کیش مناظر بی‌بدیلی دارد و شمار زیادی از گردشگران تمایل دارند درباره جذاب‌ترین اسکله و سواحل جزیره کیش بدانند، پس با ما همراه باشید.

جذاب‌ترین اسکله و سواحل جزیره کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره کیش از جمله گردشگری ترین و جذاب ترین مقاصد سفر در جنوب ایران می باشد که انواع مختلفی از جاذبه های دیدنی و گردشگری را در خود جای داده است. به هر نقطه ای از جزیره ای کیش قدم بگذارید، جاذبه های مختلف و متنوعی را مشاهده خواهید کرد که می توانید از گشت و گذار در آن ها لذت ببرید. دیدنی های کیش شامل دیدنی های طبیعی، تاریخی، تفریحی و غیره می باشند که هر کدام از آن ها می تواند تمام سلایق را برای گردش و تفریح در بر گیرد. در ادامه از جاذبه های گردشگری کیش به ساحل‌ها و اسکله تفریحی آن می‌پردازیم.

اسکله تفریحی کیش، اسکله‌ای با چشم‌اندازهای جذاب

آشنایی با جاهای دیدنی کیش را با اسکله تفریحی کیش که از مهمترین و معروف ترین دیدنی های کیش به شمار می رود آغاز می کنیم. این اسکله تفریحی که خود از جاذبه های دیدنی کیش می باشد، تفریحات آبی و غیر آبی بسیار را در خود جای داده است. اسکله تفریحی کیش در سال ۱۳۸۵ هجری شمسی در شرقی ترین بخش جزیره کیش افتتاح گردید و دارای طول ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و ۱۰ هزار متر مربع مساحت می باشد.

جذاب‌ترین اسکله و سواحل جزیره کیش

شما می توانید با قدم زدن بر روی این اسکله از تماشای دریای آبی و بی کران خلیج فارس و آسمان آبی و تمیز بالای آن نهایت لذت را ببرید. تماشای موج های آرام و خروشان دریای خلیج فارس از لذت بخش ترین تفریحاتی است که می توانید در این اسکله از آن بهره مند شوید. سطح اسکله چوبی بوده و نمای بسیار زیبایی را پدید آورده و بهترین مکان برای پیاده روی و تماشای دریا محسوب می شود. جوانان و خانواده هایی که شب ها برای پیاده روی و استراحت و لذت بردن از تلفیق ماه و دریا به اسکله می آیند. ماهیگیرانی که از روی اسکله ماهیگیری می کنند. آرامش روی اسکله تفریحی کیش می تواند ساعت ها شما را در این مکان نگه دارد.

نیمکت هایی رو به دریا در این اسکله تفریحی قرار دارند که گردشگران می توانند بر روی آن ها بنشینند و به تماشای آسمان، دریا و طلوع و غروب خورشید مشغول شوند و از آن لذت ببرند. قطعا تماشای دریای نیلگون خلیج فارس می تواند وجود هر آدمی را سرشار از آرامش و حس و حال خوب کند.

جذاب‌ترین اسکله و سواحل جزیره کیش

علاوه بر آن می توانید شاهد افرادی باشید که مشغول تفریح هستند. همچنین اسکله تفریحی کیش از بهترین لوکیشن ها برای ثبت عکس های یادگاری بسیار زیبا می باشد. اسکله تفریحی جزء معدود مکان های دیدنی کیش است که بازدید از آن در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر می باشد.

سواحل جذاب و زیبا در جزیره کیش

ساحل صخره ای کلبه هور

یکی از مکان های بکر کیش، ساحل کلبه هور است. ساحل کلبه هور، صخره ای بوده و به دلیل شفافیت آب دریا در این منطقه به راحتی می توانید ماهی های موجود در دریا را به چشم ببیند. این منطقه یکی از مکان های بسیار مناسب برای غواصی است. یک غار کوچک ۵ متری نیز در این منطقه وجود دارد که با مد کامل دریا، قابل دیدن است. در این منطقه برای راحتی حال گردشگران آلاچیق، رستوران و کافه ساخته شده است. بد نیست بدانید که ساحل صخره ای کلبه هور در لیست زیباترین سواحل ایران قرار دارد.

جذاب‌ترین اسکله و سواحل جزیره کیش

آدرس کلبه هور: جزیره کیش، جاده جهان

شماره تماس اسکله تفریحی کیش: ۴۴۴۴۲۵۱۰-۰۷۶

آدرس اسکله تفریحی کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا

ساحل مرجانی کیش

یکی دیگر از مکان های دیدنی جزیره کیش، ساحل مرجانی است که از شهرت خوبی برخوردار می باشد. مرجان ها که موجودات زنده هستند در رنگ های مختلف در حاشیه دریا و زیر آب زندگی می کنند. در این ساحل به راحتی می توانید این مرجان های زیبا را به چشم ببینید. حتی سایر تفریحات آبی در این منطقه وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. این ساحل نیز در رده زیباترین سواحل ایران قرار گرفته است.

آدرس ساحل مرجانی کیش: جزیره کیش، جنوب شرقی جزیره

ساحل درختان نارگیل کیش

یکی از مکان های دیدنی کیش، ساحل درختان نارگیل است. در این ساحل بیش از ۲۵۰۰ درخت نارگیل به همراه آلاچیق در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و شما می توانید به راحتی در این ساحل به تفریح و استراحت بپردازید.

آدرس ساحل درختان نارگیل: جزیره کیش، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی کیش

جذاب‌ترین اسکله و سواحل جزیره کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

این پارک با سایر پارک های ساحلی تفاوت دارد. آن چیزی که این پارک را از بقیه متمایز کرده است، مجسمه ی ۱۲ متری مرد ماهیگیر است که در حال انداختن تور ماهیگیری در آب است. این مجسمه ی زیبا توسط ۴ هنرمند در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و یکی از مجسمه های بزرگ کشور به حساب می آید.

آدرس پارک ساحلی مرد ماهیگیر: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار ساحل

سایر مکان های گردشی کیش در پاییز عبارتند از: کشتی یونانی، اسکله تفریحی، پارک دلفین، باغ پرندگان، ساحل کلبه هور.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید