کیش یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای سفر و تفریح به شمار می‌رود، با ما همراه باشید و از پرطرفدارترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری کیش بدانید.

پرطرفدارترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره کیش در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس، از محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری ایران محسوب می‌شود که انواع جاذبه‌های طبیعی و توریستی را در خود جای داده است و سالانه از نزدیک به دو میلیون گردشگر پذیرایی می‌کند. تجربه بازدید از جاهای دیدنی کیش و همچنین تجربه تفریحات غیرآبی و آبی را در این جزیره نباید از دست داد.

گشت سافاری کیش، گشتی متفاوت و پرطرفدار

در بخش هایی از جزیره کیش به خصوص در غرب کیش، مناطق کویری با شیب های مختلف وجود دارند و این موضوع باعث شده آفرود سواران و علاقه مندان به سافاری، همواره کیش را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند. در گشت سافاری، گردشگران یا می توانند تورهای ارائه شده را خریداری کرده و بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند، یا با اجاره ساعتی خودروهای شاسی بلند و موتورهای چهار چرخ، اوج لذت و هیجان را با سافاری کیش تجربه کنند.

گشت سافاری از هیجان انگیزترین تفریحات غیرآبی کیش است که گردشگران زیادی برای تجربه هیجان و سرعت به سراغ آن می روند. در مجموعه های سافاری خودورهای لندکروز و انواع ماشین های شاسی بلند وجود دارند و گردشگران با سوار شدن در این ماشین ها می توانند به گشت و گذار با سرعت و هیجان در میان کویر بپردازند.

پرطرفدارترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری کیش

یکی از بهترین مجموعه های گشت سافاری کیش مجموعه پارس سافاری می باشد که مساحت آن ۵۰ هکتار بوده و در آن امکانات تفریحی متنوعی همچون موتورسواری، پینت بال، شترسواری، بانجی جامپینگ و کارتینگ وجود دارند. گشت سافاری کیش دارای قیمت بالایی نسبت به دیگر تفریحات غیرآبی کیش بوده و گردشگرانی که می خواهند هیجان را در جنوب کشور و مناطق کویری به اوج برسانند به سراغ آن می روند.

شماره تماس مجموعه پارس سافاری کیش: همه روزه از ساعت ۱۶ بعد از ظهر تا ۲۱ شب

آدرس مجموعه پارس گشت سافاری کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز ۳

بالون سواری در کیش، یک جاذبه تفریحی خاص

در بخشی از ساحل کیش، بالن های مختلفی وجود دارند و گردشگران می توانند با پرداخت هزینه اجاره ساعتی آن ها، بر فراز جزیره رفته و دقایقی از چشم انداز زیبای جزیره و دریای خلیج فارس نهایت لذت را ببرند. برخلاف تفریحاتی همچون چتر سواری و غیره که اوج هیجان و ترس در ارتفاع را ارائه می دهند، گردشگران با بالون سواری وارد دقایقی سکوت شده و تنها صدای باد و پرندگان را می شنوند.

پرطرفدارترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری کیش

بالون سواری از معدود تفریحاتی است که می توانید هیجان و آرامش را توأم با یکدیگر تجربه کنید. اگر در میان تفریحات کیش، بالون سواری را انتخاب کرده اید، برای دسترسی به آن بایستی سمت اسکله عرب ها بروید. بالون سواری جزء تفریحات جدید در این جزیره به شمار می رود که بسیاری از گردشگران را ترغیب می کند تا برای لذت بردن از این تفریح به سراغ آن بروند.

از بهرتین زمان ها برای بالون سواری فصل های بهار و زمستان می باشد که بادهای ملایم در حال وزش هستند و ظرایط آب و هوا نسبتا پایدار می باشد. با بالون سواری بر فراز جزیره کیش می توانید پروازی کوتاه و خاطره انگیز را در این جزیره تجربه کنید و جاهای دیدنی کیش را از بالا نظاره گر باشید. هنگام بالون سواری مناظر اطراف شما به قدری زیبا و خارق العاده هستند که ترس از ارتفاع و هیجان را فراموش می کنید و تنها از آرامش آن بهره می برید.

پرطرفدارترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری کیش

با توجه به آن که بالون سواری جزء جدیدترین تفریحات غیرآبی کیش به شمار می رود، باید انتظار آن را داشت که هزینه استفاده از آن نسبت به دیگر تفریحات کیش بالاتر باشد. مسیر بالون سواری در جزیره کیش از اسکله عرب ها تا نزدیک محدوده کشتی یونانی می باشد. ساعت کاری مجموعه بالون سواری کیش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر می باشد و می توانید در این بازه زمانی به مجموعه مراجعه نمایید. مدت زمان پرواز ۶۰ دقیقه می باشد.

اوشن پارک، از پرطرفدارترین جاذبه های تفریحی و گردشگری

پارک آبی اوشن یا اوشن پارک وسعتی در حدود ۵٫۵ هکتار دارد که ساخت آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید. در این پارک آبی، به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات بازی آبی روز دنیا استفاده شده است و ساخت آن توسط شرکت کانادایی «WhiteWater West» انجام شده که یکی از معتبرترین تامین‌کننده‌های تجهیزات پارک آبی در دنیا است. طراحی پارک آبی اوشن تحت نظارت یکی از مدیران هنری و طراحان معماری شرکت دیزنی به نام «احمد جعفری» انجام شده است.

پرطرفدارترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری کیش

فضای مهیج و زیبای این پارک آبی را نیز براساس داستان راز قلعه خورشید طراحی کرده‌اند؛ داستانی در رابطه با حمله گروهی از دزدان دریایی به یک جزیره که سه برادر سعی در پس‌گرفتن آن دارند.

پارک آبی اوشن امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی را در خود جای داده است. ویژگی‌های این پارک باعث شده تا در چند سال اخیر، به یکی از مراکز تفریحی منحصربه‌فرد در منطقه خاورمیانه تبدیل شود و توجه اکثر مردم، به‌ویژه گردشگران را به خود جلب کند. در این پارک آبی می‌توانید به انواع تفریحات آبی بپردازید، شنا کنید، نوشیدنی‌های خنک میل کنید و حمام آفتاب یا ماساژ بگیرید. پارک آبی اوشن روزانه ظرفیت پذیرش ۳,۳۰۰ نفر را دارد و برای استفاده خانم‌ها و آقایان در تمامی سنین طراحی شده است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید