۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 55412776

بابک محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، جزییات امدادرسانی به هموطنان در برف و کولاک را تشریح کرد.

سیل در فسا جان ۲ زن را گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر و اسکان اضطراری ۲۵۰۰ گرفتار در برف و کولاک خبر داد.

بابک محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۱۴۹۲ امدادگر هلال احمر هم اکنون در حال امدادرسانی به مردم گرفتار از برف و سرما در مناطق روستایی، عشایری و جاده‌های کشور هستند و در این ساعت عملیات‌های متعددی در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد در حال انجام است.

وی افزود: تعداد عملیات‌ها در استان‌های ذکر شده بیشتر از بقیه کشور است اما همه ۳۱ استان کشور در ساعات گذشته دچار سرمای هوا و حوادث جوی هستند. در مدت مذکور ۱۱۸ جاده، ۱۷ شهر، ۹۵ روستا و ۲۰ منطقه عشایرنشین متأثر از حوادث جوی بودند.

اسکان اضطراری ۲۵۰۰ گرفتار در برف و کولاک

محمودی گفت: تا امشب ۲ هزار و ۴۲۷ نفر اسکان اضطراری داده شدند و همچنین ۳۱ نفر به نقاط امن و ۳۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون ۲ زن در اثر سیل در فسا، استان فارس و یک مرد در ریزش آوار در شهرستان منوجان استان کرمان جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات همچنین از رهاسازی ۷۶۰ خودرو و تخلیه آب از ۵۹ منزل خبر داد و گفت: در ۶ روز گذشته ۳ هزار و ۱۸۲ تخته پتو، ۴۰۳ تخته موکت، ۳۲ چادر اسکان اضطراری، ۱۳۲ شعله چراغ والور و ۷۸۳ بسته مواد غذایی در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید