محسن جوهری رییس هیات مدیره انجمن سی ان جی کشور، از محدودیت عرضه گاز در جایگاه‌های سی ان جی ۶ استان خبر داد و گفت: در تهران قطعی گاز نداریم.

کدام استان‌ها قطعی و محدودیت عرضه گاز سی ان جی دارند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس هیات مدیره انجمن سی ان جی کشور با اشاره به محدودیت تحویل گاز به جایگاه‌های سی ان جی در برخی استان‌های کشور گفت: مدیریت مصرف گاز تاثیری در جایگاه‌های سی ان جی تهران نداشته و همه جایگاه‌های تهران فعال هستند.

محسن جوهری با بیان اینکه به منظور جلوگیری از قطع گاز بخش خانگی در شرایط اوج مصرف تحویل گاز به جایگاه‌های سی ان جی محدود شده است، افزود: اکنون گاز در جایگاه‌های سی ان جی استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی قطع است و در استان‌هایی مانند قم و اصفهان با محدودیت همراه شده است.

وی ادامه داد: در تهران قطعی و یا محدودیت گاز در جایگاه‌های سی ان جی نداشته‌ایم و همه جایگاه‌ها در تهران فعال هستند.

جوهری با بیان اینکه در اغلب استان‌های کشور مدیریت مصرف در جایگاه‌های سی ان جی انجام شده هست، تاکید کرد: در حد امکان مصرف سی ان جی محدود شده است.

به گفته جوهری، آمار دقیقی از کاهش مصرف سی ان جی با توجه به محدودیت تحویل گاز وجود ندارد و هفته آینده می‌توان این رقم را اعلام کرد.

وی بیشترین قطعی گاز در جایگاه‌های سی ان جی را مربوط به استان‌های شمالی دانست و گفت: مدیریت مصرف برای جلوگیری از قطع گاز خانگی ادامه خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید