کیش دیدنی و گشتنی بسیار دارد، از این رو با ما همراه باشید تا درباره مهم‌ترین جاهای تفریحی در کیش بیشتر بدانیم.

مهم‌ترین جاهای تفریحی در کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره علاوه بر داشتن جاذبه های تفریحی آبی و غیرآبی هیجان انگیز، دارای جاذبه هایی آرامش بخش می باشد؛ لذا گردشگران زیادی هستند که دنبال آرامش بوده و جزیره کیش را برای سفر خود انتخاب می کنند. در نتیجه جزیره کیش را می توان مقصدی هیجان انگیز برای افراد طالب هیجان و مقصدی آرامش بخش برای افراد طالب آرامش می باشد. در جزیره کیش شما هم با تفریحات آبی کیش و هم با تفریحاتی مانند سافاری و بانجی جامپینگ روبرو هستید که می توانند برای دقایقی شما را از دغدغه های همیشگی جدا کرده و لحظاتی شاد و مفرح را برایتان رقم بزنند.

جاهایی با ارائه تفریحات آبی در کیش

اوشن پارک

پارک آبی اوشن یا اوشن پارک وسعتی در حدود ۵٫۵ هکتار دارد که ساخت آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید. در این پارک آبی، به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات بازی آبی روز دنیا استفاده شده است و ساخت آن توسط شرکت کانادایی «WhiteWater West» انجام شده که یکی از معتبرترین تامین‌کننده‌های تجهیزات پارک آبی در دنیا است.

مهم‌ترین جاهای تفریحی در کیش

طراحی پارک آبی اوشن تحت نظارت یکی از مدیران هنری و طراحان معماری شرکت دیزنی به نام «احمد جعفری» انجام شده است. فضای مهیج و زیبای این پارک آبی را نیز براساس داستان راز قلعه خورشید طراحی کرده‌اند؛ داستانی در رابطه با حمله گروهی از دزدان دریایی به یک جزیره که سه برادر سعی در پس‌گرفتن آن دارند.

پارک آبی اوشن امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی را در خود جای داده است. ویژگی‌های این پارک باعث شده تا در چند سال اخیر، به یکی از مراکز تفریحی منحصربه‌فرد در منطقه خاورمیانه تبدیل شود و توجه اکثر مردم، به‌ویژه گردشگران را به خود جلب کند. در این پارک آبی می‌توانید به انواع تفریحات آبی بپردازید، شنا کنید، نوشیدنی‌های خنک میل کنید و حمام آفتاب یا ماساژ بگیرید. پارک آبی اوشن روزانه ظرفیت پذیرش ۳,۳۰۰ نفر را دارد و برای استفاده خانم‌ها و آقایان در تمامی سنین طراحی شده است.

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان لوکس، جاده جهان

پارک کیبل اسکی آکواکوم

پارک کیبل اسکی آکواکوم از هیجان‌انگیزترین جاهای دیدنی کیش است و بزرگ‌ترین پارک مختص کیبل‌ اسکی (اسکی کابلی روی آب) در جهان و نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه به ‌شمار می‌رود.

مهم‌ترین جاهای تفریحی در کیش

از امکانات این مجموعه می‌توان به رختکن، دوش، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. این ورزش مفرح از هر نظر ایمنی لازم برای تمامی سنین (۳ ساله تا ۹۳ ساله) را دارد.

دو مکان مهم برای تفریحات غیرآبی

پارس سافاری کیش

پارس سافاری کیش یکی از گزینه‌های جالب گردشگری و جاهای دیدنی کیش است. علاقه‌مندان به تفریح و سرگرمی‌های سافاری در تمام رده‌های سنی می‌توانند انواع تفریحات سافاری را در این مجموعه ورزشی و تفریحی تجربه کنند. پیست آفرود پارس سافاری محیط مناسبی برای تجربه رانندگی با خودروهای دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل و موتورسواری با موتورهای ATV، تریل و کراس است. کارتینگ، شترسواری، بانجی شوتینگ، ترامپولین و پینت بال نیز از دیگر تفریحات حاضر در این مجموعه هستند. همچنین کافی‌شاپ، خانه‌ی کودک و سفره‌خانه سنتی در این مجموعه وجود دارد.

تله کابین میکا مال کیش

تله کابین میکا مال یکی از جدیدترین جاذبه‌های گردشگری جزیره زیبای کیش و از جذاب‌ترین تفریحات آن است. این تله کابین بخشی از مرکز تجاری تفریحی میکامال به شمار می‌رود و نزدیک اسکله بزرگ کیش قرار گفته است. مجموعه بزرگ میکامال کیش با امکانات عالی خود می‌تواند به‌تنهایی یک روز خوب را برای گردشگران رقم بزند.

مهم‌ترین جاهای تفریحی در کیش

امکان تجربه هم‌زمان خرید عالی و به‌صرفه، تفریح و بازی، مجموعه میکامال کیش را محبوب کرده‌ است. تا چندی پیش تفریح در سالن پاتیناژ و جنگل‌های بارانی، در جزیره کیش دست نیافتنی بود؛ اما میکامال این امکانات را گردهم آورده است. شهربازی، دیجیتال گلف، بولینگ، آکواریوم، تونل باد، مجتمع سینمایی، باشگاه ورزشی، سالن اسپا و زیبایی، همه و همه سبب شده‌اند تا افراد با هر سلیقه‌ای از حضور در این مجتمع لذت ببرند.

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین شهربازی‌ها در کشور به شمار می‌آید که علاوه‌ بر وسایل بازی، سرویس‌های خدماتی و بهداشتی، فودکورت، کافی شاپ، رستوران و فضای سبز برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته است. این شهربازی انواع دستگاه‌های تفریحی مدرن ساخت ایران و خارج را در خود جای داده است و هر ساله امکانات تفریحی خارق‌العاده‌ای را اضافه می‌کند. بازی‌های شهربازی هایلند کیش به دو بخش فضای باز و فضای سرپوشیده تقسیم می‌شوند.

مهم‌ترین جاهای تفریحی در کیش

در کنار فضای باز، فضای سرپوشیده بازی‌های مهیجی از جمله اتاق فرار، تالار ارواح سرگردان، سینما هفت‌بعدی، شبیه‌ساز تیراندازی، پلی استیشن، سینما گیم، ترامپولین برای تمام سنین، اتاقک لیزر، خلبانی در هواپیمای جنگنده شبیه‌ساز و غیره را در خود جای داده است. همچنین انواع بازی‌های رایانه‌ای، انواع بازی‌های الکترونیکی و مکانیکی مهیج و ماجراجویانه، وسایل فکری و خلاقیت کودکان، دستگاه‌های بازی‌ مناسب برای کودکان به‌همراه جایزه، دستگاه‌های بازی‌های رایانه‌ای جایزه‌دار، مینی‌گلف و بولینگ از جمله دیگر سرگرمی‌های فضای سرپوشیده شهربازی هایلند هستند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید