبی و رو به دریا دارد که می‌توانید از این محیط برای خوردن غذا و لذت بردن از منظره دریای بسیار زیبای خلیج فارس استفاده کنید.

آدرس رستوران توتی فروتی کیش: انتهای بلوار دری، جنب اسکله تفریحی جدید

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است که فضای باز و آرامی را برای مسافران ایجاد کرده است. در این رستوران غذاها کیفیت بسیار خوبی دارند و می‌توانید انواع سلیقه‌ها را راضی کنند.

محبوب‌ترین رستوران‌های کیش

این رستوران یک چای‌خانه برای میل کردن چایی در اختیار افراد قرار داده است که می‌توانید از محیط این رستوران و موسیقی زنده بهره ببرید. در این رستوران امکان رزرو و ارسال رایگان غذا هم وجود دارد؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید از محیط رستوران استفاده کنید اما قصد دارید غذای باکیفیت و خوش‌طعم میل کنید، می‌توانید از خدمات ارسال رایگان این رستوران استفاده کنید. آدرس رستوران پایاب کیش: میدان المپیک

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است؛ علت نام‌گذاری آن چیست؟ معماری ساخت این رستوران دقیقا شکل یک نهنگ به رنگ سفید است. این رستوران منوی غذاهای بسیار کاملی دارد که در آن، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. این رستوران در کنار دریا واقع شده است و منظره بسیار جذابی را برای خوردن غذا به وجود آورده است. غذاهای این رستوران معمولا گران‌تر از سایر رستوران‌ها است اما کیفیت بسیار عالی غذا و منظره جذاب آن، احتمالا ارزش هزینه کردن دارد. آدرس رستوران نهنگ سفید کیش: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

محبوب‌ترین رستوران‌های کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی مرادی پور IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 1
    خخخ چرا الکی اسم رستوران های رو که بابتش پول گرفتی تعریف میکنی مهم ترین رستوران های کیش رستوران پدیده هست که تو خاورمیانه تکه و بزرگ ترین رستوران خاورمیانه هست با تمامی غذاهای خارجی ایرانی عربی .بعدیش هم رستوران فود لند هست لطفا اطلاعات نداری الکی حرف نزن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید