لاهیجان پر از اقامتگاه‌های بوم گردی دوست داشتنی است، با ما همراه باشید و درباره بوم‌گردی‌های درجه یک در لاهیجان بیشتر بدانید.

بوم‌گردی‌های درجه یک در لاهیجان

سلام نو _ سرویس گردشگری: یکی دیگر از گزینه‌های اقامتی در سفرها، انتخاب اقامتگاه‌ های بوم گردی است. این گونه اقامتگاه‌ ها که در سال‌های اخیر محبوبیت بیشتری در بین مسافران پیدا کرده‌اند، با فضا و حال و هوایی سنتی و بومی میزبان مسافران خواهند بود و عموما امکانات مناسبی را نیز در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهند. در لاهیجان نیز اقامتگاه‌ های بوم گردی متعددی وجود دارد.

چند بومگردی جالب در لاهیجان

اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی لاهیجان

اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی خانه‌ای است چوبی در روستای سوخته کوه لاهیجان. قرار گیری این اقامتگاه لاهیجان در نزدیکی برکه آب جلوه‌ای خاص و ویژه به این بوم گردی داده است. این بوم گردی ۲ بوده و هر طبقه آن به صورت جداگانه برای اقامت مهمانان تجهیز شده است و در مجموع ظرفیت پذیرش ۱۲ میهمان را دارد. سرویس خواب سنتی تشک و پتو، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام از جمله امکانات موجود در واحدها می باشد. آدرس: لاهیجان، چهارکیلومتری جاده سیاهکل، روستای سوخته کوه ، شاه ماهی.

اقامتگاه بوم گردی گیلک ده لاهیجان

بوم گردی گیلک ده یک خانه سنتی و چوبی به مساحت ۱۲۰۰ متر است.

بوم‌گردی‌های درجه یک در لاهیجان

این بوم گردی که یکی از اقامتگاه های خوب لاهیجان است، دارای ۵ اتاق اقامتی است که هر کدام از اتاق‌ها به صورت جداگانه و مجزا دارای امکاناتی نظیر سرویس خواب سنتی، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام مستقل، سیستم سرمیاشی کولر گازی و سیستم گرمایشی شوفاژ می‌باشند. همچنین یخچال و لوازم پخت و پز نیز وجود دارد. امکانات رفاهی مناسب در کنار فضای زیبا و دنج این بوم گردی اقامت را برایتان بسیار لذت بخش خواهد کرد. آدرس: لاهیجان، گیلک ده

اقامتگاه بوم گردی باغ ریحان لاهیجان

اقامتگاه باغ ریحان در لاهیجان در روستای دهسر واقع شده است. وجود برکه آب در نزدیکی اقامتگاه، چشم انداز آن را بسیار دیدنی کرده است. این بوم گردی شامل کلبه ای چوبی است که در ۲ طبقه ساخته شده و ظرفیت پذیرش ۳۰ مهمان را دارد. اگر به دنبال تجربه جدید و متفاوتی هستید اقامت در این بوم گردی یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت شما در لاهیجان است. آدرس: لاهیجان، ازکیاگوراب، روستای گلرودبار، روستای دهسر، روستای دلیجان، باغ ریحان.

بوم‌گردی‌های درجه یک در لاهیجان

اقامتگاه‌های خوب و درجه یک در لاهیجان

اقامتگاه بوم گردی عمارت سید آقا لاهیجان

اقامتگاه عمارت سید آقا در لاهیجان در روستای زمیدان واقع شده است. این بوم گردی که کلبه‌ای چوبی است، به صورت کاملا ساده و سنتی دیزاین شده و امکان اسکان حداکثر ۲۴ مهمان را دارد. اتاق‌های این بوم گردی دارای امکاناتی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مستقل، سرویس خواب و تلویزیون می‌باشند. برای اقامت شبانه مهمانان نیز سرویس خواب سنتی تشک و پتو به تعداد فراهم شده است. آدرس: لاهیجان، روستای زمیدان، عمارت سید آقا

اقامتگاه بوم گردی صدر العماره لاهیجان

اقامتگاه صدرالعماره در لاهیجان در روستای رودبنه واقع شده است. این بوم گردی ۴ اتاق اقامتی دارد که هر یک ظرفیت پذیرش ۲ تا ۵ مهمان را دارند. برای اقامت شبانه مهمانان سرویس خواب سنتی تشک و پتو به تعداد موجود می باشد. اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند و سرویس بهداشتی ایرانی و حمام برای استفاده مشترک بین مهمانان در محوطه موجود است. سیستم گرمایشی اتاق‌ها بخاری برقی و شومینه هیزمی بوده و به دلیل خنک بودن آب و هوای منطقه سیستم سرمایشی تعبیه نشده است. آدرس: لاهیجان، روستای رودبنه، بلوار دکتر حشمت، صدرالعماره.

بوم‌گردی‌های درجه یک در لاهیجان

اقامتگاه بوم‌گردی حاج علی لاهیجان

اقامتگاه بوم‌گردی حاج علی لاهیجان در روستای کماچال آستانه اشرفیه قرار دارد و از قدیمی‌ترین خانه‌های روستایی این منطقه است. اقامتگاه حاج علی در سال ۱۲۲۵ ساخته و در سال ۱۳۹۲، بازسازی شد. اقامتگاه حاج علی ۴ اتاق دارد که در ۲ طبقه جای گرفته‌اند.

چشم‌انداز اتاق‌ها به سوی طبیعتِ زیبای شیطان کوه، بام سبز لاهیجان و مزارع سرسبز است. در این اقامتگاه، انواع غذاهای محلی خوشمزه، مثل فسنجان، باقلا قاتق، میرزا قاسمی و ماهی، سرو می‌شود.

سیستم گرمایشی اتاق به صورت بخاری گازی و بخاری هیزمی است و سیستم سرمایشی آن به صورت اسپیلت و پنکه. اتاق‌های این اقامتگاه بوم‌گردی سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی ندارند و سرویس بهداشتی و حمام آن به صورت مشترک است. این اقامتگاه پارکینگ بدون سقف هم دارد.

ساعت ورود: از ساعت ۱۴ هر روز

ساعت خروج: تا ساعت ۱۲ هر روز

آدرس: استان گیلان، آستانه اشرفیه، کماچال پایین محله

اقامتگاه بوم گردی مزرعه قوها

این مجتمع اقامتی در شهرستان لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، خیابان سعدی، روستای کوه بیجار، انتهای کوچه شهید ستوده واقع شده است.

اقامتگاه بوم گردی مزرعه قوها در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و در فضایی دنج و بسیار زیبا پذیرای گردشگران و علاقمندان به طبیعت است.

بوم‌گردی‌های درجه یک در لاهیجان

ظرفیت اسکان و پذیرش مزرعه قوها بالغ بر ۶۰ گردشگر شامل ۷ سوئیت یک خوابه ( دارای یک تخت دبل و تراس رو به برکه)، ۵ سوئیت دو خوابه (هر اتاق دارای یک تخت دبل) و یک سوئیت ۳ خوابه (۲ اتاق دارای یک تخت دبل و یک اتاق دارای ۲ تخت سینگل) است.

تمامی واحدهای مزرعه قوها، دارای مبلمان، تلویزیون، اسپیلیت، شوفاژ، آشپزخانه، اجاق گاز، ظروف، یخچال و چای ساز می باشند و همه اتاق خواب ها مستر و دارای توالت فرنگی و حمام اختصاصی هستند، فقط سوئیت ۳ خوابه دارای توالت ایرانی اختصاصی نیز می باشد.

ضمنا پارکینگ مزرعه قوها ،غیرمسقف مجهز به دوربین مداربسته و نگهبان شب، پرسنل مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه و عربی، اینترنت است و از دیگر امکانات ان می توان به وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ، سالن ماساژ و بدنسازی، مینی گلف، ماز، باشگاه تفریحی و ورزشی (بازی هایی از قبیل تنیس، فوتسال، تخته نرد، بیلیارد، دارت و ...)، استخر ماهی درمانی و گلخانه بسیار بزرگ و منحصر به فرد شامل انواع گیاهان کمیاب و گیاهان استوایی اشاره کرد.

بوم‌گردی‌های درجه یک در لاهیجان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید